N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 27-07-2011 17:22 - Redigeret 11-05-2012 18:17



Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 27-08-2011 20:27 - Redigeret 27-08-2011 20:50

PSVita får en efterfølger til det populære Wii-spil, Little Kings Story.

PSU.com:
The game will feature an all new story, mult-touch controls and ad-hoc wireless support. In addition, the game has recieved some visual alterations, that can be seen in the screenshots below.



Screenshot 1
Screenshot 2
Screenshot 3

Edit: Jeg håber i arbejder på automatisk resize af billeder til den næste N-Club opdatering Smiley


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 27-08-2011 20:41

Finder du ikke lige nogle mindre billeder eller smider et link til dem i stedet for Smiley? Det strækker siden ud Smiley


Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 31-08-2011 20:31 - Redigeret 31-08-2011 22:06

PS Vita getting Persona 4 remake


PSU.com:
"Titled Persona: The Golden, the game offers a plethora of new content, including newcomer Marie, extra dialogue, a new anime opening and animation movies, plus the ability to whistle for other players to give you a helping hand when you find yourself in a bit of a pickle in a dungeon.

Furthermore, the remake will support 3G and Wi-Fi, fresh event scenes and additional Personas and character outfits. The Golden is currently pencilled in for release in Japan next spring."







Flere screenshots, hvis nogen skulle være interesserede.

////off-topic////
Der kommer også en Persona 2D fighter, der bliver udgivet i arkaderne, PS3 og xbox 360(billeder i linket ovenover).
Desuden er Persona 5 bekræftet til at være under udvikling.


arnel925
arnel925

27
Offline
Level: 5 (Cheep)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 01-09-2011 01:16

Efter at have set uncharted til psp og trophies support (da jeg synes det giver mere udfordring i et spil) så synes jeg at jeg er ved at blive lidt "hooked" på tanken om at eje sådan en maskine... Mange vil hate her fordi de ikke ser logisk på tingene, grafiken betyder ikke så meget... nej, men nu laver sony lidt flere spil til voksene end nintendo gøre... så spil som uncharted og andre i den stil kunne være meget spændende at prøve....
Og så har den masser af plusser må jeg sige....
prisen
grafiken
de spil som er blevet annonceret
trophies support
Spil med din venner når de spiller fra ps3 og du fra psp vita
2 analog stick (et must i 2011)
Multitouch Display og touch bagpå
Built-in GPS
3G connectivity (på den lidt dyre)
Osv. Osv.

Ja hvad kan man sige den er ihvertfald bedre en 3ds, men om spil bliver bedre det må vi se med tiden......


Zalman
Zalman

322
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 01-09-2011 22:28

Skal helt klart skaffe mig en Vita på et tidspunkt. Det bliver dog først om et år tidligst, da de gode spil lige skal udkomme først. Det er jo dem, det hele handler om. Af den grund synes jeg også, at 3DS'en er meget mere attraktiv.

Som jeg ser det er det en DS-PSP situation om igen - DS med bedre spil og PSP med bedre hardware. Det bliver dog spændende at se, hvor godt PSV kommer til at klare sig salgsmæssigt.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 01-09-2011 22:59

Jeg har mistet interessen i Vita igen. Jeg tror, jeg dropper gaming for en stund, indtil industrien forhåbentligt starter på en frisk.


Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 01-09-2011 23:09

Det gode ved finansielle kriser er at det som regel er de svageste firmaer, der går under først. På den måde får vi frasorteret alle de firmaer, hvis koncepter nok aldrig skulle have haft en chance og når industrien så kommer på fode igen, så er det de udviklere, der laver produkter som folk gerne vil have, der står tilbage og dominerer.

Det er selvfølgeligt synd at nogle midlertidigt mister deres arbejde. Men forhåbentligt betyder det bedre spil og flere arbejdspladser på længere sigt.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 01-09-2011 23:18 - Redigeret 01-09-2011 23:18

Mange misforstår hvorfor finansielle kriser opstår. De opstår, fordi der ikke er ligevægt mellem efterspørgsel og udbud (sagt meget forsimplet).

Kriser forstyrer markedet og er sunde, fordi noget nyt og bedre altid opstår.

Problemet er så, når politikerne går ind og blander sig og redder røven på de usunde firmaer, som de har gjort i hele verden i forhold bankerne i forbindelse med finanskrisen. Lad da lortet gå nedenom og hjem. Ja, det er er hårdt og går ud over folk, der har taget for mange lån. Men det er sådan set pointen. Bankerne, folk - markedet - skal lære af sine fejl, så det bliver bedre på sigt. Alternativet er som nu, hvor man redder røven på folk, der har vist sig ikke at være dygtige eller kløgtige. Det løser ikke problemet, fordi de kommer til at begå de samme fejl igen.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 14-09-2011 14:30

PSP Vita skulle angiveligt kun kunne holde batteri i 3-5 timer.

Ikke så underligt, at mobil gaming vokser. Både Sony og Nintendo kan ikke engang gøre de små ting rigtigt. Opgivende.


