Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Gameboy Advance Tribal AGS-101

Tina79
Tina79

217
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 18-09-2016 16:44

Hej! Jeg overvejer at sælge min Tribal 101, men har læst at den vist kun er udkommet i Europa i sin tid.

Overvejer derfor om det er besværet værd at prøve og sælge den i USA

Er der nogen der kender til de forskellige priser man vil kunne forvente, for hvis der ikke er den store forskel, kan jeg jo lige så godt bare holde mig til Danmark Smiley

På forhånd tak

    Kalak Nuan
    Kalak Nuan

    82
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 18-09-2016 21:49

    Det er flere ting der spiller ind om det vil være besværet værd for dig, såsom :

    1)Om det er én som der er forseglet endnu.

    2)Hvis ikke forseglet så hvilken tilstand den er i og om der er box samt diverse tilhørende manualer samt papir. plus hvilken tilstand disse er ting er i.

    Der er måske ét større marked for den derover og jeg vil påstå at du kan få lidt mere derover ved én samler end du kan herhjemme da de ikke er så svære at få fat på endnu. selv i flere tilstande.
    Håber at dette kunne bruges Smiley


    Kalak Nuan
    Kalak Nuan

    82
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 18-09-2016 21:49

    Det er flere ting der spiller ind om det vil være besværet værd for dig, såsom :

    1)Om det er én som der er forseglet endnu.

    2)Hvis ikke forseglet så hvilken tilstand den er i og om der er box samt diverse tilhørende manualer samt papir. plus hvilken tilstand disse er ting er i.

    Der er måske ét større marked for den derover og jeg vil påstå at du kan få lidt mere derover ved én samler end du kan herhjemme da de ikke er så svære at få fat på endnu. selv i flere tilstande.
    Håber at dette kunne bruges Smiley


    Lasse085
    Lasse085

    599
    Offline
    Level: 16 (Space Pirate)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 18-09-2016 22:23

    Kalak Nuan skrev:
    Det er flere ting der spiller ind om det vil være besværet værd for dig, såsom :

    1)Om det er én som der er forseglet endnu.

    2)Hvis ikke forseglet så hvilken tilstand den er i og om der er box samt diverse tilhørende manualer samt papir. plus hvilken tilstand disse er ting er i.

    Der er måske ét større marked for den derover og jeg vil påstå at du kan få lidt mere derover ved én samler end du kan herhjemme da de ikke er så svære at få fat på endnu. selv i flere tilstande.
    Håber at dette kunne bruges Smiley



    Og ikke mindst regionen. Tror næppe amerikanerne vil give mere for en ''sealed'' europæisk gba sp 101, end europæerne selv.


    Lasse085
    Lasse085

    599
    Offline
    Level: 16 (Space Pirate)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 18-09-2016 22:23

    Kalak Nuan skrev:
    Det er flere ting der spiller ind om det vil være besværet værd for dig, såsom :

    1)Om det er én som der er forseglet endnu.

    2)Hvis ikke forseglet så hvilken tilstand den er i og om der er box samt diverse tilhørende manualer samt papir. plus hvilken tilstand disse er ting er i.

    Der er måske ét større marked for den derover og jeg vil påstå at du kan få lidt mere derover ved én samler end du kan herhjemme da de ikke er så svære at få fat på endnu. selv i flere tilstande.
    Håber at dette kunne bruges Smiley



    Og ikke mindst regionen. Tror næppe amerikanerne vil give mere for en ''sealed'' europæisk gba sp 101, end europæerne selv.


    AND
    AND

    563
    Online
    Level: 35 (Lakitu)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 19-09-2016 00:34

    Jeg købte min egen inkl. boks osv. for hm... cirka 200 bananer for en ti års tid siden. Tror ikke ligefrem at det er en guldmine du sidder på, desværre Smiley Men hey - det er en fed konsol, så ingen grund til at sælge - så hellere få fat i et par Zelda-, Mario- og Metroid-titler - se det er alle pengene værd! Smiley


    AND
    AND

    563
    Online
    Level: 35 (Lakitu)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 19-09-2016 00:34

    Jeg købte min egen inkl. boks osv. for hm... cirka 200 bananer for en ti års tid siden. Tror ikke ligefrem at det er en guldmine du sidder på, desværre Smiley Men hey - det er en fed konsol, så ingen grund til at sælge - så hellere få fat i et par Zelda-, Mario- og Metroid-titler - se det er alle pengene værd! Smiley


    ThePatrickBay
    ThePatrickBay

    8110
    Online
    Level: 33 (Hammer Bro)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 19-09-2016 11:10

    #3 Game Boy-konsoller og -spil er ikke regionslåste Smiley


    ThePatrickBay
    ThePatrickBay

    8110
    Online
    Level: 33 (Hammer Bro)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 19-09-2016 11:10

    #3 Game Boy-konsoller og -spil er ikke regionslåste Smiley


    Tina79
    Tina79

    217
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #9 - Skrevet 19-09-2016 16:01

    Tak for svar allesammen Smiley
    Glemte jo helst at skrive stand eller om den er boxed, men har indset at jeg ikke orker at skulle bøvle med at sende udenlands o.s.v., så hvis den bliver solgt, finder jeg sikkert en køber i DK til en fornuftig pris Smiley
    M.h.t. at det er en fed konsol så ja, har et par stykker i forvejen, så kan nok godt undvære den her Smiley


    Tina79
    Tina79

    217
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #10 - Skrevet 19-09-2016 16:01

    Tak for svar allesammen Smiley
    Glemte jo helst at skrive stand eller om den er boxed, men har indset at jeg ikke orker at skulle bøvle med at sende udenlands o.s.v., så hvis den bliver solgt, finder jeg sikkert en køber i DK til en fornuftig pris Smiley
    M.h.t. at det er en fed konsol så ja, har et par stykker i forvejen, så kan nok godt undvære den her Smiley