Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Amiibo!

Pokémon Unite

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 30-09-2011 00:35 - Redigeret 11-05-2012 17:57



stelzig
stelzig

4785
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#376 - Skrevet 23-01-2012 13:59

Ikke så underligt resultat når smash skulle spilles 2 gange Smiley (plus eagle er jo "that guy" i nintendo communitiet. Er vist stadig kun tomber som har slået ham samlet før... Eller jeg vandt vist også NM5 takket være mariokart og melee som eagle ikke var den bedste til dengang...)

Bo: Jeg foretrækker nok bare mere progression i spillet end du gør så. Smiley

Rock band musik i baggrunden var rigtig fedt. Nogle af sangene var specielt fede at spille smash til, lol. Tror muligvis endda de påvirkede min spillestil Smiley


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#377 - Skrevet 23-01-2012 14:06

Vi kan jo bare tage begge dele. Hvis du har ret, så er SMB1 jo hurtigt overstået Smiley. Haha, fedt, var lidt irriterende at det skulle være så højt fordi det var et musikspil kunne jeg ellers forestille mig.

Shit, kunne være nice hvis man satte 2 fjernsyn op ved siden af hinanden og spille synkron Super Monkey Ball 2 Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#378 - Skrevet 23-01-2012 14:08 - Redigeret 23-01-2012 14:10

Stelzig >> Ja, Smash-spillene udgør trods alt 1/3 af scoren. Jeg blev raped i begge spil - sjovt nok (men jeg blev da faktisk nummer fire samlet). Næste gang fuldfører vi den, så vi får et mere varieret spiludvalg at dømme ud fra.

Bo >> Det er vist kun dig, der kan formå
1) spille trommer og synge på samme tid
2) holde mikrofonen med din vinterjakke
3) styre stortrommen ved at have en pedal mellem knæene. Smiley

Jeg regner med at købe Rock Band 3 + nye trommer (har lige fundet nogen RB3 Pro Drums billligt brugt) og sørge for netadgang, så vi kan spille DLC til næste gang. Smiley


stelzig
stelzig

4785
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#379 - Skrevet 23-01-2012 14:12

Bo130 skrev:
Vi kan jo bare tage begge dele. Hvis du har ret, så er SMB1 jo hurtigt overstået Smiley. Haha, fedt, var lidt irriterende at det skulle være så højt fordi det var et musikspil kunne jeg ellers forestille mig.

SMB1 er helt sikkert hurtigt overstået... Glemte nemlig at tilføje at man kun har 3 liv i det (men man har vist i det mindste 5 continues) og modsat 2'eren så kan man ikke købe flere med play points. Smiley


Bo130
Bo130

110
Offline
Level: 38 (Tatori)

0
1ups givet

#380 - Skrevet 23-01-2012 14:13 - Redigeret 23-01-2012 14:15

Haha, man er vel musiker Smiley Tror også jeg er en af de eneste der er ret god til Donkey Konga multiplayer alene Smiley. Lyder lækkert med Rock Band 3, vil også gerne prøve klaveret. Synes stadig trommerne er counter-intuitive, og mikrofonen er alt for god mod spilleren selv på expert, men det var da meget sjovt alligevel.

Du må da indrømme det var nemmere at sætte den i jakken end det var at gå ud i menuen og slå sangen fra Smiley Men ja, ærgerligt der var så mange sange den ikke kunne pga DLC.

Jep, en mere planlagt konkurrence næste gang kunne være ret fedt, vil jeg godt være med til at planlægge, hvis det skulle være nødvendigt. Men kunne meget godt lide måden det fungerede på med at det var én stor konkurrence i forskellige spil. Synes hver gang jeg følte mig sikker på en sejr kom Eagle ind og tog den fra mig - især i Melee. Øv Smiley Er vist stadig bedst til WarioWare dog, hvis man skal se på resultaterne fra weekenden Smiley

EDIT: Det skal så også siges det kun var muligt at synge for mig samtidig når jeg kendte sangen i forvejen Smiley

Stelzig: Det sagde Eagle også, men som jeg sagde til ham, så samler man da bare flere bananer ind Smiley Smiley. Til gengæld synes jeg meget mere konsistent man kan spille SMB1 end 2'eren, der er langt færre tilfældigheder, det er rart.


