Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41
Værsgo' at diskutere!#46 - Skrevet 27-06-2011 00:06
Angående linearitet i Zelda-spillene:#47 - Skrevet 27-06-2011 08:22
Sjovt at du påstår at det næsten er umuligt at lave den form for spil, hvorefter du nævner to titler der netop er således...#48 - Skrevet 27-06-2011 10:47 - Redigeret 27-06-2011 10:49
Tp havde en tynd side quest del, men i majors mask var det dårligt at man var tvunget til at skulle klare alt på tid... Ja fint nok de første par gange, men når man begynder på at prøve en bestemt side quest der starter på et bestemt tidspunkt var det forfærdeligt ikke mindst at indeholde den stramme tidspunkt, men også at skulle vente der i en evghed. Også at man ikke bare kunne beholde sine items gav noget ekstra udfordring, men var irriterende som jeg ved ikke hvad. Spillet havde sin charme, men tidsopbygningen var forfærdelig.#49 - Skrevet 27-06-2011 13:13
Nogen kunne lide tidsaspektet, andre kunne ikke. Jeg tænker nu mere på selve spillets opbygning. Tid kunne sagtens være en del af gameplayet, uden tidsrejsen.#50 - Skrevet 29-06-2011 22:11
http://www.nintendo.dk/wii/spil/skyward-sword#51 - Skrevet 29-06-2011 22:12
In Bergsala we trust.#52 - Skrevet 29-06-2011 22:24
Under E3 sagde Nintendo flere gange, at hele spillet føltes som ét stort dungeon og at selv det at kæmpe mod en fjende var som at løse puzzles.#53 - Skrevet 29-06-2011 22:26
Desuden har Aonuma sagt til Famitsu (hedder det ikke det), at det bliver en high school romance. Alle der har set lidt moderne anime ved hvad dette indebærer... Altså, at de som Link flyver med i starten er hans "skolekammerater", og at der kommer kærlighedsdrama med i spillet...#54 - Skrevet 29-06-2011 22:29
Hold nu op med det hentai.#55 - Skrevet 29-06-2011 22:38
Saria, Zelda og Malon kunne da også sagtens have været med i et japansk high school drama.#56 - Skrevet 29-06-2011 23:01 - Redigeret 29-06-2011 23:02
Fordi.... at Link får en hest eller møder en pige i en skov? Det er rigtig nok, at Ocarina of Time var spillet, der startede trenden. Der er dog en forskel. I OoT foregik det meste i dit - ja dig - SPILLERENs - hoved. I de nye spil får vi det i højere grad proppet ned i halsen af Aonuma i form af cutscenes og dit og dat.#57 - Skrevet 29-06-2011 23:39 - Redigeret 29-06-2011 23:40
Hmm, ja, siden OoT har der været lidt h-game over Zelda, men aldrig i særlig stor grad som Alexander siger. Det ser ud til at ændre sig med SS, ifølge Aonumas udtalelser i hvert fald. H-game er måske for meget sagt. x) Så meget tekst er der nok heller ikke. Tror heller ikke hentai bliver aktuelt, HGC.#58 - Skrevet 30-06-2011 00:08
Jeg er sådan set ligeglad, om der er mange cut-scenes. Bare spillet bliver sjovt. :3#59 - Skrevet 30-06-2011 09:43
Bare spillet får Replay value...#60 - Skrevet 30-06-2011 11:02
Har cutscenes og puzzles det?