Sjældenhed! Mr. Gimmick (NES-G8-SCN) – I fantastisk stand (Mint)
Oprettet 08/05/2026
Skrevet 08/05/2026 • Redigeret Ukendt
0 1ups
Jeg sælger her et af de mest eftertragtede samlerobjekter til Nintendo Entertainment System: Mr. Gimmick (Gimmick!).
Der er tale om den originale skandinaviske udgave (NES-G8-SCN). Spillet er kun udgivet i et meget begrænset oplag i vores region, hvilket gør det til en "hellig gral" for mange samlere.
Stand:
Kassetten er i ekstremt flot stand og ser nærmest ny ud. Etiketten (labelen) er helt intakt uden ridser eller misfarvning, og plastikken er pæn og hvid. Dette er et eksemplar til den kræsne samler, der går op i kvalitet. Bemærk: Det er kun selve kassetten (loose cart).
Fragt og levering:
Jeg bor i Norge, men varen kan sendes forsvarligt indpakket og forsikret med posten. Da jeg har familie i Danmark, kan jeg også undersøge muligheden for at få dem til at hjælpe med fragt eller overdragelse internt i Danmark, hvis det ønskes.
Pris:
Jeg er åben for seriøse bud. Da jeg er bekendt med spillets sjældenhed og stand, frabedes skambud venligst.
Kontakt mig gerne for flere billeder eller spørgsmål!
Der er tale om den originale skandinaviske udgave (NES-G8-SCN). Spillet er kun udgivet i et meget begrænset oplag i vores region, hvilket gør det til en "hellig gral" for mange samlere.
Stand:
Kassetten er i ekstremt flot stand og ser nærmest ny ud. Etiketten (labelen) er helt intakt uden ridser eller misfarvning, og plastikken er pæn og hvid. Dette er et eksemplar til den kræsne samler, der går op i kvalitet. Bemærk: Det er kun selve kassetten (loose cart).
Fragt og levering:
Jeg bor i Norge, men varen kan sendes forsvarligt indpakket og forsikret med posten. Da jeg har familie i Danmark, kan jeg også undersøge muligheden for at få dem til at hjælpe med fragt eller overdragelse internt i Danmark, hvis det ønskes.
Pris:
Jeg er åben for seriøse bud. Da jeg er bekendt med spillets sjældenhed og stand, frabedes skambud venligst.
Kontakt mig gerne for flere billeder eller spørgsmål!
Du skal være logget ind for at svare
Deltag i diskussionen ved at logge ind eller oprette en konto