Hehe... Du er på røven
Skyd ham i hovedet eller i ryggen. Håber du har nok ammo, for han er en tung en. Køb hellere et nyt våben
Re4 hjælp
Oprettet 01/11/2005
Skrevet 01/11/2005 • Redigeret Ukendt
0 1ups
Hej.
Jeg er kommet til El gigante og jeg dælme ikke få ham ned.. Jeg har Punisher og shotgun´en.. Er der nogen der kan hjælpe med hvor det er bedst at skyde på ham og andre ting?
På forhånd tak.
Jeg er kommet til El gigante og jeg dælme ikke få ham ned.. Jeg har Punisher og shotgun´en.. Er der nogen der kan hjælpe med hvor det er bedst at skyde på ham og andre ting?
På forhånd tak.
Den nye Gus Hansen
4 esser= en hot date
Min Wii friend code:
4428-7262-8139-5767
Add mig gerne men send lige en besked hvis du gør
4 esser= en hot date
Min Wii friend code:
4428-7262-8139-5767
Add mig gerne men send lige en besked hvis du gør
Skrevet 01/11/2005
0 1ups
Bare bliv ved at skyde ham, men hold dig på afstand; Så snart parasitten dukker op på hans ryg, så rend om bag ved ham. Du skulle nu, via en Action Command, kunne rende op på ryggen af ham. Når du er deroppe, skal du enten trykke A eller B rigtig hurtigt - Hvis du er hurtig nok, kan du få ham ned i 2 omgange.
Skrevet 11/12/2005 • Redigeret 11/12/2005
0 1ups
eller handgun
-SPOILER-
ikke alle bosser dør i ét skud fra bazzokaen. deres stadie bliver bare besejret. som master chief. hvis du pløkker ham med den så dør han godt nok. men rejser sig til stadie 2. men den kan NÆSTEN dræbe alt. jep jeg er uddannet professer
-SPOILER-
ikke alle bosser dør i ét skud fra bazzokaen. deres stadie bliver bare besejret. som master chief. hvis du pløkker ham med den så dør han godt nok. men rejser sig til stadie 2. men den kan NÆSTEN dræbe alt. jep jeg er uddannet professer
Gamer, Nerd, Bronie, it's all good.
Skrevet 11/12/2005
0 1ups
CAPTAIN N skrev:
eller handgun
-SPOILER-
eller handgun
-SPOILER-
Hehe. Det ville være verdens fedeste spil hvis man kunne skyde Master Chief med en bazooka. Hehe. Det ville være Priceless
Link to Past
Du skal være logget ind for at svare
Deltag i diskussionen ved at logge ind eller oprette en konto