Skrevet 28-12-2010 11:03 - Redigeret 28-12-2010 11:20
Lige for ikke at sætte forventningerne for højt, så ved jeg lige så meget som alle andre med hensyn til udgivelsen af det nye Zelda.#91 - Skrevet 28-04-2011 19:46
Men er de så også spil? Det var det jeg hentydede til.#92 - Skrevet 28-04-2011 19:50 - Redigeret 28-04-2011 20:07
Definitionen af et spil kan vi diskutere til døde. Jeg fik også kastet lidt ekstra på min post som er noget mere relevant for diskussionen:#93 - Skrevet 28-04-2011 19:52
Jeg er enig i, at Minecraft har brug lidt mere "styring" end det har nu. Jeg tænker noget af la det originale The Legend of Zelda. Fyr en masse dungeons og ting og sager ind - det må stadig gerne være autogenereret fra spil til spil.#94 - Skrevet 28-04-2011 23:03
Alexander Brock Petersen skrev:
Jeg er enig i, at Minecraft har brug lidt mere "styring" end det har nu. Jeg tænker noget af la det originale The Legend of Zelda. Fyr en masse dungeons og ting og sager ind - det må stadig gerne være autogenereret fra spil til spil.
Der er auto dungeons, og hvis man er heldig en kiste, med en speciel item i! Jeg har ikke spillet, men 7/10 i min klasse spiller det, og de knævrer rigtig meget om spillet. Har også prøvet trial osv. men point er at de findes, man skal bare gå nye steder hen med højere sværhedsgrad.
#95 - Skrevet 29-04-2011 00:17
Jeg tror problemet er at Nintendo har så høje standarder hvad underholdning angår, i den forstand at det er lige meget om spilleren er erfaren eller grøn, spiller i 2 minutter eller 3 timer, vælger vejen til højre eller til venstre - spilleren må og skal garanteres en god spiloplevelse af Nintendo. Det ansvar tror jeg ikke foreløbig de vil lade gå over til en tilfældighedsgenerator m.m.