N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Pokémon Shuffle

KJ85
KJ85

21409
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

Skrevet 09-03-2015 09:57 - Redigeret 06-11-2015 16:56

Tja, vi manglede et sted at poste om dette spil, så det har vi nu...



Hvad enten I vil udtrykke jeres afhængighed af The Pokémon Companys lille free-2-play-spil eller oplyse folk, hvis der er noget nyt på tapetet, så er dette tråden.

Eksempelvis har man pr. dags dato muliggjort det at fange Mew to uger endnu, så har man ikke gjort det endnu, så har man stadig chancen. Ligeledes kan Kyogre fanges frem til d. 23. marts, og der kommer sikkert flere special events i fremtiden.

Der findes også særlige engangskoder til spillet, og dem har jeg tænkt mig at samle her i tråden:

-


Så fortæl endelig om I spiller og skriv bare, når I ser noget nyt Smiley

JOEP
JOEP

74154
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1501 - Skrevet 11-04-2017 08:12

Nu mangler jeg kun 7 S-ranks for at have dem alle! Smiley

<b>Ugens opdatering</b>

Konkurrence mod Mega Houndoom i denne uge. Præmierne er

5 Raise Max Level, 5 Mega Speed-up, Houndoominite: Top 200
4 Raise Max Level, 4 Mega Speed-up, Houndoominite: Top 500
3 Raise Max Level, 3 Mega Speed-up, Houndoominite: Top 1000
2 Raise Max Level, 2 Mega Speed-up, Houndoominite: Top 2000
1 Raise Max Level, 1 Mega Speed-up, Houndoominite: Top 4000
1 Mega Speed-up, 1 Skill Booster M, Houndoominite: Top 6000
1 Disruption Delay, 1 Exp Booster L, Houndoominite: Top 9000
1 Disruption Delay, Houndoominite: Top 12000
1 Attack Power, 1 Disruption Delay: Top 16000
Resten: 1 Attack Power


Så er der, overraskende nok, Landorous Incarnate Form, Once a Day, hvor du kan få Skill Boosters ti ldin Landorous (den forkerte af dem). Giver også 200 mønter hver dag.

Ash-Greninja vender tilbage og kan give Personal Skill Boosters, hvis du allerede har fanget den.

Til sidst er der en Escalation Battle mod Diancie.


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#1502 - Skrevet 18-04-2017 22:11

Denne uge bød ikke på så meget nyt. En udvidelse af angry Pikachu safarien. Nu kan man nemlig også fange en Vivillon med pokéball-design. Det tog en hel del hjerter at møde den, men den var til gengæld ikke særlig svær at klare.


JOEP
JOEP

74154
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1503 - Skrevet 18-04-2017 22:42

Super, jeg har ikke haft mulighed for at opdatere ordentligt i dag, har kørt i bil hele dagen. Jeg er nået til bane 191 mod Diancie og ville stoppe på 200, men kan simpelthen ikke klare 191 uden items, så er stopper for tidligt her. Øv.

Pga sommerhustur har jeg heller ikke haft internet, så fik en ret ringe placering mod Houndoom, men det går nok.


JOEP
JOEP

74154
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1504 - Skrevet 19-04-2017 08:46 - Redigeret 19-04-2017 09:43

De har så valgt at tilføje en competitie stage i dag, hvor vi skal op mod Hoopa Unbound. Her er det en god idé at have en god Xerneas (den kan nu gå op til level 20) og en Vivillon (Poké Ball Pattern). Præmierne er

10 Raise Max Level, 5 Mega Speed-up, 1 Skill Swapper: Top 100
8 Raise Max Level, 4 Mega Speed-up, 1 Skill Swapper: Top 300
6 Raise Max Level, 3 Mega Speed-up, 1 Skill Swapper: Top 500
4 Raise Max Level, 2 Mega Speed-up, 1 Skill Swapper: Top 900
2 Raise Max Level, 2 Mega Speed-up, 1 Skill Swapper: Top 1800
1 Raise Max Level, 1 Mega Speed-up, 1 Skill Swapper: Top 3600
1 Skill Booster M, 1 Mega Speed-up, 1 Skill Swapper: Top 5400
1 Mega Speed-up, 1 Disruption Delay, 1 Skill Swapper, Top 7200
1 Attack Power, 1 Skill Swapper, Top 9000
1 Attack Power, 1 Disruption Delay: Top 13000
Resten: 1 Attack Power


