Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Super Smash Bros. Wii U

Super Mario (Nex)
Super Mario (Nex)

1362
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

Skrevet 13-12-2012 18:06 - Redigeret 24-04-2015 18:47



Udvikler: Sora Ltd. med assistance fra Bandai Namco Games
Udgiver: Nintendo
Platform: Wii U
Amiibo funktion: Ja!
Størrelse: 15.6 GB
DLC: Mewtwo (ude nu), Mii Fighter Costumes (kosmetisk - ude nu), Lucas (Juni 2015).
Serie: Super Smash Bros.
Dato: Ude nu!
Genre: Beat 'Em Up
Antal spillere: Single-player, local multiplayer (op til 8!), online multiplayer
Nintendo website: http://www.smashbros.com/en-uk/







a.k.a. Nex

Switch Friend Code: SW-7530-9344-1622
JOEP
JOEP

74283
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#466 - Skrevet 30-11-2014 18:17

Hmm. Wii U mener, jeg har haft spillet tændt i lidt over 10 timer, mens spillet selv siger 9 t 14 min. Gad vide, hvor de to tæller fra.


Thetof91
Thetof91

1196
Offline
Level: 30 (Blooper)

0
1ups givet

#467 - Skrevet 30-11-2014 19:48

Synes det her bilede passede godt her Smiley




Fox4Fun
Fox4Fun

5576
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#468 - Skrevet 30-11-2014 20:35

Prøv at lad 8 Amiibo figurer spille mod hinanden. Smiley


Grynch
Grynch

2
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#469 - Skrevet 30-11-2014 20:37

Hvordan er folks oplevelser med Amiibo konceptet, nu hvor nogen af jer har prøvet det ordentligt?


The ultimate beast
The ultimate beast

2737
Offline
Level: 20 (Moblin)

0
1ups givet

#470 - Skrevet 30-11-2014 20:45

Ligesom mange andre leder jeg også efter en gamecube adapter til en ordentlig pris. De af jer, som har prøvet jer frem med forskellige controllere, hvad er konklusionen, er gamecube stadig den definitive controller?


Zalman
Zalman

322
Offline
Level: 28 (Skeeter)

0
1ups givet

#471 - Skrevet 30-11-2014 20:48

The ultimate beast skrev:
Ligesom mange andre leder jeg også efter en gamecube adapter til en ordentlig pris. De af jer, som har prøvet jer frem med forskellige controllere, hvad er konklusionen, er gamecube stadig den definitive controller?


Ja, men Pro Controlleren er også helt fin så snart man har vænnet sig til den. Jeg vil til hver en tid vælge GameCube når jeg har muligheden, men har intet imod Pro.


MadsWare
MadsWare

124
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#472 - Skrevet 30-11-2014 21:43 - Redigeret 30-11-2014 21:47

Grynch skrev:
Hvordan er folks oplevelser med Amiibo konceptet, nu hvor nogen af jer har prøvet det ordentligt?


Jeg kan faktisk rigtig godt lide konceptet i Smash Bros. Det giver noget personlighed til din enemy cpu, som jeg faktisk synes er rigtig fedt, det er iser dejligt hvis man ikke har nogle andre at spille Smash Bros sammen med, fordi det giver mere underholdning end når det bare er normal cpu man spiller imod. Kan også godt lide at Amiibo's gør noget i mange andre Nintendo spil. Og det skader ikke at de også bare ser awesome ud. Smiley

Det eneste jeg ikke kan lide er at det kun tog mig omkring 1 time a level min Amiibo op til max level som er 50. Det skulle have været noget som tog meget længere tid og udfordring at gøre.


julemand101
julemand101

50
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#473 - Skrevet 30-11-2014 22:02

MathiasBS skrev:

AND skrev:
Nogen der har haft de samme online problemer, som prægede Mario Kart 8?



