Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Disney's Epic Mickey Rebr...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Wii
Wii

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41

Værsgo' at diskutere! Smiley

Cell shaded! Så fedt!

Link kan LØBE!

Beetle FTW !

Wii!
kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#451 - Skrevet 13-09-2011 14:21




[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

1819
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#452 - Skrevet 13-09-2011 15:19 - Redigeret 13-09-2011 15:22

En lille trailer over alle Zelda spillene
MMmmmhhh... So many fond memories.
Glæder mig over at Hidemaro Fujibayashi er direktør på "Skyward Sword". Jeg er meget glad for "Oracle" spillene og er næsten færdig med at løbe "The Minish Cap" igennem for første gang. <- også et rigtig godt spil IMO.


EDIT: der er også lidt nyt fra "SS" i slutningen af traileren...



Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#453 - Skrevet 13-09-2011 17:18 - Redigeret 13-09-2011 17:32

Av, det ser ikke godt ud det her...

Fandens. :/

Jeg tror Alexanders analyse er meget rammende. Jeg tror hele N64-generationen ryger efter det her spil. Jeg er ikke længere i tvivl - det bliver ikke et godt Zelda-spil. Dem, der påstår det, burde slå op hvad et Zelda-spil er, og ikke lytte til hvad Aonuma siger.

Er dog mest skuffet over Miyamoto, men det siger måske lidt om, at manden ikke aner hvad, der gjorde hans spil gode? Smiley Eller også er han bare glad for at lege med wiimoten.

Nu må I have mig undskyldt, jeg har travlt med at slås med monstre i en underjordisk labyrint. Smiley


[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

1819
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#454 - Skrevet 13-09-2011 17:33

Mon Oni Nick vågnede op med et råddent ben? o_O

Og så lige et sneak-peek fra upgraderings systemet
^kunne godt gå hen og blive ganske fedt, især hvis man kan mikse tingene sammen på "sin egen måde".



chessr
chessr

341
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#455 - Skrevet 13-09-2011 17:34 - Redigeret 13-09-2011 17:36

Det må være kedelig at være så negativ hele tiden ?
Hvad får jer der er negative til at blive ved med at kommentere Zelda spillet Smiley ? i hader det jo på forhånd. Der kommer nok ikke en pludselig nyhed om at de har droppet det hele for at lave hvad de hardcore fans ønsker.
Sviner i det bare nu fordi i håber andre vil omvendes til jeres holdninger ? eller kan i lide at nedgøre ting andre kan lide ?
Ellers kan jeg ikke se hvorfor i gider blive ved med at diskutere noget i ikke kunne være mere ligeglad med Smiley

De værste er da dem som bare er med i en diskution for at svine et fx spil til.
trist trist trist

fx Oni Nick oven over. hold da op en tilgang til tingene. Folk skal slå op hvad et rigtig Zelda spil er. seriøst ? det er det mest grinagtige jeg har læst. der findes IKKE en rigtig måde at lave et Zelda på. Men fanboysne (jer der brokker jer) har en ide om hvad DE tror er et rigtig Zelda for det vil DE selv spille mens 80% ikke gider


Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#456 - Skrevet 13-09-2011 17:35

Oni Nick er bare skuffet, fordi han var enormt positiv overfor Skyward Sword før du viste ham den video.


[8-Bit] MoNkEy
[8-Bit] MoNkEy

1819
Offline
Level: 31 (ChuChu)

0
1ups givet

#457 - Skrevet 13-09-2011 17:40

Smiley


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#458 - Skrevet 13-09-2011 17:49 - Redigeret 13-09-2011 17:50

Hvem kan seriøst argumentere for, at flyve har noget med Zelda at gøre? I er godt klar over, at flyvedelen er det primære element i spillet, det der skal sælge det? Zelda handler om at du udforsker et landskab, finder grotter og hemmeligheder, skatte, genstande og våben, der gør dig i stand til at dræbe monstre. Ikke at samle tears of light, ikke at skulle lege stealth som Solid Snake, ikke at skulle igennem påtvungne sekvenser, som den der Siren World ser ud til at blive, præcist ligesom Twilight-delen i TP.

Det har ikke noget med alle mulige gimmicks at gøre så som at styrtdykke ned i himlen, og skubbe til træstammer, gå på line og alt muligt. Puzzles er okay, og der bør altid være puzzles i Zelda-spil... Men det som Skyward Sword præsenterer i den der trailer er jo direkte taget ud af et WarioWare-spil.

Er dybt skuffet. Fjenderne og landskabet minder desuden slet ikke om Zelda. Det minder i langt højere grad om Ratchet & Clank, eller måske en celshaded version af Jak and Daxter. Øv øv øv.


stelzig
stelzig

4765
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#459 - Skrevet 13-09-2011 17:57 - Redigeret 13-09-2011 18:00

Oni Nick skrev:
Hvem kan seriøst argumentere for, at flyve har noget med Zelda at gøre? I er godt klar over, at flyvedelen er det primære element i spillet, det der skal sælge det?