Xerneas can være en god idé at tage med, men den disrupter også Scizor og Heracross, så det er måske en god idé at have et hold, der minder om M-Heracross, Scizor, Vivillon samt Xerneas.Det er dog en dyr omgang, for hvis du skal have alle items, så koster det ikke mindre end 13500, og der er ikke Mega Start tilgængelig.


JOEP
JOEP

74154
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1505 - Skrevet 20-04-2017 15:16

Så lykkedes det endelig at finde og fange Vivillon, og i mellemtiden havde jeg fået en del Exp. Boosters, endda en L af slagsen, så kunne hurtigt få Vivillon på level 6, så den er klar mod Hoopa i weekenden.

Fandt også endelig er team, der kunne klare Diancie 191-199, så fik også gjort den færdig. Det kostede nogle Mega Speedups til Steelix, men det gjorde lige udslaget at få den udviklet hurtigt. Resten af holdet var Dialga (15), Metagross (8) og Jirachi (3), så helt klart overkommeligt. Sidste bane tog lige nogle mønter også, men det var da det værd.


JOEP
JOEP

74154
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1506 - Skrevet 24-04-2017 08:28

Så lykkedes det endelig at S-ranke alle baner op til 550 og dermed alle baner i spillet indtil nu. Har godt nok taget lang tid, fordi der var en del Pokémon, der skulle op i level, men nu er det så gjort. Har hørt, at der kommer Alolan Pokémon i opdateringen i morgen, så der kommer der nok nye main baner.

Jeg har fået 60000-noget point mod Hoopa, det må være fint nok. Giver nok en plads under 900 i alt, så ikke imponerende, men godt nok for mig.


JOEP
JOEP

74154
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1507 - Skrevet 25-04-2017 08:04 - Redigeret 25-04-2017 10:58

<b>Ugens opdatering</b>
Der er nyt i dag - første starter fra Pokémon Sun & Moon er nemlig klar, Litten. Og så kan Mimikyo også fanges, mens en Safari med Alolan Pokémon er dukket op.

Safarien indeholder Geodude, Salandit, Togedemaru, Graveler og Golem. Alle i Alolan form. Gå efter Ground-typer her.

Cosmog kan fanges i en specialbane, Oranguru er en Try Em Items-bane, som kan prøves for 0 hjerter, og så er der en ny omgang Daily Pokémon, hvor ugens første er Wishiwashi, resten er Komala, Fomantis, Torracat, Oricorio Pom-Pom Style.

Alt i alt masser af nye specialbaner - og så er der da lige 30 nye Main Stages, som starter med en Ghastly og slutter med en Mega Gallade. Dertil kommer så en enkelt Expert-bane..

Edit. Kan se, at der vil være gratis gaver de næste tre uger - fedest! Og så ser jeg, at Weekend Meowth bliver erstattet af Alolan Meowth, mens Megearna erstatter Victini.

Edit 2: Spillet bliver ved me at give. I Special Shop kan man få en No Hearts Trial, der giver dig et kvarter, hvor der ikke skal bruges hjerter. For mit vedkommende gennemførte jeg næsten den nye Safari her - mangler Graveler og Togedemaru, som jeg begge har mødt nogle gange, men bare ikke fanget.


KJ85
KJ85

21409
Offline
Level: 58 (Tektite)

0
1ups givet

#1508 - Skrevet 25-04-2017 10:22

På mit gratis kvarter mødte jeg kun Geodude og Salandite, og jeg fangede end ikke én af dem, før kvarteret var gået..


