Skrevet 07-05-2013 23:53
Det er nu blevet gjorde klart at Frostbite 2 og 3 ikke kan køre på Wii U#1 - Skrevet 08-05-2013 00:19
Hvilket er bullshit fra EA's side, når man tænker på at lortet render på en Xbox 360.#2 - Skrevet 08-05-2013 02:52
^ Det er også ekstremt sjovt taget i betragtning af at 360 hardwaren er kraftigere end Wii U.#3 - Skrevet 08-05-2013 14:25
Men det er xbox360 jo ikke ?#4 - Skrevet 08-05-2013 16:57
Der er bekræftet mange gange, at Wii U er stærkere end både XBox 360 og Playstation 3. På den anden side er det også helt sikkert, at den ikke kommer til, at kunne hamle op med de nye konsoller fra Microsoft og Sony.#5 - Skrevet 08-05-2013 17:36
EA har dog i dag meldt ud, at Star Wars-spillene kommer til "all major platforms".. Om Wii U så er en stor konsol ifølge EA er et godt spørgsmål..#6 - Skrevet 08-05-2013 19:25
Og det er sørme også blevet bekræftet af op til FLERE udviklere, at maskinen slet, slet, SLET ikke har samme kapacitet tilgængelig som de andre konsoller. Nok kan den - teoretisk set - mere, men det åndede styresystem og den ringe flaskehals Nintendo kører med slår den bitte smule mere hardware fuldstændigt i stykker.#7 - Skrevet 08-05-2013 21:07
Den er stadig kraftigere end de andre 2. Og når en udvikler siger at den grafik de lavede i et launch spil (trine 2) ikke ville være mulugt på de andre så må der være noget om snakken#8 - Skrevet 08-05-2013 21:21
Der kører en ganske smule AA i Trine 2, der som bekendt ikke er muligt på hverken Xbox 360 eller PS3, men det er på ingen måde ensbetydende med at "den er kraftigere end de andre to", udover den håndfuld ekstra RAM på blandt andet grafikkortet.#9 - Skrevet 13-05-2013 18:54 - Redigeret 13-05-2013 19:08
Trine 2 virkede umiddelbart som et heldigt sammentræf; det er jo lettere for udvikleren, at kontrollere belastningen på hardware, når kameravinklen er fast (som i denne 2,5D side scroller), så det kunne vel tænkes, at det blot har givet bedre anledning til, at koncentrere den tekniske indsats på de enkelte områder, platformen var bedst til (såsom den større RAM, = bedre texture resolution, eller nyere GPU arkitektur, = bedre post-processing AA på billedet...)