tror jeg 95 af alle der har spillet har. hehe. mig blandt andet. og i super mario 64 DS har jeg også alle 150 stjerne. og alle minispil
120 Stjerner i Super Mario 64?
Oprettet 21/01/2006
Skrevet 21/01/2006
0 1ups
jeg har også alle 120 stjerne i 64 versionen
og mødt yoshi
Skrevet 22/01/2006
0 1ups
Jeg har sgu ikke alle 120.. Jeg har vist lige rundet 50 i 64 versionen 0.o
Jeg stener stadig lidt rundt i spillet nogen gange, men jeg kan ikke finde ud af det..'
Jeg stener stadig lidt rundt i spillet nogen gange, men jeg kan ikke finde ud af det..'
Skrevet 24/01/2006
0 1ups
Jeg har fået alle 120stjerner.. har gennemført det mange gange synes det er et GENIALT spil.. men det er lidt skuffende når man har fået alle stjerner.. så er der ik så meget at lave derefeter.. kun at starte forfra igen.. bare skriv til mig hvis der er en stjerne i ik kan få så skal jeg da nok gi jer vejledning i hvordan man får den.. har fået alle uden brug af guide og andet snyd.. 
Skrevet 25/01/2006
0 1ups
Morztan skrev:
Jeg tror det gik på at du skulle gå hen foran spejlene og trykke på A-knappen 64 gange, hvorefter du ville blive lavet om til Luigi. Men det var vist fup.
Jeg tror det gik på at du skulle gå hen foran spejlene og trykke på A-knappen 64 gange, hvorefter du ville blive lavet om til Luigi. Men det var vist fup.
det må jeg da prøve alligevel
Alt respekt til Axis Pedaler, Ludwig Tromer, Paiste Bæknerer og Lunar Eclipse!
Skrevet 25/01/2006
0 1ups
men jeg hørte det sådan. at man skulle starte spillet med at havde joysticket tiltet så man havde den der dumme gå effekt. så skulle man ind i slottet. og trykke en kombinationen så effekten blev op hevet og så havde slottets hemmelige stjerne i en bestemt rækkefølge. og få nogle andre stjerner. og ikke gemme. og man skulle så efter det gå til den der bane med skibet med kassen på. og lade den tilte 64 gange. ved ikke om den skulle frem og tilbage eller kun det ene. og så skulle man hoppe og slame ned i den. så skulle der komme luigis hat ud. og den skulle man så tage. og så skulle der ske noget.
hørte også noget med at løbe 64 rundt om springvandet. så skulle vægen mellem de 2 skildte i haven blive til en hemmelig gang
men lad mig sige. hvis det viser sig at det kan lade sig gøre at få luigi. så er det nok den bedste hemmelighed til et spil nogensinde.
hørte også noget med at løbe 64 rundt om springvandet. så skulle vægen mellem de 2 skildte i haven blive til en hemmelig gang
men lad mig sige. hvis det viser sig at det kan lade sig gøre at få luigi. så er det nok den bedste hemmelighed til et spil nogensinde.
Gamer, Nerd, Bronie, it's all good.
Du skal være logget ind for at svare
Deltag i diskussionen ved at logge ind eller oprette en konto