Zalman
Zalman

322
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 14-09-2011 14:52

Noget endnu mere skuffende er deres line-up til konferencen. Altså, den har okay mange gode spil... De er bare alle sammen ports.

Jamen seriøst, hvorfor skulle jeg spille MGS og MvC3 på Vita, når jeg har en PS3? Det eneste, der interesserer mig lige nu, er Uncharted: Golden Abyss. Måske også det der originale LittleBigPlanet, men det er det.

Spilmæssigt er det DS vs PSP om igen.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 14-09-2011 14:55

Det er ret hjernedødt, at de fleste Vita-spil er PS3-porte. Hvis maskinen alligevel ikke kan holde batteri (det kan potentielt set være mindre end 3 timer, hvis man har skruet lidt op for lysstyrken og er online), så kan man ligeså godt spille det på PS3'en i stuen.


dyremose
dyremose

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 14-09-2011 22:43

ja der er mange ports, men i modsætning til 3ds har vita også ny software til at stå ved siden af.

jeg glæder mig utroligt meget til Sound Shapes, uncharted, resistance, gravity daze, escape plan osv.

kan godt høre at de fleste herinde ikke ønsker en konsollignede titel på en håndholdt, men det er der altså 70 millioner psp ejere der godt vil have. jeg er ihvertfald at finde i køen på dag 1.

jeg vil dog sige at batterilevetiden på 3-5 timer skuffer fælt, men på en måde er det stadig imponerende da det er det samme som 3dsens selvom at den har langt svagere hardware.


Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 15-09-2011 00:23

Ports bliver kun lavet fordi de er relativt risikofrie, siden de er billige og altid sælger nogenlunde.
Men det er småting, der sjældent skaber meget postyr i industrien.

Populariteten hos PSVita afhænger af om Sony enten kan få nogle monster hardware-sellers i stil med New Super Mario Bros. og Pokémon eller alternativt få etableret en solid onlinebutik i stil med Apple's AppStore.

Uncharted, WipeOut og LittleBigPlanet skal sikkert få tjent deres budgetter ind og mere til.
Men jeg tvivler på at de sælger enormt meget hardware.

Batteritiden er kun halvt så lang, som en håndholdt konsol burde være, og prisen er lige høj nok.
Så Sony kunne efter min mening godt have skruet lidt ned på processorkraften i denne generation.
Men 3DS er ligeså slem, så det går nok lige for denne gang.

Og kom så med det FF6/FF7 remake, Square Enix.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 15-09-2011 00:50 - Redigeret 15-09-2011 00:55

Togbis >> Spilindustriens store problem er ikke "at tjene pengene ind", men at bekæmpe den faldende interesse, der er i videospil.

For hvad hjælper det at tjene pengene ind for et spil, hvis markedet bliver mindre? For hvis markedet bliver mindre pga. faldende interese, betyder det, at indtjeningsgrundlaget i fremtiden forsvinder. Derfor skal alle spil ses som muligheder for at modarbejde den faldende interesse. Netop problemet med den faldende interesse var faktisk et emne, jeg snakkede ret meget om herinde i starten af 2010 i forbindelse med udgivelserne af Other M og Galaxy 2. Jeg blev ved med at understrege, at det var den forkerte software, fordi den ikke ville opretholde Wii'ens momentum - tværtimod. Folk blev ved med at sige "jamen to spil skal nok sælge et par millioner, så det hele er fint" (Other M bombede så fuldstændigt, men lad nu det ligge). Men det hele var ikke fint, og Wii'en døde officielt med udgivelsen af de to spil. Momentum forsvandt. De to udgivelser var med andre ord spildte muligheder for at opretholde momentum.

Problemet med den faldende interesse i videospil er nok bare ikke gået op for alle endnu. Det skyldes nok, at Nintendo hentede millioner (mit bud er mindst 40-50 millioner) af nye gamere ind ved hjælp af DS og Wii i sin tid. Problemet er bare at disse brugere næppe følger med til den nye generation, fordi Nintendo har forladt Wii- og DS-værdierne. Vi kan allerede nu se effekten med 3DS (jeg er klar over, at mange herinde siger, at når Mario 3D og Mario Kart 7 kommer, så bliver alt bedre. Vi får at se). Og Wii U ser ud til at få de samme problemer, hvis man skal tolke lidt på, hvad Nintendo har sagt om konsollen.

EDIT: Anyway. Det handler jo om Vita. Min pointe er bare, at de næppe vokser deres PSP-platform ved at udgive PS3-porte, der måske tjener sig selv hjem økonomisk, men så heller ikke mere.


Zalman
Zalman

322
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#30 - Skrevet 15-09-2011 13:10

Alexander Brock Petersen skrev:
Det er ret hjernedødt, at de fleste Vita-spil er PS3-porte. Hvis maskinen alligevel ikke kan holde batteri (det kan potentielt set være mindre end 3 timer, hvis man har skruet lidt op for lysstyrken og er online), så kan man ligeså godt spille det på PS3'en i stuen.


Især når en PSV koster præcis det samme som en PS3...