Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41
Værsgo' at diskutere!#526 - Skrevet 14-09-2011 17:31
Stealth har ikke været sjovt i nogen af de Zelda-spil jeg har spillet.#527 - Skrevet 14-09-2011 17:32 - Redigeret 14-09-2011 17:35
Alexander Brock Petersen skrev:
Grunden til at jeg ikke gider at genspille WW, er fordi det tager så utroooooooooooooligt lang tid at komme i gang med det rigtig sjove - dvs. Link, sværd, båd og derud af.
Det er egentligt det samme med Twilight Princess, og er jeg er bange for at Skyward Sword får samme "indledning".
Heh, du kunne vel overveje at have en "replay" savefile fra dit første playthrough som du kopierer hver gang du vil spille det igen
Edit: Synes forresten at gerudo fortress er ganske godt, men det kan da godt være at musikken trækker op, lol.
#528 - Skrevet 14-09-2011 17:32
Alexander Brock Petersen skrev:
Grunden til at jeg ikke gider at genspille WW, er fordi det tager så utroooooooooooooligt lang tid at komme i gang med det rigtig sjove - dvs. Link, sværd, båd og derud af.
Her er et lille tip: Lav en save file når det bliver sjovt.
Personligt synes jeg lidt at folk overdriver nogle af de tidligere spils fejl. De trækker måske ikke op, men de er ikke harmfulde for det overordnede indtryk, at jeg ikke gider at spille dem igen.
#529 - Skrevet 14-09-2011 17:35
Alexander Brock Petersen skrev:
Var der seriøst nogen, der syntes, at stealth-delen i WW var godt?
Synes bare det var sjovt, at Nick foreslog mere stealth.
#530 - Skrevet 14-09-2011 17:37
^Nu er det altså også lidt forskel på zeldas "normale" stealth elementer og så den lille detalje at du kan finde en anden rute forbi vagten i stedet for at vælge at betale ham 10 rupees for at komme ind#531 - Skrevet 14-09-2011 17:39 - Redigeret 14-09-2011 17:41
Som jeg sagde:#532 - Skrevet 14-09-2011 17:39
Stealth hører hjemme i Splinter Cell og så er den ikke meget længere. Link kan smadre monster på stribe, men kommer der en sød gerudo dame, ja så skal vi i fængsel !!#533 - Skrevet 14-09-2011 17:49 - Redigeret 14-09-2011 17:49
^Geruodo fortress ville bestemt være bedre hvis man bare blev udsat for en udfordrende kamp når man blev opdaget fremfor at blive smidt direkte i fængsel, ja.#534 - Skrevet 14-09-2011 17:51
Ja lige præcis lidt a la den kamp du kæmper hver gang du redder en tømrer eller hvad de kalder sig#535 - Skrevet 14-09-2011 17:52
Helt enig. Hvis man blev overmandet, ok fair nok. Men at man bare giver op giver ingen mening...#536 - Skrevet 14-09-2011 17:57
Jaeh det skal selvfølgelig så være en udfordrende nok kamp til at man stadig skal have lyst til ikke at blive opdaget.#537 - Skrevet 14-09-2011 17:58
De kunne bare lave det sådan, at ligesom når du drabte en kylling kom de bare og overmandede fuldstændig grotesk og stoppede ikke før du var død, så du var tvunget til at flygte ud af rummet.#538 - Skrevet 14-09-2011 19:30 - Redigeret 14-09-2011 19:37
Fra den officielle Zelda-page på Facebook:#539 - Skrevet 14-09-2011 19:40 - Redigeret 14-09-2011 19:41
"The Legend of Zelda: Skyward Sword will include more than 100 mins. of cinematic cut scenes"