N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Xbox 360 = Super kvalitet

Zøvnig
Zøvnig

10
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

Skrevet 24-01-2007 17:18 - Redigeret 24-01-2007 17:22

Xbox 360 er og bliver Super kvalitet.

Matt der står for Wii siden hos IGN har hele tiden været ærlig og sagt han også synes ret godt om Xbox 360. Dvs. det er visse af spillene han kan lide.Selve konsollen giver han ikke meget for.Siden den udkom har han slidt 4 stk Xbox 360 i stykker. Han er nu på sin 5 og lever en konkurrence om hvor lang tid denne holder.. Den der kommer tættest på vinder et Wii spil Smiley Den sidste holdt iøvrigt kun 4 dage før han måtte få den byttet til nummer 5...

Det er iøvrigt ikke kun ham men samtlige medarbejdere på IGN der har Xbox der har oplevet dette. De spiller selvfølgelig ualmindelig meget sådan et sted men det der grænser til det pinlige..

Matts første 4 Xbox 360 konsoller er gået i stykker


Fedt fedt sidste citat fra Matt selv

I still love Xbox 360. But Microsoft, you really, truly suck. You have a great console and yet your hardware is shit.



Følg mig her: twitch eller twitter
Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 24-01-2007 20:43

så tror jeg at jeg tag et klogt valg og købte en wii Smiley
god bedring til din xbox Smiley



Reizo
Reizo

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 24-01-2007 21:02

hvor kan man være med i den konkurrence Smiley


Zøvnig
Zøvnig

10
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 24-01-2007 22:05

Tuxx. Hvis du læser en blog jeg henviser til kan den fortælle at der ikke har været problemer med en eneste af de 3 Wii konsoller han har stående. Men okay de er ikke så gamle endnu.

Derudover er det ikke kun ham. De andre redaktører hos IGN har samme problem. Der er ingen af dem der ejer Xbox 360 hos IGN der endnu ikke har haft problemer. Også en del familie medlemmere og venner har måtte få deres Xbox 360 konsoller ombyttet eller repareret

I starte fik man sendt en returbox fra Microsoft så man ikke selv skulle betale for at send den til reperation. Det skal man nu selv betale for i USA.

Vi er sandsynligvis enige om at en flok mennesker der arbejder på en side som IGN sandsynligvis spiller noget mere end vi andre gør. Men det undskylder vel ikke at Microsoft levere et produkt at så ringe en kvalitet?


MarddosG
MarddosG

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 24-01-2007 22:09

Kvaliteten er vel egentlig god nok. Det er bare nogle af de opdateringer, som de har fået lavet, der har fucked boxene op. Selve Xboxen er også meget skrøbelig, hvis man fx. kommer til at støde den på en kant - altså hvis man er lige ved at tabe den. Så når man tænder den kan det hænde, at de røde ringe kommer.

Men ellers kan man jo bare passe bedre på sin Xbox, hvis det sker; det sidstnævnte. Det første, altså opdateringen, er Microsofts egen skyld og det har jo egentlig ikke noget med produktet at gøre.


TuXX
TuXX

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 24-01-2007 22:09

Jeg kan sagtens følge logikken i dit indlæg, "problemet" er bare at der er rigtig mange andre som slet ingen problemer har.

En mulig konklusion er måske at deres kvalitetssikring fejler af og til...

Ligesom med Peugeot biler... rigtig mange er det arveste lort som hele tiden holder på værksted og andre bare kører og kører.

Jeg tror ikke kvaliteten af xbox'ens hardware er ringe.. jeg tror måske mere det er et faktum at det er i samlingen af dem, det går galt og så det faktum at de blive meget varme, og med nogle dårlige forhold, så kan det gå galt.

Jeg ved det ikke. Men jeg skal gerne melde tilbage når jeg får min egen Smiley


MarddosG
MarddosG

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 24-01-2007 22:13 - Redigeret 24-01-2007 22:13

TuXX skrev:
Jeg tror ikke kvaliteten af xbox'ens hardware er ringe.. jeg tror måske mere det er et faktum at det er i samlingen af dem, det går galt og så det faktum at de blive meget varme, og med nogle dårlige forhold, så kan det gå galt.



Det med overophedningen har også noget at gøre med, at det går galt. Xboxen er jo stort set en computer, der bare har nogle få funktioner, men som samtidig stadigvæk kan overophedes og alt det der. Derfor er det en god idé at have en blæser til at blæse noget koldt luft på boksen. Sådan en må jeg faktisk have anskaffet Smiley


Shajita
Shajita

338
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 24-01-2007 22:14

ville faktisk gerne have sådan en... Smiley Smiley
men min pung er lidt flad Smiley
men en dag skal jeg helt sikkert have en x-box 360, sonic the hedgehog til den et stk. headset og noget så jeg kan bruge x-box live og et skide godt skyde spil SmileySmileySmiley uha det bliver sgu en halvdyr omgang Smiley
næsten som ham der leder x-box sagde "folk vil have en x-box360 først også en wii" det er så bare omvendt med mig jeg fik wii først og nu er målet en x-box Smiley


MarddosG
MarddosG

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 24-01-2007 22:16

For alt i verden skal du ikke købe Sonic! Det er den værste gang lort til Xbox 360! Styringen er helt gal.


Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 24-01-2007 22:26

jeg mener jeg har læst der snart kommer en ny model. af xbox360
er det rigtigt. ? og hvornår kommer den. så ? Smiley
er der nogen der ved det. ?


MarddosG
MarddosG

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 24-01-2007 22:32

Jep. Det er rigtigt nok. Den skulle gerne komme i slutningen af 1. kvartal eller i starten af 2. kvartal. Men det er nok i USA. Er ikke helt sikker på den danske "udgivelse".


Moses
Moses

90
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#26 - Skrevet 24-01-2007 22:35

okay det er lidt trist hvis vi ikke gør


MarddosG
MarddosG

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#27 - Skrevet 24-01-2007 22:37

Vi får den! Det er helt sikkert. Forhåbentligt får vi også dansk Xbox Support på et tidspunkt og det er det allervigtigste vi Xbox 360-ejere kan få!


MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#28 - Skrevet 24-01-2007 23:00

må give ret i det nok er kvalitets kontrollen der svigter, når sådan noget ske, kan man let have maskiner der holder i 30år mens andre holder i 30timer...

men for af få et ordenlig overblik er personlig erfarning ikke nok.
men mere en rapport tilbage fra butikskæder om hvor mange der kommer tilbage med fejl....

eller måske er det en kunstig måde af få det til af se ud som de sælger flere konsoler, men i vikligheden gå de bare i stykker.


Shajita
Shajita

338
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#29 - Skrevet 30-01-2007 15:54

RechainMyLove skrev:
For alt i verden skal du ikke købe Sonic! Det er den værste gang lort til Xbox 360! Styringen er helt gal.


hvad er der galt med den? Smiley


MarddosG
MarddosG

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#30 - Skrevet 30-01-2007 16:41

Styringen og kameravinkerne er helt fucked up, så det gør det næsten umuligt at spille spillet.