Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Wii VS 360

Dummiz
Dummiz

117
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

Skrevet 25-07-2007 22:58

Hejsa

JA nu ved jeg godt jeg spørger på et nintendo site. men hvilke konsol vil du helst have og hvorfor?

Personligt vil jeg helst have xbox 360éren da der er flere spil der tiltaler mig og grafikken og online delen er MEGET bedre end wii og da styringen på wii hurtig bliver dårlig og grafikken ikke er i top og de fede spil ikke udkommet endnu så siger jeg helle for xbox 360 Smiley

men giv jeres mening

skriv hvorfor i netop vælger den konsol som i gør og IKKE bare noget med "FORDI NINTENDO STYRE" kom med en forklaring på det eller hold jer væk fra emnet Smiley

Hellere 10 ryk i banditten end 10 banditter i ryggen..!
Freffe
Freffe

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 26-07-2007 10:41 - Redigeret 26-07-2007 10:53

For mig er der ingen tvivl: Wii vinder stort. Eftersom jeg er Nintendo fan, er et køb af Wii en naturlig ting, og alt det med at der ingen gode spil er osv., kan da ikke komme bag på så mange. Måske er vi ved at være godt inde i dens levetid, men efterhånden dukker der også flere og flere gode titler op. Jeg tror folk går efter de store 9- og 10-taller, men på den almindelige anmelderside er 6 = bestået og 7 = godt. Jeg siger ikke, at der ikke er en masse ringe spil, men blandt dem er der også de gode såsom Twilight Princess, SSX Blur, Rayman, Wario Ware og flere andre. En anden ting er også, at jeg ikke altid vil gå direkte efter en karakter, da anmeldelser skal indeholde en vis objektivitet. Et spil som Excite Truck, der fik 6 de fleste steder, har jeg haft det enormt sjovt med, på trods af at jeg ikke selv ville have givet en højere karakter, for det spil har bare en del fejl. Men min pointe er, at man har forskellige meninger, og at et 6-tal ikke er decideret dårligt. En side som jeg generelt er meget enig med er IGN.

Nå, det var vist lidt off-topic, men jeg synes bare, at der er en del spil, som folk ikke rigtig giver en chance, og det gjorde jeg heller ikke selv engang.
Tilbage til topic vil jeg da gerne selv have en X360, da den lyder spændene, men jeg vil alligevel hellere have en Wii. Jeg vil ikke mene, at det er fanboy snak, jeg følger bare Nintendo, og jeg er interesseret i de ting og spil, de laver. Det har jeg været i længere tid nu, og jeg kan ikke bare lade være lige pludselig.


Dummiz
Dummiz

117
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 26-07-2007 11:29

Jeg ved nu ikkie om jeg gider have wii igen. de eneste titler jeg ser som spændende er

Resident evil 4 (Og dog ikke da jeg er gået igennem det på GC)

Metroid prime

splinter cell DB

Traume center

blazing angels

gotfather

JESUS der er faktisk flere spil end jeg regnede med jeg godt gad prøve til Wii O_O


Cartman
Cartman

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 26-07-2007 11:42

Jeg tog 360 fordi GTA ikk kommer til Wii, men regner med at få en wii på et tidspunkt.


Freffe
Freffe

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 26-07-2007 11:45

Metroid Prime 3 er nu ikke udkommet endnu, mens hvis du tænker udkommende og annoncerede sammen, kan jeg finde mange. Det er naturligvis også spillene det kommer an på for mit vedkommende, og jeg lød måske for kritiserende og sur ovenfor, men jeg synes bare, at der er op til flere spil, som er helt udemærket. Og med de der kommer, som jeg er interesseret i (Mario Galaxy, SSB Brawl, Metroid Prime, Zack & Wiki, Endless Ocean, Rayman 2, NiGHTS, Soul Calibur for at nævne nogle stykker), er jeg ganske tilfreds med mit køb af Wii. Jeg forstår naturligvis, hvis folk ikke er interesseret i Wii-spil, eller hvis folk ikke finder kontrollen interessant måske tværtimod, men for de folk, der har en Wii, ser jeg det som om, der er håb forude og allerede en god del nu.
Hvad angår kontrollen faldt det lidt til jorden efter lidt tid, men nu fungerer det stadig bedre end en almindelig controller for mig. I starten var det nærmest revolutionerende, nu er det en opgraderet controller, og det er jeg egentlig glad for. Nu kan man begynde at vænne sig til styringen og den Wii-Moten føles mere som en almindelig controller IMO.
Jeg ved godt, jeg lyder som en fanboy, der er glad for alt hvad Nintendo laver og her, Wii, men jeg er bare tilfreds med den. Og så er der vel også en grund til, at jeg er Nintendo fan.


Dummiz
Dummiz

117
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 26-07-2007 12:15

Freffe : Nu ved jeg ikke hvor langt du sidder/Står for dit tv når du spiller men jeg sidder ca. 3 meter væk fra den og der har moten svært ved at fange sensoren Smiley og jeg havde prøvet at indstille den igen.

hvad angår spil så går jeg efter de mere "Realistiske spil" ikke sådan nogen bil spil med mega turbo og nitro og nos osv. jeg kan bedst li bare "Lidt" realistisk spil Smiley


Michael
Michael

5316
Online
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 26-07-2007 15:51

Det er vel også problemet med Wiien.. Det er ikke altid man gider stå helt foran TV'et og så sørge for at kunne "ramme" fjernsynet.. Nogen gange vil man altså bare slappe af, dase ud på sofaen og så bare game uden at skulle stå og vifte med skidtet og samtidig sørge for at sigte på fjernsynet.


J3pseN
J3pseN

130
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 26-07-2007 18:38

Michael skrev:
Det er vel også problemet med Wiien.. Det er ikke altid man gider stå helt foran TV'et og så sørge for at kunne "ramme" fjernsynet.. Nogen gange vil man altså bare slappe af, dase ud på sofaen og så bare game uden at skulle stå og vifte med skidtet og samtidig sørge for at sigte på fjernsynet.


Der synes jeg også Wiis problem er, man kan ikke slappe af på samme måde når man spiller. Jeg fortryder at jeg købte en Wii, dårlig grafik, rigtig mange dårlige spil, også sidst men ikke mindst, dårlig kontroller ... Men jeg sælger ikke min Wii, for der er jo udsigt til flere gode spil.


StarF
StarF

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 26-07-2007 18:45

Min Xbox360 bliver ikke brugt specielt meget fortrækker min Wii...