Skrevet 18-11-2014 13:24 - Redigeret 10-01-2018 13:41
Kunne ikke videre se en tråd med denne slags indhold sååå... Here me goes!#16 - Skrevet 17-12-2014 00:06
Lige nu sidder jeg og arbejder på mit eksamensprojekt for tredje semester af multimediedesign uddannelsen og jeg arbejder med at lave en kampagne side til et dyreinternat i Aarhus. Siden skal afleveres i morgen og er stort set ved at være færdig, dog med enkle små fejl her og der. Opgaven har været spændene og læring da siden skulle have SQL ind over sig og da jeg ikke rigtig havde noget forståelse inde for feltet, ja så var det en stor opgave at gå i gang med. Dog er jeg blevet utrolig tilfreds med produktet og forstår brug af PHP og Database meget bedre nu ind jeg gjorde det bare for en måned siden#17 - Skrevet 01-02-2015 13:34
#18 - Skrevet 05-02-2015 15:11 - Redigeret 05-02-2015 15:24
#19 - Skrevet 05-02-2015 16:24
^ Lækkert! Ser godt ud#20 - Skrevet 06-02-2015 13:10
Jeg arbejder med musik, og arbejder på mit debut album#21 - Skrevet 06-02-2015 13:35 - Redigeret 06-02-2015 13:35
WOAH... Dét var da godt nok et skift!#22 - Skrevet 06-02-2015 16:22 - Redigeret 06-02-2015 16:24
Overvejer stærkt og sende min faceplate til en maler, og så kombinere min 3ds med en af mine andre store interesser. Det her er en lille klade.#23 - Skrevet 06-02-2015 16:28
Mike JezZ skrev:
Jeg arbejder med musik, og arbejder på mit debut album
1up jeg lytter næsten aldrig til rap musik, da jeg synes det er meget det samme negative shit og ord som "ho, billig so, bitch, sut min pik" osv bla bla bla. Men det lyder ganske prof hr JezZ. Kan sagtens sige det er godt arbejde, selvom det ikke lige er min smag for musik
#24 - Skrevet 06-02-2015 23:25
Rockarina skrev:
Tryller med farver
Damn 1up for dit arbejde og farve valg
#25 - Skrevet 09-02-2015 23:46
I denne weekend udviklede vi et eye-tracking spil til Nordic Game Jam:#26 - Skrevet 10-02-2015 01:35
LinkTheWindWaker skrev:
I denne weekend udviklede vi et eye-tracking spil til Nordic Game Jam: Chris (ham der taler) er i øvrigt game designer/level designer hos Ubisoft Montpellier og har stået bag Rayman Origins og Legends. Mega sej fyr!
Seriøst awsum arbejde, kunne forstille mig det var ét grineren projekt at udvikle musik'n man ka' høre når i skyder højtalerne ned, er det ingame?
#27 - Skrevet 10-02-2015 09:54 - Redigeret 10-02-2015 09:56
LinkTheWindWaker skrev:
I denne weekend udviklede vi et eye-tracking spil til Nordic Game Jam:
Chris (ham der taler) er i øvrigt game designer/level designer hos Ubisoft Montpellier og har stået bag Rayman Origins og Legends. Mega sej fyr!
Godt arbejde! Jeg deltog selv i arrangementet, og har sammen med en programmør og en 3D artist udviklet dette spil, som allerede nu kan hentes gratis via Google Play Store.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.djimdjammers.ballocks
Vi arbejder på en udgivelse til iOS asap.
#28 - Skrevet 10-02-2015 10:52
Kalak: Alt lyd i videoen er "in-game". Vi havde dog planer om at have en "Ohhh yeeeaah"-lyd, når man rammer en spiller og en "scratch"-lyd (som på en grammofonplade), når man rammer en AI. De nåede dog ikke at komme med, så feedbacken i spillet er lidt forvirrende pt.#29 - Skrevet 14-02-2015 18:52 - Redigeret 15-02-2015 00:31
Rokit skrev:
Godt arbejde! Jeg deltog selv i arrangementet, og har sammen med en programmør og en 3D artist udviklet dette spil, som allerede nu kan hentes gratis via Google Play Store.
sød start, 1up for den lad os høre hvis i påbegynder andre projekter
LinkTheWindWaker skrev:
Kalak: Alt lyd i videoen er "in-game". Vi havde dog planer om at have en "Ohhh yeeeaah"-lyd, når man rammer en spiller og en "scratch"-lyd (som på en grammofonplade), når man rammer en AI. De nåede dog ikke at komme med, så feedbacken i spillet er lidt forvirrende pt.
Ja det var en skam at de ikke nåede at blive in-programmeret, små ting som disse betyder mere end folk normalt selv ligger mærke til 1up for arbejdet, det virker til at være en god griner man kan godt se hvilken potentiale det hele har
#30 - Skrevet 14-02-2015 20:21
@Kalak: Det skal jeg gøre. Vi udgiver i hvert fald snart en patch til spillet, så det kan lade sig gøre at få en highscore over de 300 point.