N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Wii
Wii

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41

Værsgo' at diskutere! Smiley

Cell shaded! Så fedt!

Link kan LØBE!

Beetle FTW !

Wii!
chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#2776 - Skrevet 10-02-2012 11:02 - Redigeret 10-02-2012 11:03

Alexander Brock Petersen skrev:
I tror vel ikke kommentarerne er ægte, vel?



nej jeg tror sjældent at kommentarer af den slags er ægte om noget, men musikken og grafikken er stadig fantastiske.

Men hvis nu alle de her ting var nævnt om AlttP eller Zelda 1 og 2 så var du sikkert i en hel anden boldgade og gav dem helt ret.
Du er temmelig farvet af at du synes spillet er dårligt og så kan det ikke rigtig passe at andre synes det er godt


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#2777 - Skrevet 10-02-2012 11:03

Det er sådan set ligegyldigt, hvad jeg synes. Det er elendig markedsføring og kommer ikke til at sælge et eneste spil. Nintendo lider - ellers vil de ikke udgive sådan noget pjat. Det er dejligt at se, og jeg glæder mig til, at de snart annoncerer New Legend of Zelda til 3DS eller Wii U, så vi slipper for at se noget, der bare minder om Skyward Sword igen. Smiley


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#2778 - Skrevet 10-02-2012 11:04

ja for det er jo et lortespil og de lider ja uha hvor de lider Smiley


chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#2779 - Skrevet 10-02-2012 11:05

Alexander Brock Petersen skrev:
Det handler om abstraktionsniveau, chessr. One day, one day. Smiley



hvad har det med sagen at gøre om du kan gennemføre dem på kort tid eller ej ?


Jaksen
Jaksen

2
Offline
Level: 10 (Bomchu)

0
1ups givet

#2780 - Skrevet 10-02-2012 11:07 - Redigeret 10-02-2012 11:07

Alexander Brock Petersen skrev:
I tror vel ikke kommentarerne er ægte, vel?

Det har jeg ikke nogen grund til at betvivle. Det kræver jo sådan set bare en times googl'ing og granskning af amazons brugerkommentarer at hive kommentarer ud hvor spillere hylder det til skyerne. Det virker som meget arbejde at skulle "opdigte" fake personer og udtalelser, istedet for blot at håndplukke de eksisterende som der er bunkevis af. Men her er jeg nok bare naiv. Men jo de virker da lidt påtaget af et par 14-årige.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#2781 - Skrevet 10-02-2012 11:28

De er hundrede procent fake. Det er ligesom når Microsoft hyrer et par tusinde viral marketers, som indtager diverse sider. ONM gør det også. Old news.


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#2782 - Skrevet 10-02-2012 11:46 - Redigeret 10-02-2012 11:46

Jeg har da set masser af reklamer med skuespillere der er betalt for at stå og hylde produktet. Nu hvor de ikke engang har hyret skuespillere til at udtale kommentarerne, kommer det dog til at se ud som om, de siger "se selv, der er nogle mennesker der synes det er godt!"


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#2783 - Skrevet 10-02-2012 11:54 - Redigeret 10-02-2012 12:10

I det seneste Iwata Asks om Skyward Sword skulle de angiveligt hive en masse kommentarer "fra fans" frem, som Aonuma og co. så er ved at komme i bukserne over: "They love my game so much *laughing*".

Nintendos nye strategi: Vi prøver at bilde folk ind, hvad de skal synes om vores spil igennem falske kommentarer fra fans.

Jesus. Det skal nok blive en succes.

EDIT:

Iwata: I heard that many overseas critics who are known for their harsh reviews gave the game high remarks.


O RLY?

EDIT 2:

Iwata: I’ve heard that many people had tears in their eyes as they listened.

Aonuma: That’s right. I did, as well. By listening to a live orchestra, various feelings awakened within me. Tears formed, and throughout the concert, I felt elated and chills ran up and down my spine.

Iwata: Not just for a moment, but during the whole concert.

Aonuma: Yes. In Japan, many people listened with tears in their eyes. Even the presenter was surprised.

[...]

Iwata: When I first heard about it...a rock concert is one thing, but I thought people cheering during a concert of classical-style music was an exaggeration...

Aonuma: They really did cheer! (laughs) Not the whole time, of course, but when the music and images changed, they went, “Yaaaaay!”

Iwata: Wow. (laughs)


Våde bukser.

EDIT 3:

Iwata: (Koji) Kondo-san played a piano solo for the encore.

Aonuma: That’s right. He was so cool that I thought (writhing), “I want to play piano, too!” (laughs)

...

Aonuma: The moment he finished his emotional performance, everyone rose to their feet for a standing ovation. It was like, “The maestro is here!”

Iwata: That’s incredible!

[...]

Iwata: I heard that many overseas critics who are known for their harsh reviews gave the game high remarks.

