Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Wii
Wii

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41

Værsgo' at diskutere! Smiley

Cell shaded! Så fedt!

Link kan LØBE!

Beetle FTW !

Wii!
M60dk
M60dk

0
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#526 - Skrevet 14-09-2011 17:31

Stealth har ikke været sjovt i nogen af de Zelda-spil jeg har spillet.
Jeg bed også mærke i hvor elendig Gerudo fortress og Hyrule Castle-delen egentlig er, da jeg spillede OoT igen i 3D.


stelzig
stelzig

4725
Online
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#527 - Skrevet 14-09-2011 17:32 - Redigeret 14-09-2011 17:35

Alexander Brock Petersen skrev:
Grunden til at jeg ikke gider at genspille WW, er fordi det tager så utroooooooooooooligt lang tid at komme i gang med det rigtig sjove - dvs. Link, sværd, båd og derud af.

Det er egentligt det samme med Twilight Princess, og er jeg er bange for at Skyward Sword får samme "indledning".

Heh, du kunne vel overveje at have en "replay" savefile fra dit første playthrough som du kopierer hver gang du vil spille det igen Smiley

Edit: Synes forresten at gerudo fortress er ganske godt, men det kan da godt være at musikken trækker op, lol.


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#528 - Skrevet 14-09-2011 17:32

Alexander Brock Petersen skrev:
Grunden til at jeg ikke gider at genspille WW, er fordi det tager så utroooooooooooooligt lang tid at komme i gang med det rigtig sjove - dvs. Link, sværd, båd og derud af.



Her er et lille tip: Lav en save file når det bliver sjovt.

Personligt synes jeg lidt at folk overdriver nogle af de tidligere spils fejl. De trækker måske ikke op, men de er ikke harmfulde for det overordnede indtryk, at jeg ikke gider at spille dem igen.


Jonas
Jonas

204
Offline
Level: 15 (Geega)

0
1ups givet

#529 - Skrevet 14-09-2011 17:35

Alexander Brock Petersen skrev:
Var der seriøst nogen, der syntes, at stealth-delen i WW var godt?


Synes bare det var sjovt, at Nick foreslog mere stealth.


stelzig
stelzig

4725
Online
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#530 - Skrevet 14-09-2011 17:37

^Nu er det altså også lidt forskel på zeldas "normale" stealth elementer og så den lille detalje at du kan finde en anden rute forbi vagten i stedet for at vælge at betale ham 10 rupees for at komme ind Smiley


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#531 - Skrevet 14-09-2011 17:39 - Redigeret 14-09-2011 17:41

Som jeg sagde:

Adgang til skib fra starten

Hvorfor lave et spil, der handler om at sejle, når man skal spille så uendeligt længe (det føles sådan når man replayer spillet), før man kan sejle frit omkring, lige hvor man vil hen? Det er lige som at skulle unlocke at kunne hoppe i Mario. Arh, måske ikke alligevel, men det giver da et lille billede af, hvor dumt jeg synes det er.

Det er jo ikke fordi at Outset Island er interessant og fyldt med content, som Clock Town. Jeg har hørt, at Skyloft i SS skulle have lige så meget content som Clock Town, så det glæder jeg mig til.

@Jonas: Ja, stealth er da også et ok element, så længe spilleren selv siger, "Ok, f*ck det brev fra Zelda, nu snyder jeg vagten." Ved ikke hvordan det skulle implementeres, tho. Stealth-sekvenser derimod er som regel kedelige og langtrukne... Gys, Spirit Tracks satte nye højder for dette. Jeg er desuden enig med Stelzig, stealth-delen i Gerudo Fortress var faktisk ok, fordi man hele tiden så frem til de der kampe med Gerudo-kvinderne, og man kunne overfalde dem. Det var sjovt. Og musikken var god.


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#532 - Skrevet 14-09-2011 17:39

Stealth hører hjemme i Splinter Cell og så er den ikke meget længere. Link kan smadre monster på stribe, men kommer der en sød gerudo dame, ja så skal vi i fængsel !!


stelzig
stelzig

4725
Online
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#533 - Skrevet 14-09-2011 17:49 - Redigeret 14-09-2011 17:49

^Geruodo fortress ville bestemt være bedre hvis man bare blev udsat for en udfordrende kamp når man blev opdaget fremfor at blive smidt direkte i fængsel, ja.


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#534 - Skrevet 14-09-2011 17:51

Ja lige præcis lidt a la den kamp du kæmper hver gang du redder en tømrer eller hvad de kalder sig Smiley


Oni Nick
Oni Nick

25
Offline
Level: 26 (Octopi)

0
1ups givet

#535 - Skrevet 14-09-2011 17:52

Helt enig. Hvis man blev overmandet, ok fair nok. Men at man bare giver op giver ingen mening...

Nintendo havde nok for svært ved at programmere det dengang, men i dag burde det da kunne lave sig gøre, at lave en sjov, interaktiv stealthdel, med intelligente fjender, der prøver at overmande dig... Men så igen, Link er jo så god at han bare kunne dræbe dem alle sammen. x)


stelzig
stelzig

4725
Online
Level: 24 (Whomp)

0
1ups givet

#536 - Skrevet 14-09-2011 17:57

Jaeh det skal selvfølgelig så være en udfordrende nok kamp til at man stadig skal have lyst til ikke at blive opdaget. Smiley


Anch1989
Anch1989

0
Offline
Level: 8 (Pirahna Plant)

0
1ups givet

#537 - Skrevet 14-09-2011 17:58

De kunne bare lave det sådan, at ligesom når du drabte en kylling kom de bare og overmandede fuldstændig grotesk og stoppede ikke før du var død, så du var tvunget til at flygte ud af rummet. Smiley


Andreas Tarding
Andreas Tarding

7384
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#538 - Skrevet 14-09-2011 19:30 - Redigeret 14-09-2011 19:37

Fra den officielle Zelda-page på Facebook:

"Guess what?! The Legend of Zelda: Skyward Sword will include more than 100 mins. of cinematic cut scenes, have a boss challenge mode and optional hint movies if you get stuck. So epic!"

hmm. Smiley


kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#539 - Skrevet 14-09-2011 19:40 - Redigeret 14-09-2011 19:41

"The Legend of Zelda: Skyward Sword will include more than 100 mins. of cinematic cut scenes"





Michael
Michael

5316
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#540 - Skrevet 14-09-2011 19:42