Jeg har aldrig haft problemer med Mario Kart online, men der er så voldsomt meget lag på Smash Bros. Jeg har en 60 mbit forbindelse så det burde virkelig ikke lagge så meget. Selvom jeg kører trådløst, skulle min forbindelse gerne ligge omkring de 50 mbit. Fatter det simpelthen ikke!



Hastighed er ikke det samme som latency. Du kan godt have en forbindelse der kan levere store mængde data på kort tid men som har elendig latency (og omvendt). Dette ses især ved trådløse forbindelser hvor støj fra mange andre netværk påvirker latency i høj grad selvom du fortsat kan hente data i store mængder.

Nu har jeg ikke selv haft fornøjelsen af at spille Smash men min umiddelbare vurdering af konceptet er at sådan et spil er mere påvirket af latency end Mario Kart. Mario Kart gør et godt arbejde med at skjule en række fejl og forsinkelser i netværket.

Derimod er det ikke ret nemt for Smash at gætte sig til hvad der kommer til at ske næste sekund og dette ses derfor tydeligere.

Personligt har jeg droppet at bruge trådløst til andet end min tablet og mobil (da disse af gode grunde ikke lige har et RJ45 stik i sig). Der er ganske enkelt for meget støj fra naboerne og uanset hvad så vil der altid være et større latency ved trådløst netværk i forhold til kablet. Jeg har derfor koblet alt andet udstyr på et kablet netværk og testet alle kabler for fejl. Til min Wii U fandt jeg en netværksadapter til 10 kr. i Elgiganten og den fungerer glimrende.

Hvad jeg kan forstå på flere brugere på reddit så fungerer Smash ikke ved at alle spillere kobles op imod en central server men derimod oprettes der forbindelse direkte mellem dem der spiller. Det betyder at hvis du generelt oplever at alle kampe har problemer så ligger problemet højst sandsynligt ved dig selv og ikke Nintendo.

Jeg vil anbefale dig at prøve at ping forskellige hjemmesider som fx google og se efter hvad din ping tid er på (altså tiden det tager at sende et signal til en server og til den svarer igen). Dette kan gøres med Windows CMD'en ved følgende kommando:

ping -t google.dk

Lad den køre i en times tid og tryk derefter på Ctrl+C. Årsagen til dette er at du herved også kan teste om der er pakketab i dit netværk (altså netværkstrafik der ender ud i ingenting). Hvis du har pakketab så er det vigtigt du får testet netværket med et netkabel til din router og se efter om det fortsætter. Hvis det er tilfældet så bør du få kontaktet din internetudbyder og få dem til at lave en kabeltest.

Her ses et eksempel fra ping kommandoen fra mit eget netværk der kører udmærket:

....
Reply from 80.239.174.121: bytes=32 time=26ms TTL=59
Reply from 80.239.174.121: bytes=32 time=27ms TTL=59
Reply from 80.239.174.121: bytes=32 time=25ms TTL=59
Reply from 80.239.174.121: bytes=32 time=25ms TTL=59
Reply from 80.239.174.121: bytes=32 time=25ms TTL=59
Reply from 80.239.174.121: bytes=32 time=28ms TTL=59

Ping statistics for 80.239.174.121:
Packets: Sent = 125, Received = 125, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 24ms, Maximum = 31ms, Average = 26ms


LinkTheWindWaker
LinkTheWindWaker

3026
Offline
Level: 22 (Ice Keese)

0
1ups givet

#474 - Skrevet 30-11-2014 22:42

De fleste skriver om, at hvis blot én anden spiller har en dårlig forbindelse, så påvirker det alle de andre. Ergo kan du have superfint internet, men hvis en anden har en ringe forbindelse, vil du lide under dette.

