Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 27-07-2011 17:22 - Redigeret 11-05-2012 18:17



kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#76 - Skrevet 13-02-2012 23:30 - Redigeret 13-02-2012 23:30

Jeg kan lide kvinder og cola, men jeg kan ikke lide den reklame.

Det handler i øvrigt heller ikke om jeg eller andre kan lide reklamen, men om den har en effekt på os. Den har ingen effekt på mig, udover jeg synes at Sony er til grin (men på det punkt afviger jeg fra normalen, da jeg går op i spilsalg og derfor er mere analyserende - andre er nok bare ligeglade).


Statustekst
Statustekst

3
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#77 - Skrevet 13-02-2012 23:33

Selvom jeg fra den ene dag til den anden er blevet super hyped, så hersker der ingen tvivl om, at den hype IKKE kommer fra deres reklamer. Det er altså en ommer.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#78 - Skrevet 13-02-2012 23:36

Prozel skrev:
Selvom jeg fra den ene dag til den anden er blevet super hyped, så hersker der ingen tvivl om, at den hype IKKE kommer fra deres reklamer. Det er altså en ommer.


Nej, du er hyped på grund af spillene.

Det eneste, der kunne få mig lidt hyped er tanken ved at spille FIFA 12 håndholdt. Men så kommer jeg i tanke om de lange loadingtider, de mange opdateringer etc. og så er det ligegyldigt.


Statustekst
Statustekst

3
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#79 - Skrevet 13-02-2012 23:39

Loading tiderne bekymre mig også. Jeg læste på GAF, om en som skrev omkring 30-40 for loade i Wipeout. 30-40. På. Et. Cartridge. Spil.

Håber seriøst det er en joke. Jeg hader loading tider.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#80 - Skrevet 13-02-2012 23:41 - Redigeret 13-02-2012 23:41

Loading - eller lad os kalde det ventetider er en af de største barrierer for at få flere til at spille videospil. Det er desværre kun blevet værre efter videospil er gået online og er blevet mediecentre.

"Så start da for helvede op, når jeg tænder frem for alt det andet lort!"


Statustekst
Statustekst

3
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#81 - Skrevet 13-02-2012 23:43 - Redigeret 13-02-2012 23:45

Især med det patching helvede som også er her i dag.

"Det kan patches væk" JA, men det skal virke out of the box, altså!

Det irriterer mig også grænseløst, at Sony har valgt at lave deres egne memory cards. 16 gb står til 430 på coolshop, hell no.


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#82 - Skrevet 13-02-2012 23:52

30-40 sekunder er (for) lang tid, men generelt vil jeg da ikke mene at det er loading-tider der afholder folk fra at spille spil, Alex Smiley


Dead-Cheese
Dead-Cheese

1967
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#83 - Skrevet 13-02-2012 23:59

Nogen gange kan det virkeligt ødeligge et spil.

Et tilfælde jeg har haft er i spyro 4 til ps2 havde så lange loadning tider at jeg sad og spilelde gameboy ved siden af. Desuden var der mange loading tider til alting. Til at man skulle gemme, efter der var gemt, til minigames, til lokations skift, simpelt hen til alt.
Andre gange betyder det ikke så meget. Jeg spiller en del C64, og der er lange loading tider når man starter et spil, men efterfølgende ingen. Hvilket så udligner det.


Statustekst
Statustekst

3
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#84 - Skrevet 15-02-2012 12:33

Billigt starter kit, hvis man gider at vente.


Jaksen
Jaksen

2
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#85 - Skrevet 15-02-2012 12:38

Jeg prøvede den i Bruxelles. Den er cool! Men mit umiddelbare indtryk var, at det var same ol but different. Det var en stærkere PSP, men jeg havde troede jeg ville blive slået af grafik og skærm. Nu var det Ridge Racer jeg prøvede, og det har aldrig synderligt imponeret mig. Men lækker var den da. Jeg venter til den falder i pris (og jeg har penge). Desuden elsker jeg bare min 3DS så behovet er der ikke lige pt. for noget nyt.


Statustekst
Statustekst

3
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#86 - Skrevet 16-02-2012 20:51

Hvis man leder efter billige spil, så virker PlanetAxel umiddelbart til at være stedet. Selv Uncharted, som koster op til 400,- i andre butikker, tager de "kun" 270,- for. Man skal dog bemærke, at spil som kræver online pass, kun virker med den region spillet er fra. Så derfor bør man kun købe spil derfra, hvis det er til singleplayer.

