N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Shadow of The Eternals Wii U Kickstarter

Uldkraemmeren
Uldkraemmeren

10
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 26-07-2013 14:50 - Redigeret 15-08-2013 00:14

Shadow of The Eternals, den spirituelle efterfølger til Eternal Darkness er på vej og kan støttes lige her:
http://www.kickstarter.com/projects/617502838/shadow-of-the-eternals-0








Spillet er som sin forgænger et singleplyer action/adventure med Horror elementer, komplet med de fantastiske Sanity Effects og Magick. Udviklerne var kraftigt inspireret af H.P LoveCrafts værker. Spillets stemning og flow minder lidt om en blanding mellem Alan Wake og Silent Hill.
David Hayter (stemmen bag Solid Snake fra Metal Gear serien) lægger stemme til hovedpersonen Paul Becker og sætter standarden højt for projektet. Firmaet bag, Precursor Games, består af en blanding af folk fra Ubisoft Montreal (Assassins Creed serien) og Silicon Knights, der har udviklet Metal Gear Solid: The Twin Snakes og forgængeren Eternal Darkness, (der efter min mening er de to bedste spil på Nintendo GameCube) samt Too Human der delte vandene, men når det fungerede bedst var et underholdende dungeon crawler, særligt i co-op.

Gameplay trailer:


Sanity Effects trailer (SKAL SES Smiley):


Spillet vil vare op til 10 timer og kan købes for kun 139 kr! (25 $)

Kampagnen har brug for at samle 750.000$ ind, og har nået de første 110.000 på under 24 timer, og er pt. på 250.000$.
Skynd dig ind at støtte som jeg har gjort, hvis du som jeg ønsker at se flere af denne type meningsfulde og spændende spil for voksne i fremtiden. Der er allerede nu et ekstremt aktiv community på 2500 medlemmer, komplet med ugentlig community Podcast, designkonkurrencer m.v. Se mere her: http://www.precursorgames.com/forums/index.php

Som støtter af projeket får man adgang til det eksklusive forum The Order of The Unseen, hvor man kan bidrage direkte til spillet ved at designe (og stemme på andre desings som vil indå i spillet) våben, monstre, NPCer, sanity Effects, guder, artwork og meget andet. Se eksempler på forumets bidrag her:



Der er brug for jer! Vi er 5100+ støtter af projektet, men der er plads til flere. Join The Madness!

    Uldkraemmeren
    Uldkraemmeren

    10
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 08-08-2013 15:27 - Redigeret 08-08-2013 16:03

    Opdateret med ny combat- og artwork trailers. Ser fantastiske ud. Spillet er nu 30 % finansieret.
    Gameplay trailer: http://www.youtube.com/watch?v=rqqu7O3ZP00

    Artwork trailer: http://www.youtube.com/watch?v=rqqu7O3ZP00


    Dead-Cheese
    Dead-Cheese

    2007
    Offline
    Level: 25 (Kokiri)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 08-08-2013 20:22

    Så store producere burde da kunne financierer et spil, uden fan støtte?
    Normalt skriveres der meget om hvad pengene skal gå til, men de beskriver ikke engang hvorfor at de har brug for en kickstarter. Det virker mig lidt som en markedsføringkampsange fra deres side for at skærpe opmærksomhed omkring spillet.


    Uldkraemmeren
    Uldkraemmeren

    10
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 15-08-2013 00:12

    Dead-Cheese skrev:
    Så store producere burde da kunne financierer et spil, uden fan støtte?
    Normalt skriveres der meget om hvad pengene skal gå til, men de beskriver ikke engang hvorfor at de har brug for en kickstarter. Det virker mig lidt som en markedsføringkampsange fra deres side for at skærpe opmærksomhed omkring spillet.



    Det handler om at spilindustrien generelt bevæger sig i en retning hvor der tages færre risici. De er et nystartet firma, og de er blevet delvist financieret. De har brug for at få styrket deres position gennem aktivie medlemmer (dem er der lige nu 2500 af i communitiet) og crowdsourcing, så de har en bedre ide af at de kan få spillet solgt. Jeg synes det er en glimrende måde for dem til at få kickstartet deres firma.


    Uldkraemmeren
    Uldkraemmeren

    10
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 23-08-2013 08:50

    Opdateret med ny demo, sat i Nazitidens 1942!Se den her, update 18: http://www.kickstarter.com/projects/617502838/shadow-of-the-eternals-0/posts
    Der er under 24 timer tilbage af kampagnen, så er du intereseret i et historiedrevet spændende spil for voksne, så slå til nu, ellers bliver spillet ikke lavet.
    http://www.kickstarter.com/projects/617502838/shadow-of-the-eternals-0