Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41
Værsgo' at diskutere!#961 - Skrevet 29-09-2011 18:04
Alexander Brock Petersen skrev:
Denne tråd er episk - det mener jeg virkelig. Der er nogle brugere, der brokker sig over, at jeg "brokker" mig, men aktiviteten i denne tråd - bl.a. på grund af nye/tilbagevendende aktive brugere er blevet så stor, at jeg - som plejer at føre en monolog med mig selv - eller i hvert fald OniNick - ikke kan følge med mere og nå at svare på alt.
Tænk over, hvor meget vi har været omkring på det sidste. Vi har haft alle mulige diskussioner om Zelda, spiludvikling, spilmusik, spilindhold og ting der har at gøre med underholdningsindustrien i det hele taget. Jer, der kun går op i, at rose Aonuma og Zelda, får måske ikke så meget ud af det, men vi andre gør.
Keep up the good work, everybody.
Jeg er faktisk enig... selv hvis det er frem og tilbage, hip og hop, vind vask, så må jeg indrømme at det har være en interesant diskussion, OGSÅ selvom jeg er elendig til at diskutere! Men jeg har måske heller ikke rigtig været så meget med som andre har... XD
#962 - Skrevet 29-09-2011 18:23
Alexander Brock Petersen skrev:
Denne tråd er episk - det mener jeg virkelig. Der er nogle brugere, der brokker sig over, at jeg "brokker" mig, men aktiviteten i denne tråd - bl.a. på grund af nye/tilbagevendende aktive brugere er blevet så stor, at jeg - som plejer at føre en monolog med mig selv - eller i hvert fald OniNick - ikke kan følge med mere og nå at svare på alt.
Tænk over, hvor meget vi har været omkring på det sidste. Vi har haft alle mulige diskussioner om Zelda, spiludvikling, spilmusik, spilindhold og ting der har at gøre med underholdningsindustrien i det hele taget. Jer, der kun går op i, at rose Aonuma og Zelda, får måske ikke så meget ud af det, men vi andre gør.
Keep up the good work, everybody.
Kunne ikke have formuleret det bedre selv.
#963 - Skrevet 29-09-2011 21:22 - Redigeret 29-09-2011 21:23
Har lige noget folk måske gerne vil tjekke engang. Det er fra 3DS konferencen. Denne her gang med undertekster, så vi kan forstå hvad han siger. Jeg syntes altså meget af det han siger er interesant og han siger også, hvilket nogle måske lige pt. er uenige i, at de har tilføjet ting fra alle de 25 år fra spillene i dette spil (... I forstod dette, ikke? XD)#965 - Skrevet 29-09-2011 21:38
.. Sidder og ser den for 2. gang nu, og kan sgu ikke helt hitte ud af hvor Miyamoto nævner det second playthrough-mode, som NoA PR gik så amok over. Der til sidst? Der hvor han siger:You play across the same terrain, so you'll retain a sense of the world where you had your journey, and the play experience you had with your body.
ooooookay?
#966 - Skrevet 29-09-2011 21:41 - Redigeret 29-09-2011 21:42
Oni Nick@ Jaja og vi fleste er sgu ligeglade med dit trololol#967 - Skrevet 29-09-2011 21:46
Jeg troller ikke PD, den lille sekvens den mod viste mig, er bedre end noget af det SS har præsteret. Det er virkelig ikke mere, der skal til, for at imponere mig. Stalfosserne så nærmest farlige ud! Men modden bruger vel OoT's Z-target system, så de er nok ikke så farlige alligevel. Men det så sværere ud end SS.#968 - Skrevet 29-09-2011 21:51
Ved i hvad nintendo BURDE lave?#969 - Skrevet 29-09-2011 21:54
Ja, men i stedet for lineære baner, en stor verden, hvor man kan løbe frit rundt og dræbe monstre og klare dungeons. Det ville jeg købe lige med det samme!#970 - Skrevet 29-09-2011 21:58 - Redigeret 29-09-2011 21:59
Synes hellere man skal være delvist samlet som i FSA. Det er half the fun at pjatte rundt og kæmpe om tingene og irritere hinanden, men kun moderat så man ikke bliver stemt ned til sidst i banerne#971 - Skrevet 29-09-2011 22:20
Hvis Oni Nicks ide om et nyt Four Sword bliver sådan, så vil Zelda ende med at blive et RPG...#972 - Skrevet 29-09-2011 22:25
Det lyder lidt som#973 - Skrevet 29-09-2011 22:32
Det lyder faktisk også lidt som..#974 - Skrevet 29-09-2011 22:38 - Redigeret 29-09-2011 22:38
Et multplayer Zelda kunne være awesome, men hør nu her drenge. Hvis Zelda-teamet skulle til at lave det, så ville de jo ikke have fem år til at fedte med Ocarina of Time part 5? Tsk tsk.#975 - Skrevet 29-09-2011 22:56 - Redigeret 29-09-2011 22:58
Spillerne skulle selvfølgelig vinde fordele ved at være samlet. Men derfor skal man ikke snydes for muligheden for at være forever alone. Det kunne også tænkes, at der kunne være et puzzle, hvor 4 krystaller skulle aktiveres på én gang fire forskellige steder i overworlden osv. Der ville være mange muligheder, hvis der var en fri overworld, fremfor stages. I det mindste kunne det være værd at prøve.