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#381 - Skrevet 23-01-2012 14:31 - Redigeret 23-01-2012 14:32

Alexander Brock Petersen skrev:
Næste gang fuldfører vi den, så vi får et mere varieret spiludvalg at dømme ud fra.



Og eventuelt at man stillede op som teams i Smash, og så vinderholdet får 4 point og taberholdet 2. Men free-for-all er skam også meget sjovt en gang imellem. x)


Navn
Navn

38
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#382 - Skrevet 23-01-2012 16:28

Jeg var imponeret over din (Alexander) taktik i Brawl - vælg MK og flyv væk fra Jonas.

Tænkt som en ægte tourneyfag Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#383 - Skrevet 23-01-2012 16:32

Navn skrev:
Jeg var imponeret over din (Alexander) taktik i Brawl - vælg MK og flyv væk fra Jonas.

Tænkt som en ægte tourneyfag Smiley


Det var en genial taktik, der medførte at jeg ikke blev sidst, men andensidst og derved fik 2 dyrebare point. Det var en taktik jeg fandt på, efter jeg i Melee var død over 20 gange på 10 minutter i kamp mod bl.a. Oni Nick.


Navn
Navn

38
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#384 - Skrevet 23-01-2012 16:47

stelzig skrev:
(plus eagle er jo "that guy" i nintendo communitiet.



http://www.youtube.com/watch?v=R-cgcirQ3aM


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#385 - Skrevet 23-01-2012 17:19

Det var specielt genialt, når man tager banen i betragtning: Hyrule Temple. Fantastisk udnyttelse af omgivelserne Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#386 - Skrevet 23-01-2012 17:24 - Redigeret 23-01-2012 17:25

Meta Knight + Hyrule Temple + Flyv væk fra Jonas + Flyv hen til Pebling = 2 point til Alexander.

Nok de eneste to point, jeg nogensinde får, da min taktik nu er afsløret og at banevalget er yderst vigtigt for at det kan lade sig gøre.


Moysen
Moysen

40
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#387 - Skrevet 23-01-2012 20:33 - Redigeret 23-01-2012 20:37

Alexander Brock Petersen skrev:
Bo >> Det er vist kun dig, der kan formå
1) spille trommer og synge på samme tid
2) holde mikrofonen med din vinterjakke
3) styre stortrommen ved at have en pedal mellem knæene. Smiley

Jeg regner med at købe Rock Band 3 + nye trommer (har lige fundet nogen RB3 Pro Drums billligt brugt) og sørge for netadgang, så vi kan spille DLC til næste gang. Smiley



Det var Epic at se Bo synge og spille trommer på samme tid. Har prøvet selv med guitar og mic, men ikke den der kombination. xD

Nice. Glæder mig allerede til at "jamme" med jer igen ;D

Navn skrev:
Jeg var imponeret over din (Alexander) taktik i Brawl - vælg MK og flyv væk fra Jonas.



Troede ikke man måtte den slags i turneringer? Eller var det lovligt her, da der ikke var noget officielt i det? ;p


Btw. Så kommer jeg også til fremtidige arrangementer så længe de ligger på Sjælland eller måske øerne rundt om. Smiley


stelzig
stelzig

4785
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#388 - Skrevet 23-01-2012 20:39

Selvfølgelig må man det i turneringer... Hvordan vil du forbyde det?

Men det er netop derfor at blandt andet hyrule normalt slet ikke er på i turneringer Smiley


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#389 - Skrevet 23-01-2012 20:41

Moysen skrev:
Btw. Så kommer jeg også til fremtidige arrangementer så længe de ligger på Sjælland eller måske øerne rundt om. Smiley


Derp

Hvis du deltager i nogle turneringer, må du flyve væk alt hvad du vil Smiley


Moysen
Moysen

40
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#390 - Skrevet 23-01-2012 20:41

stelzig skrev:
Selvfølgelig må man det i turneringer... Hvordan vil du forbyde det?

Men det er netop derfor at blandt andet hyrule normalt slet ikke er på i turneringer Smiley



Ahh okay. Jeg syntes ellers bare jeg havde hørt noget om at man ikke må flygte fra andre hele tiden og forholde sig neutral mens de andre kæmper. Smiley