Skrevet 15-06-2010 18:08 - Redigeret 11-07-2014 01:41
Værsgo' at diskutere!#106 - Skrevet 11-07-2011 19:05
De har brut det som en form for grundlag, og det er på samme måde at jeg håber at SS vil bruge det, så det ikke hele ender i et kærlighedsdrama. Hvis det er tilfælledet skal det være en god kærlighedsdrama, som ikke spiller hovedrollen. Lidt side story agtigt vil være okay med mig.#107 - Skrevet 11-07-2011 19:06 - Redigeret 11-07-2011 19:07
Det vigtigste er sådan ikke, hvordan udvikleren mener, at deres spil fremstår. Det er vigtigste er, hvordan spilleren opfatter spillet.#108 - Skrevet 11-07-2011 19:10
Nemlig, given historie har mange opfatelser.#109 - Skrevet 11-07-2011 19:13
Jeg har selv set interviewet, og han ham fra Insomniac siger bare, at de har brugt det som en slags skabelon til nogle af racerne i spillet (en race er de typiske highschool-bøller, der stjæler dine madpenge, en anden race er de socialt akavede nørder osv.). Det har absolut intet med spillets historie eller temaer at gøre.#110 - Skrevet 11-07-2011 19:26 - Redigeret 11-07-2011 19:28
Hvad er det forresten du mener R&C har taget fra SMG? Så store ændringer har der da ikke været i serien og det første R&C er da en del ældre end SMG så vil mene det mere er gået den anden vej hvis noget, heh...#111 - Skrevet 11-07-2011 20:30
Måden kameraet virker på (eller kan virke med, der er jo flere styringsmåder at vælge i mellem), især ved de små planeter.#112 - Skrevet 11-07-2011 20:36
Kameraet i Galaxy var forfærdeligt, så jeg er glad for, at Insomniac ikke lod sig inspirere af dem#113 - Skrevet 11-07-2011 20:49
Begge spil er kedelige efter min mening. Ratchet and Clank? Har aldrig fattet begejstringen. Men skulle måske være vokset op med dem? Jer der voksede op med dem - spiller I dem stadig regelmæssigt?#114 - Skrevet 11-07-2011 20:58
Jaja, men styringen i first person shooter minder så meget om mario galaxy kamaraet som du nævner, især på små planeter, ganske forfærdeligt. Og måden de små planter fremstår er en hel anden end dem som serien tidligerem havde... Det kan knap nok genkendes. Nu er det kun ganske småt men de har altså kigget lidt af. Alle kiger af når nogen gør noget godt. Som at kunne hoppe op fra en kant når man hopper op mod den. Det er da mange der gjorde efter det blev set første gang.#115 - Skrevet 11-07-2011 21:45 - Redigeret 11-07-2011 21:52
Alexander Brock Petersen skrev:
Begge spil er kedelige efter min mening. Ratchet and Clank? Har aldrig fattet begejstringen. Men skulle måske være vokset op med dem? Jer der voksede op med dem - spiller I dem stadig regelmæssigt?
Jeg er ikke vokset op med dem, men jeg er alligevel helt vild med dem (det skal dog siges, at jeg indimellem spillede nogle af PS2-spillene med en kammerat).
Det er ikke så længe siden, at Tools of Destruction (det første R&C-spil, jeg købte) fik en tur i PS3'en, og jeg kan ikke påstå, at det vakte gensynets glæde - blandingen af platformer og shooter holder bare og bliver ved med at være sjovt
#116 - Skrevet 11-07-2011 22:33 - Redigeret 11-07-2011 22:34
Hvad snakker du dog om dead cheese? ps. bevares nu har jeg aldrig spillet first person i det nyeste ratchet and clank anyway, men som Jonas siger har der været små planeter længe.#117 - Skrevet 11-07-2011 22:36
Måske man skulle prøve det. Hvilket er bedst at starte med?#118 - Skrevet 11-07-2011 22:41
Faktisk synes jeg at A crack in time er det bedste ratchet and clank. Det er det første som har formået at gøre clank-delen underholdende. I de tidligere spil var områder hvor man kun brugte clank lidt sådan nogle der bare skulle overstås.#119 - Skrevet 11-07-2011 22:43
Hvis du har en PS3, er Tools of Destruction og A Crack in Time nogle gode steder at starte. Jeg skal måske lige advare om, at Clank har en hel del puzzles i ACiT. Dem er du jo ikke så glad for ;P (de går dog ikke ud på at skubbe en kasse hen til et bestemt sted eller tænde fem fakler eller andre clichéer).#120 - Skrevet 11-07-2011 22:46
Synes egentlig der var for få clank-puzzles i spillet, heh. Men bestemt mere end i de tidligere spil, ja.