Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Unavngivet

kasper88
kasper88

22
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

Skrevet 20-09-2011 01:15 - Redigeret 11-05-2012 17:45



    PD
    PD

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 20-09-2011 02:06

    Nævn tre ord, DU SYNES, beskriver Zelda-serien bedst
    - Eventyr
    - Historie
    - (gode) Figure

    Nævn tre grunde til HVORFOR DU spiller Zelda-spil
    - Jeg elsker de forskellige historier som de giver spillene, selvom historien bygger op på de samme ting
    - Spillenes universer, nogle af dem der er forskellige og dem der er magen til hinanden
    - De kreative og gode karaktere/figure som der bliver skabt og som man kan snakke med i spillene. Herindblandt er hovedpersonerne

    Smiley


    Oni Nick
    Oni Nick

    25
    Offline
    Level: 26 (Octopi)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 20-09-2011 03:09 - Redigeret 20-09-2011 03:10

    3 ord
    Udforskning
    Sværdkamp
    Mytologi

    3 grunde
    - Fordi at man i Zelda kan tage del i en unik verden, hvor man selv kan udforske, bevæge sig frit rundt, finde nye ting, gå i dybden. Zelda-spillene har som regel en levende verden, der giver mulighed for, at du som spiller kan agere med objekter og ting gennem dine handlinger, om det så er træer eller NPC'er.
    - Fordi at gameplayet er sjovt - det er fedt at være en kriger med sværd og skjold og dræbe monstre!
    - Fordi at Zelda har en interessant og klassisk mytologi! Zelda er en af de få Nintendo-serier med en dyb verden, hvor man som spiller kan udforske forskellige racer, monstre, områder osv. Det hele er der. Det er et klassisk og godt eventyr.


    Kanin
    Kanin

    641
    Offline
    Level: 23 (Skree)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 20-09-2011 17:38

    Tre ord for hvad et Zelda spil er for mig

    Udforskning
    Interaktion (Side quest mm.)
    og progression

    Grunde til at jeg spiller Zelda:

    Mit første Zelda-spil var Majora's Mask, derfor er min tilgang til Zelda meget baseret på dette spils styrker.

    1 og 2 - Det der fascinerende mig mest ved MM var udforskningen af spillets verden/univers og interaktionen imellem karakterne. Det jeg husker mest var følelsen af at gå på opdagelse og opdage nye områder og karakterere. Eller endda nye stadier (tidspunkter) som karakterende kunne findes i (på) - fx Romani pigerne på hver af de 3 dage.

    Hvis spillet kan undlade at fortælle hvor jeg skal hen, men give mig noget nyt at se, uanset hvilken retning jeg vælger at gå, så er jeg i ekstase. TP var derfor et fuldstændig modsætning til dette og det samme vil jeg sige om ST og PH.
    TWW havde en god, omend lidt skævt fordelt, blanding af progression og udforskning.

    3 - Følelsen af progression kom igen af udforskning. De items og heart pieces, jeg fandt undervejs, blev et tegn på den progression spillet tilbød. Jeg følte jeg var langt inde i Universet når 8-12 hjerter var opnået og halvdelen af alle items var fundet. Men selvom jeg nu kendte alle dele af Clocktown, så havde verdenen uden for byens mure stadig skjulte ting og sager rundt omkring.

    Det fede ved MM var, at selvom jeg havde måske 12 hjerter, så var det ikke nødvendigvis et tegn på at jeg var 70% igennem spillet og omvendt var 6 hjerter ikke et tegn på næsten at være begyndt... Det handlede om min interesse som spiller - om jeg ville gå på opdagelse og finde ting eller om jeg ville forsøge at stoppe Skull Kid / gennemføre spillet.


    kasper88
    kasper88

    22
    Offline
    Level: 28 (Skeeter)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 25-10-2011 23:20

    Bump. Skyward Sword-emnet kommer stadigvæk til at handle om muligt Måske dette emne er relevant igen. Smiley


    Oni Nick
    Oni Nick

    25
    Offline
    Level: 26 (Octopi)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 25-10-2011 23:23

    Det er bare så besværligt at holde styr på alle de tråde, og hvor postede folk osv. Hvis I som crew ikke har noget imod det, så vil jeg blive ved med at poste "off-topic" snak i Skyward Sword-tråden - så længe det selvfølgelig har noget indhold på sig. Smiley


    STEEL
    STEEL

    7
    Offline
    Level: 6 (Cucco)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 18-04-2012 23:08

    Ok tre ord det må være dem herSmiley

    Eventyr

    Rollespil

    God Historie

    Zelda er nok det bedste spil jeg har spillet og spiller det stadigSmiley Det er et rigtig godt
    spil og der kommer altid nye Zelda spil så det stoper aldrig HURRA nu kommer jeg.


    STEEL
    STEEL

    7
    Offline
    Level: 6 (Cucco)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 18-04-2012 23:16




    Oni Nick
    Oni Nick

    25
    Offline
    Level: 26 (Octopi)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 19-04-2012 01:10

    STEEL skrev:
    HURRA nu kommer jeg.






    Dingler_
    Dingler_

    21
    Offline
    Level: 3 (Koopa-Troopa)

    0
    1ups givet

    #9 - Skrevet 19-04-2012 05:02




    chessr
    chessr

    341
    Offline
    Level: 31 (ChuChu)

    0
    1ups givet

    #10 - Skrevet 19-04-2012 08:32

    Historie
    Puzzels
    variation

    1. Historien i Zelda synes jeg er vigtig. Kunne godt lide den i Skyward Sword. Synes det var spændende at følge Master Swords oprindelse

    2. I alle Zelda skal der være puzzels

    3. Der er både puzzels, slåskampe, udforskning i nogen grad, svømme, ride og varierede områder fra skov til ørken


    STEEL
    STEEL

    7
    Offline
    Level: 6 (Cucco)

    0
    1ups givet

    #11 - Skrevet 19-04-2012 11:28

    Hej Oni Nick det er rigtig at jeg skrev HURRA nu kommer jeg det hvar angåene Zelda
    at jeg altid kommer når der er et nyt Zelda spil på gaden