Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 15-12-2011 14:50 - Redigeret 11-05-2012 18:20



Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#1 - Skrevet 15-12-2011 15:13

Melee, omend jeg faktisk kun har spillet det én gang i over en måned nu, men det vist det eneste spil, jeg spiller 'jævnligt'.


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 15-12-2011 15:15

Nu skriver du så ikke noget specifiket om det, men er emnet udelukkende forbeholdt Zelda spil?


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 15-12-2011 15:18 - Redigeret 15-12-2011 15:23

Ja, Melee, som jeg skrev i den anden tråd. Har i perioder også været afhængig af Wave Race 64/Blue Storm.

Udover Nintendo så er der også Skyrim (selvom jeg er begyndt at blive lidt træt af det og har lagt det på hylden for en stund - glæder mig dog på en måde til at samle det op igen og måske starte en ny character Smiley) samt Tetris og Minestryger =D


stelzig
stelzig

4720
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 15-12-2011 15:20 - Redigeret 15-12-2011 15:23

Har ret mange spil efterhånden så det er ikke sådan at vende tilbage til dem allesammen jævnligt. Men jeg har da spillet mange af mine spil flere gange og vendt tilbage til dem på et eller andet tidspunkt. Lige nu har jeg et par nye spil jeg er igang med (plus ratchet and clank: ToD), men jeg overvejer også at samle diablo 2 op igen snart som opvarmning til diablo 3.

Som Nick er det nok kun melee som jeg spiller lidt sideløbende (hvilket jeg har gjort stort set siden det blev udgivet faktisk... Wow 10 år Smiley).

Til smasharrangementer er mario party 2/3 også blevet temmelig fast at få spillet så den kan vel også nævnes. I samme sammenhæng er wario ware og super monkey ball også spillet ret tit.

Edit: Tror ocarina of time er det eneste zelda jeg rent faktisk har spillet helt igennem mere end en gang. Måske jeg også fik spillet wind waker igennem i andet playthrough hvor man kunne forstå det mærkelige sprog, men ikke sikker. Kom et stykke ind anyway.


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 15-12-2011 15:20

Minestryger er nok det spil, jeg spiller mest, ja. Smiley


stelzig
stelzig

4720
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 15-12-2011 15:22 - Redigeret 15-12-2011 15:26

^Haha... Jeg har også spillet lidt N for nylig. Har stadigvæk ikke klaret alle baner ;_;

Edit: Vil forresten gerne lige tilføje at der er ret mange af mine spil som jeg kan have svært ved at slippe når jeg er igang. Eksempelvis kom jeg en del senere i seng end planlagt i går på grund af tales of the abyss og det har jeg også allerede spillet temmelig meget i dag Smiley (sådanne RPG'er med narrativ pay-off kan være ret gode til at fastholde mig, ja. Også selv om det er anden gang... Tror jeg har spillet ToS igennem 3-4 gange)


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 15-12-2011 15:22

Hvis vi snakker Nintendo, så har jeg ikke på nuværende tidspunkt nogen spil jeg reelt ikke kan slippe 100 %, ej heller er der nogen spil jeg har rigtig lyst til at spille.

Hvis vi går lidt ud over Nintendo, så vil de vågne brugere fra tid til anden lægge mærke til at der kører et emne der hedder Starcraft 2. Et solidt spil, jeg kan se mig selv bruge mange timer på fremadrettet (ud over alle de timer jeg selvfølgelig allerede nu har brugt)


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 15-12-2011 15:28

jeg spiller aldrig mine spil mere end gennemført en gang.
Jeg gider ikke det samme 2 gange, uanset hvilket spil vi snakker om.
Ok er sket i ekstrem tilfælde med Morrowind men det er vidst det


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 15-12-2011 16:00

chessr >> Hvad gør du så, når du spiller spil, der ikke kan gennemføres som sådan?


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 15-12-2011 16:07

Har du aldrig tænkt "det var et godt spil, det må jeg spille igen en dag"? Eller er alle dine spil bare så kedelige, at du ikke gider at spille dem igen? Smiley


M60dk
M60dk

0
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 15-12-2011 16:37 - Redigeret 15-12-2011 16:38

Jeg kan altid lige tage et spil Audiosurf.
Det er lidt en mellemting mellem en musik-visualizer og et spil.
Noget der er lidt nedern er at, jeg har highscore på de fleste af de sange jeg har spillet, fordi der er så få som har spillet dem.
Unwanted hipster victory Smiley
Har prøvet én eneste gang at få en email om at der var én som slog min score. Det gad jeg godt noget mere af.


Dead-Cheese
Dead-Cheese

1967
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 15-12-2011 17:27

Jeg er stærkt afhænig af karoshi. Mærkeligt fantastisk spil Smiley. Desværre skal man til at anskaffe sig noget apple for at kunne spille spillene... De er ikke længere til windows Smiley Smiley Smiley

Ellers spiller jeg en del fat princess. Spillet er bare awesome Smiley, men desværre mindre awesome efter fat roles expantion Smiley

Så er der guitar hero som altid står klar til en omgang.

Så spiller jeg regelmæssigt ps1 classicere. Det er lidt underordnet hvilke.


Grauling
Grauling

410
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 15-12-2011 17:52

Et spil jeg ikke har kunne slippe har været League of Legends. Har spillet det lidt over et år nu men er ved at blive lidt træt af det da jeg er stucked i Elo Hell og hader at komme ud for feeders og leavers..
Er dog begyndt at spille StarCraft 2 og det er virkelig et spil jeg ikke kan slippe!! Elsker generelt spil med et online Rank system Smiley <3

Har ikke noget nintendo spil jeg ikke kan slippe lige fortiden men regner med det ændre sig når jeg får Mario Kart 7 Smiley


Madskimo
Madskimo

1702
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 15-12-2011 18:22

Dark Souls - Det spil er nok et af de mest fangende spil jeg har prøvet. Man bliver nærmest "suget" ind i verdenen. Præcis som jeg havde det med de "gamle" Zelda spil


Esmun
Esmun

10
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 15-12-2011 18:51

Terraria!

Det spil har simpelthen fanget mig i et jerngreb lige pt.
Ved ikke hvad det er, men det er simpelthen så fedt endeligt at få nok mineraler til at lave en sindsyg armor, eller et svær med 50 dmg Smiley