Linkey


Jaksen
Jaksen

2
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#87 - Skrevet 15-03-2012 15:12 - Redigeret 15-03-2012 15:14

So, jeg gjorde noget temmeligt imulsivt i foregårs. Jeg byttede min 3DS til en vita.

Det var simpelthen et for godt tilbud til jeg kunne undlade. Jeg har en tid ærgret mig lidt over de "nye" versioner af 3DS'en, med en bedre skærmbeskyttelse, skarpere skærm samt en bedre 3D gengivelse i de "nye" versioner. Så jeg vidste at jeg skulle købe en ny på et tidspunkt. Og så er jeg temmeligt flad. Jeg har ikke mange penge for tiden (har netop været i Afrika på Safari med familien). Jeg så det her tilbud med at kunne bytte sin 3DS med 1200 kr (!) i rabat. Det tog jeg. Og næsten udelukkende for at kunne køre Wipeout. Stor, stor wipeout fan. Desuden var jeg kørt lidt død i 3DS kataloget, og ville vente til der kom nyt. Jeg er ikke så meget til retro spil (har jo spillet dem alle), og savnede nyt.

Min første impression er: Øv, hvor jeg savner 3D. Jeg ved at det vil blive set som en kontroversiel udtalelse, men det virker helt mærkeligt at spille håndholdt racer i 2D nu. Øv, altså. Med det samme fortrød jeg købet.

Skærmen derimod, er vildt lækker. Uden tvivl. Alt står klart, og den er stor og flot. Maskinen forekommer mig overraskende uhandy i form af dens størrelse. Jeg har svært ved at nå shoulderbuttons ordentligt mens jeg styrer den venstre pind.

Men altså, maskinen er superstrærk og kører bare perfekt. Alt loader hurtigt, man kan have mange ting åbent på samme tid, og så glider det stadig fint. Grafikken er overdrevent lækker. Man har svært ved at tro det "bare" er en håndholdt. Det er virkeligt en ps3 i miniformat.

Release spil er mildest talt skuffende. Jeg er ikke så glad for Uncharted, og udover Rayman og WipeOut er der ikke meget at hente for mig. jeg håber at de kvitterer den stærke maskine med ports af store titler, som Assassin's creed 3 og så videre.

Bottomline er, at jeg ærgrer mig lidt over min bytter, men er glad for at spille WipeOut igen. So there. Der går ikke lang tid før jeg skal have en opdateret 3DS igen. Til cirka samme pris som jeg byttede min gamle for. Det er jo ok.


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#88 - Skrevet 15-03-2012 15:27

Jaksen skrev:
Min første impression er: Øv, hvor jeg savner 3D. Jeg ved at det vil blive set som en kontroversiel udtalelse, men det virker helt mærkeligt at spille håndholdt racer i 2D nu. Øv, altså. Med det samme fortrød jeg købet.



Så 3D-effekter er det vigtigste i racerspil?


Jaksen
Jaksen

2
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#89 - Skrevet 15-03-2012 15:44

Oni Nick skrev:

Jaksen skrev:
Min første impression er: Øv, hvor jeg savner 3D. Jeg ved at det vil blive set som en kontroversiel udtalelse, men det virker helt mærkeligt at spille håndholdt racer i 2D nu. Øv, altså. Med det samme fortrød jeg købet.



Så 3D-effekter er det vigtigste i racerspil?

Dude! Jeg prøver ikke at bringe denne debat op igen. jeg er udemærket klar over at hoveddelen af folk herinde (ihvertfald dem der ytrer sig) siger, at 3D ikke har nogen rigtig værdi da det ikke giver informationer som ikke var til stede i forvejen (eller sådan noget). Men for mig er det en kæmpe skuffelse at vende tilbage til 2D racerspil. Og ja, det virker faktisk som om det er sværere at styre i 2D end i 3D. Det er sværere at afstandsbedømme, og virker som et kæmpe setback. Meget mere end jeg havde forventet. Men igen, min mening. Cool nok I er uenige.


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#90 - Skrevet 15-03-2012 15:46 - Redigeret 15-03-2012 15:46

Så før 3D'ens tid var det ikke muligt at styre i racerspil?

Ej, skal nok lade det ligge, folk er jo trætte af diskussioner. Jeg forstår bare simpelthen ikke, at 3D kan være et så vigtigt element i et racerspil.