N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Slettes, tak.

SLET
SLET

68
Offline
Level: 6 (Cucco)

0
1ups givet

Skrevet 02-03-2015 23:53 - Redigeret 15-09-2015 20:04

Slettes, tak.

    TheSonicolas
    TheSonicolas

    476
    Offline
    Level: 23 (Skree)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 30-03-2015 20:59

    Hvis I er nogle utålmodige mennesker, som jeg kan være, er det altid godt med nogle special-butikker relateret til, hvad man søger (fx retro-spil). Hvis I tilfældigvis leder efter retro-spil, kan I fx kigge i denne butik på Trianglen, som hedder Chassis arcade. Jeg fik den anbefalet af Bobby fra "Ruben og Bobby", da jeg ledte efter de danske Mario VHS-bånd. Har aldrig benyttet mig af den, men den skulle være meget god Smiley Det er en Arkadehal/retrospil-butik, som åbentbart også har lidt til, relateret til spil.

    Men som samler vil jeg altid sige, at det bedste ressource er "tålmodighed" og DBA Smiley Den gang, jeg ledte efter de danske Mario-VHS'er, stødte jeg på en mand, der ville have, at jeg skulle betale 750kr for "SMB3 VHS 6" (kun). Det var meget fristende, da det bånd var meget svært at opstøve, men jeg ville ikke betale for den til den pris, da det kom til stykket. Kassetten var også beskadiget, og han ville have 250kr oveni for, hvis han skulle skifte kassetten ud. Der kan man også regne ud, hvilke mennesker, man handler med Smiley

    Men jeg ventede et halvt år mere, og fandt endelig alle 6 bånd. Nu var det ikke bare det sjette bånd til 750kr, men alle 6 bånd plus én VHS-afspiller til 300kr (samlet).

    En gang imellem finder man ting billigere, hvis man er tålmodig Smiley De seks bånd var sjældent på DBA, hvilket gjorde dem svære at opstøve, men de var heller ikke så omtalt, så der var mange mennesker der ikke vidste noget om dem, som ville sælge dem til en fair pris Smiley Derfor tror jeg ikke, at samme trick vi gælde "Conker's Bad Fur Day". Hvis ting er meget omtalt, må man en gang imellem betale en høj pris. Men så må man også tænke over, at man så ikke skal betale for den igen Smiley

    Ellers kan I altid benytte jer af loppemarkedet. På loppemarkedet er der mange mennesker, der ikke er specielt nørdet, der kan ligge inde med nogle nørdede ting. Der er jeg sikker på, at man kunne være heldig at finde "Conker's bad fur day", som normalt står til 1000kr til måske 50-200kr. Fx. fandt jeg et stykke Rayman Mc donald's-legetøj, der normalt ville koste 900kr på ebay til 5kr, hvis det tæller Smiley