JOEP
JOEP

74154
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1509 - Skrevet 25-04-2017 10:44 - Redigeret 25-04-2017 14:12

^Det tog mig også syv forsøg at fange Oranguru. Og Litten kan jeg ikke fange (fire forsøg inde). Mimikyu er lidt af et bæst, ved ikke, hvordan den skal fanges uden at bruge alt for mange mønter.

Dermed sagt synes jeg, det er fair nok, at jeg har været lidt heldig med Safarien for en gangs skyld. Smiley

Edit: Bum, så blev jeg færdig med den safari. Mangler kun at fange Mimikyu nu, og så kan jeg gå i gang med de nye baner.


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#1510 - Skrevet 25-04-2017 17:09

Jeg klarede safariens 5 pokémon på sølle 5 forsøg O-O Pokémon Company har iøvrigt lagt denne trailer ud i forbindelse med opdateringen idag:




JOEP
JOEP

74154
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1511 - Skrevet 28-04-2017 10:40

De nye baner er ret vanskelige, synes jeg. Er nået til 565, men har klaret dem alle pånær Arbok itemless - med B eller C-ranks til gengæld. Det kommer til at koste at skulle S-ranke dem alle.

Jeg har så også fanget alle pånær Arbok. Den kan ikke klares itemless, så den fanger jeg først senere.


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#1512 - Skrevet 28-04-2017 16:47

Jeg har klaret dem alle nu (ikke s-ranket dog). De er sindsygt svære i denne omgang. Ditto kan jeg knap nok klare, så ved virkelig ikke hvordan den skal s-rankes.


JOEP
JOEP

74154
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1513 - Skrevet 30-04-2017 19:39

Nu mangler jeg kun at fange Arbok af de nye. Har været sindssygt heldig med dem i denne omgang, fangede Beautifly på 5 PCT og Ditto på 8. Det er vanvittigt. Til gengæld er der en del S-ranks, der mangler, og skal også lige have klaret de to sidste baner.


JOEP
JOEP

74154
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#1514 - Skrevet 02-05-2017 08:04 - Redigeret 02-05-2017 08:05

Det tog mig i går sindssygt mange forsøg (15-20) at fange Oricorio til trods for en catchrate på 19-25 % hver gang. Det blev lidt træls, men fanget blev den da.

Mangler stadig at klare Mega Gallade, men tænkte, at jeg lige ville skrabe penge sammen, inden jeg gør et forsøg. Derefter er det om at S-ranke banerne. Starter med de billigste, dem der bare kræver M+5.

<b>Ugens opdatering:</b>

Først og fremmest modtager man en Vulpix (Alola Form) ved Check-in. Det var lidt underligt.

Så er der en Escalation Battle mod Incineroar (Littens sidste udvikling). Den giver Mega Speedups, Skill Swappers og Raise Max Levels næsten hver 25. bane.

Der er en bane mod Ninetales (Alolan Form) og Salazzle.

Til sidst er der en Try Em Items-bane mod Passimian. Den behøver man ikke hjerter for at prøve. Og ellers fortsætter Daily Pokémon med de samme fem, som var kom i sidste uge, så missede du en af dem, er der håb endnu.


Scrapper
Scrapper

251
Offline
Level: 32 (Pebblit)

0
1ups givet

#1515 - Skrevet 02-05-2017 09:16

Mega underligt med den Vulpix. Jeg kom til at spilde en great ball på Incineroar, da jeg nåede 12. runde. Jeg fangede den godt nok, men det er bare generelt dumt at bruge en great ball på escalation battles. Jeg har taget indtil flere forsøg mod Mega Gallade med alle items og max level team (inklusiv et par med raise max level til 15), men det er stadig ikke lykkedes mig at S-ranke det stage. Heldigvis er det da lykkedes mig at S-ranke de fleste andre stages nu, men den Mega Gallade har jeg godt nok svært ved at se hvordan jeg skal kunne S-ranke uden at være abnormt heldig med comboer.