Det tror jeg du tager fejl i. For mig at se er det med at flyve bare en måde at komme rundt på ligesom at sejle i wind waker, bortset fra at det nu går hurtigere og ikke er så langtrukkent som det kunne blive i wind waker. Hvis det samme gælder for alle de andre negative elementer (stealth og triforce shard hunting) så gør de mig absolut intet. Det er spillet som helhed der gerne skulle sælge det og det at man flyver for at komme (hurtigt) omkring mellem områder ændrer ikke zelda markant. For mig virker det ekstremt praktisk faktisk.

Edit: De ting med våben o.l er jo forresten stadigvæk med og er i den grad også med i ratchet and clank som du åbenbart forsøger at sammenligne det med. DESVÆRRE minder det ikke ekstremt meget om ratchet and clank som ellers er en fantastisk serie og imo bedre end zelda. Det minder heller ikke om jak-spillene, men dem er jeg heller ikke sådan helt vild med så det passer mig fint Smiley


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#460 - Skrevet 13-09-2011 18:00 - Redigeret 13-09-2011 18:00

Ok, men du kender jo også min holdning mht. Wind Waker. Smiley


stelzig
stelzig

4765
Offline
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#461 - Skrevet 13-09-2011 18:02 - Redigeret 13-09-2011 18:07

Jaeh og jeg er helt enig i at det ofte bliver sygt i wind waker, men tror også at det primært er fordi det tager for lang tid - derfor er flyvning praktisk, specielt hvis der åbenbart er en masse backtracking involveret.
Det er netop det samme med at samle triforce shards som tog ekstremt lang tid og involverede en masse sejlads, så hvis det er cuttet ned også så kunne også virke fint vil jeg tro Smiley

Men ja tror du tager stærkt fejl hvis du tror at flyvning skulle være spillets main selling point og at folk skulle købe det her fordi de vil have en flyve-simulator. Det er et transportmiddel og intet andet.

Edit: Fik forresten også et indtryk af at nogle af øerne er lidt større end dem vi så i wind waker når man kommer ned på dem så der kommer vel stadigvæk til at foregå en del på dem. Tror personligt at jeg vil kunne nyde den store udforskning mere ved at flyve rundt, selv lange rejser rundt på hyrule field kunne blive lidt kedelige efterhånden (heldigvis hjalp epona og senere sange med at løse det problem senere i spillet). Generelt kan jeg godt li' spil hvor man har mulighed for at bevæge sig omkring lidt hurtigt - et af problemerne med nyere mario og tilsynladende også mario 3dland.


Peblisko
Peblisko

58
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#462 - Skrevet 13-09-2011 18:17

TWW er én af mine yndlingsspil. Men jeg vil indrømme, at det ikke er et godt Zelda-spil.

Efter at have set det nyeste footage fra deres konference i dag, er jeg blevet en smule mere positiv. Det ser faktisk okay sjovt ud, muligvis mere underholdende end TP, men jeg håber ikke, at den der sirene-verden har for mange ligheder med tusmørke-verdenen. Selv Metroid Prime 2 var bedre til parallelverdner, og det var heller ikke alt for godt - men du havde i det mindste magten som i ALTTP.


HGC
HGC

7031
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#463 - Skrevet 13-09-2011 18:20

Hvad har heste med Zelda at gøre? Smiley


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7429
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#464 - Skrevet 13-09-2011 18:29 - Redigeret 13-09-2011 18:32

Læste også lige, at Miyamoto under sin præsentation nævnte, at spillet indeholder Boss Challenge-mode ligesom OoT 3D - samt måske mere interessant en "second playthrough mode". Kunne være lækkert med noget Master Quest-lignende sværhedsgrad (omend kedeligt hvis det ikke kan aktiveres fra starten af Smiley)


Togbis
Togbis

0
Offline
Level: 16 (Space Pirate)

0
1ups givet

#465 - Skrevet 13-09-2011 18:34

Oni Nick skrev:
Hvem kan seriøst argumentere for, at flyve har noget med Zelda at gøre?


Skyward Sword?

I er godt klar over, at flyvedelen er det primære element i spillet, det der skal sælge det?




Zelda handler om at du udforsker et landskab, finder grotter og hemmeligheder, skatte, genstande og våben, der gør dig i stand til at dræbe monstre. Ikke at samle tears of light, ikke at skulle lege stealth som Solid Snake, ikke at skulle igennem påtvungne sekvenser, som den der Siren World ser ud til at blive, præcist ligesom Twilight-delen i TP.


Zelda findes ikke udenfor spillene, så Zelda er hvad Nintendo synes det skal være.

Det har ikke noget med alle mulige gimmicks at gøre så som at styrtdykke ned i himlen, og skubbe til træstammer, gå på line og alt muligt. Puzzles er okay, og der bør altid være puzzles i Zelda-spil... Men det som Skyward Sword præsenterer i den der trailer er jo direkte taget ud af et WarioWare-spil.


Fordi det var mega sjovt at rende rundt på græsplænen kendt som Hyrule Field fra den elskede overworld?


Er dybt skuffet. Fjenderne og landskabet minder desuden slet ikke om Zelda. Det minder i langt højere grad om Ratchet & Clank, eller måske en celshaded version af Jak and Daxter. Øv øv øv.






Yeah, i langt højere grad.