Aonuma: Right. On top of that, almost everyone said that The Legend of Zelda: Skyward Sword is the greatest game in the history of the series.

Iwata: Until now, the same thing was said of The Legend of Zelda: Ocarina of Time.

Aonuma: Of course, the games since The Legend of Zelda: Ocarina of Time received favourable reviews, but they say Skyward Sword far surpasses them. And they ask how we were able to do it. They’re all eager to know the reason. But it’s really difficult to give a simple answer.


God damn, Nintendo har glemt, at denne feature burde være informativ. I stedet handler det nu kun om at pille navle. Hvad der gør det hele så meget værre, er, at de intet har at have det i med Skyward Sword. De har åbenbart brug for at pleje deres ego som forsvar for at se realiteterne i øjnene.


Abild
Abild

7
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#2784 - Skrevet 10-02-2012 13:18

Uanset hvilket spil det havde været, så er den omgang der aaaaalt for selvfed.


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#2785 - Skrevet 10-02-2012 13:21

Og så er jeg ikke engang kommet der til, hvor de angiveligt begynder at hive "super duper positive fankommentarer" frem.

Den størst trussel mod Nintendo er Nintendos eget store ego.


Navn
Navn

38
Offline
Level: 19 (Bullet Bill)

0
1ups givet

#2786 - Skrevet 10-02-2012 14:47

Jeg må også indrømme at jeg kneb en lille tåre da man først blev introduceret til den bande der mobber vores helt :').

Det var virkelig smukt at se hvordan Zelda kom til hans undsætning =)


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#2787 - Skrevet 10-02-2012 14:59

Navn skrev:
Jeg må også indrømme at jeg kneb en lille tåre da man først blev introduceret til den bande der mobber vores helt :').

Det var virkelig smukt at se hvordan Zelda kom til hans undsætning =)



www.youtube.com/watch?v=y8XUf-8PD8Y


Dinmor
Dinmor

1
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#2788 - Skrevet 10-02-2012 19:29

Alexander Brock Petersen skrev:
Jeg snakkede om min investering af tid, ikke af penge. At bruge tre timer på noget, der ikke er sjovt, er tre timer spildt.

For at nævne et par spil:
- Little Nemo
- Duck Tales
- Super Mario Bros
- Super Mario Bros. 2
- Super Mario Bros. 3
- Super Mario World
etc. etc.



En investering er en investering... Det handler om indskud og udbytte, ligegyldigt om det er tid eller penge.

At bruge 3 timer på noget der ikke er sjovt, gør det til spildt tid er nok det dummeste, jeg nogensinde har hørt. Stort set alt der hedder pligter skulle være spildt tid så. Som jeg sagde, så må man nogen gange gøre ting for at kunne have det sjovt bagefter - det er dumt, at det skal være sådan i et spil, men det er jo som sagt en fejl fra udviklernes side. Du dropper jo heller ikke OoT, fordi det også har en lidt sløv start. Der spilder du jo 20 minutter af din tid!!!

Jeg må nok støtte op om Chessr's svar til dine eksempler på spil. Jeg bad ikke om eksempler på gode (bedre) spil - så kan det være fuldkommen ligegyldigt med, om man kan abstrahere fra om de tager 3 timer at gennemføre eller 20 - for dem kan jeg sgu finde overalt. Jeg har trods alt på intet tidspunkt sagt, at det er det bedste spil, jeg har spillet. Du sagde, at et spil, der kan gennemføres på 3 timer (uden at det er et speed run), kan hamle op med et spil, der tager 40 timer at gennemføre (hvoraf 37 af dem er sjove timer). Det kan det på mange måder, men det er umuligt for dem at opbygge et æstetisk univers på niveau med det lange spil, og det er klart en af Zelda spillenes største forcer.


Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#2789 - Skrevet 10-02-2012 19:34

Men det er de færeste (som i "de færeste der ikke kender til Zelda-serien" ) der gider bruge 3 timer for at få de sidste 37. For dem handler det ikke om at "investere tid". Alt gaming er en form for tidsspild, lige som TV kiggeri er det. Men vi gider ikke bruge tid på dårlige udsendelser og kedelige spil.

Havde spillet cuttet 3 timer fra, kunne det være flere gad bruge tid på det.


Dinmor
Dinmor

1
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#2790 - Skrevet 10-02-2012 19:50

Derfor lister jeg det også som spillets svageste side. Jeg giver dig helt ret - jeg er bare træt af, at Alexander skal agere N-clubs store Zelda-ekspert, når han ikke engang har spillet spillet.

Jeg har på intet tidspunkt sagt, at SS er eller bliver en stor kommerciel succes - jeg har bare sagt, at det er et meget bedre spil end hvad det hører for fra folk som Alexander eller Oni Nick. Og det tror jeg også, de ville vide, hvis de kunne bære over med den sløve start og spille spillet uden deres indebrændte had til det.