Jeg har ikke selv prøvet det, men læste, at der er et slags trick i 3DS-udgaven, hvormed man kan se, om en kamp vil komme til at lagge. Hvis der er lag, når man prøver at vælge skins og name-tag i character selection, vil der sandsynligvis også være lag i selve kampene.


julemand101
julemand101

50
Offline
Level: 4 (Stalkid)

0
1ups givet

#475 - Skrevet 30-11-2014 23:43

#489
Det kan meget vel passe at det er nok at en af spillerne har en dårlig forbindelse men hvis du oplever problemet i hver eneste kamp så stiger sandsynligheden for at det er dig selv der er problemet og det er dig der skal se at få undersøgt din forbindelse. Smiley


Davir
Davir

1312
Offline
Level: 14 (Inkling)

0
1ups givet

#476 - Skrevet 01-12-2014 22:59

Jeg tror at med amiibo at man kunne tage en og så spillet den op, men det kan man åbenbare ikke, jeg kun ikke være den mario amiibo som og bruge den i solo mode i any mode på SMB WiiU

Så er det noget jeg har fået galt i halsen, for elleres er de amiibo rent til grin


JOEP
JOEP

74283
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#477 - Skrevet 02-12-2014 08:04 - Redigeret 02-12-2014 08:04

Nej, du kan ikke selv spille som amiibo. Du skal se mere på den som en Pokémon, som du træner op til at kunne kæmpe mod andre. (Og ved at se på det på den måde bliver jeg NØDT til at eje én!)


JOEP
JOEP

74283
Online
Level: 50 (Torizo)

0
1ups givet

#478 - Skrevet 02-12-2014 13:55

Vigtig info: Online kan fjerne dine save files og bricke din konsol!

Error code 160-0103 is said to be appearing at random for Wii U owners, though some users have mentioned the error occurs after playing the For Glory mode and starting their system up again.

According to users who have encountered the issue, it is allegedly due to a problem with the system memory. One theory claims the error code is caused by the game’s update data, and not the Wii U itself.

The error is only apparent with Super Smash Bros. for Wii U, and all other parts of the system will function until Smash or the Data Management page on the Wii U HOME Menu is accessed.

Accessing Data Management will result in error code 160-1710, and from here a series of events can unfold. Reported problems currently include complete Wii U memory wipes, and even bricked systems.


<a href="http://www.nintendolife.com/news/2014/12/super_smash_bros_for_wii_u_facing_potential_error_code_nightmare">Kilde</a>


BjarkeM
BjarkeM

480
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#479 - Skrevet 02-12-2014 16:08

JOEP

JOEP skrev:
Vigtig info: Online kan fjerne dine save files og bricke din konsol!

Error code 160-0103 is said to be appearing at random for Wii U owners, though some users have mentioned the error occurs after playing the For Glory mode and starting their system up again.

According to users who have encountered the issue, it is allegedly due to a problem with the system memory. One theory claims the error code is caused by the game’s update data, and not the Wii U itself.

The error is only apparent with Super Smash Bros. for Wii U, and all other parts of the system will function until Smash or the Data Management page on the Wii U HOME Menu is accessed.

Accessing Data Management will result in error code 160-1710, and from here a series of events can unfold. Reported problems currently include complete Wii U memory wipes, and even bricked systems.


<a href="http://www.nintendolife.com/news/2014/12/super_smash_bros_for_wii_u_facing_potential_error_code_nightmare">Kilde</a>


jeg håber sgu det bliver fixet inden jeg modtager min disk. Det her er den uhyggeligste gyser japan nogensinde har udgivet


Eagle
Eagle

3
Offline
Level: 21 (Paragoomba)

0
1ups givet

#480 - Skrevet 02-12-2014 18:42

Stadig ikke modtaget min pakke fra shopto. Hvorfor holdte jeg mig ikke bare til amazon, æv.

Med hensyn til ovenstående fejl: jeg har læst nogle steder, at konsollen først bliver bricked, hvis man prøver at formatere systemet for at rette fejlen. Jeg skal ikke sige hvor præcist det er, men noget at have i baghovedet hvis man endelig kommer ud for den der fejlkode.