Skrevet 11-07-2014 00:58 - Redigeret 18-02-2015 14:33
#46 - Skrevet 07-03-2015 10:44
TheSonicolas skrev:
Det er ret trist, at Xenoblade Chronicles til de håndholdte platformer kun er kompatibelt med New 3DS :/
Ja det er lidt kedeligt, men omvendt kan man se positivt på det og sige, at hvis det kræver den ekstra CPU power, så er det altid noget, at de faktisk går hen og lavede de maskiner, så vi overhovedet kunne få spillet i første omgang.
#47 - Skrevet 07-03-2015 13:47
Ja, men troede kun, "New 3DS" var forbedret designmæssigt, ikke at den havde exclusives. Derfor købte jeg en 3DS med "Smash Bros." tema. Men er enig med dig Bare en skam, at jeg ikke købte "New 3DS" i første omgang. Men "Xenoblade Chronicles" er også et stort spil. Game-designersne havde vanskeligheder med at få den til at kunne køre på "New 3DS-software"#48 - Skrevet 07-03-2015 14:41 - Redigeret 07-03-2015 14:51
Men på den anden side, synes jeg, at "New 3DS" tæller som en ny konsol, og det er en rigtigt dårlig salgsstradegi at udgive nye konsoller, når en generation indenfor gaming ikke er overstået, som Sega gjorde. Det samme gjorde Nintendo med Virtual Boy. Det var en af grundene til, at den solgte så dårligt. Designeren bag GameBoy, der også designede VirtualBoy, forlod Nintendo, da han havde det dårligt med den salgsfejl, han begik. Men tror ikke helt, at Nintendo har taget ved lære af det.#49 - Skrevet 03-04-2015 12:00 - Redigeret 03-04-2015 12:01
Ny japansk præsentation om spillet om en uge kl. 15.00 dansk tid.#50 - Skrevet 10-04-2015 17:35
Der har været ny præsentation i Japan i dag, og vil man bare se den, så kan det gøres her:#51 - Skrevet 22-04-2015 08:35
Det er længe siden, man har kunnet regne bare lidt med det, men Famitsu har anmeldt spillet til 9/9/8/8, 34/40. Ikke helt så imponerende som mange havde håbet. Det bliver spændende at se, hvad vestlige anmeldere mener om spillet.#52 - Skrevet 22-04-2015 11:04
Nintendo har udsendt en ny japansk trailer for spillet, og der fokuseres efter sigende på spillets historie:#53 - Skrevet 22-04-2015 11:10
JOEP skrev:
Det er længe siden, man har kunnet regne bare lidt med det, men Famitsu har anmeldt spillet til 9/9/8/8, 34/40. Ikke helt så imponerende som mange havde håbet. Det bliver spændende at se, hvad vestlige anmeldere mener om spillet.
Jeg ville bare ønske, at man kunne finde en oversat version af deres anmeldelse. Det skulle ikke undre mig, hvis det er tekniske problemer som hiver scoren ned.
#54 - Skrevet 22-04-2015 11:26
Der findes en version af traileren med engelske undertekster, men også uden dem ser det for vildt ud altså...#55 - Skrevet 22-04-2015 11:27
Lige meget hvad så kommer jeg til at elske at spille det, har ikke glædet mig så meget til et spil længe som jeg har til det#56 - Skrevet 22-04-2015 13:19
D1SA3LE skrev:
Lige meget hvad så kommer jeg til at elske at spille det, har ikke glædet mig så meget til et spil længe som jeg har til det
Nr 1: Xenoblade X
Nr 2: Capcom ta jer sammen og giv os alle monster hunter spil til Wii U også
Nr 3: Det nye Zelda
33 år gammel og kamp soldat men glæder mig stadigvæk som et lille barn til de spil Der må være noget galt med mig
Overhovedet ikke hehe. Nintendo leverer bare varen mere end nogensinde før! Desværre med meget stort mellemrum mellem Wii U spil, men god replay value jo! Jeg er med dig på Monster Hunter ønsket; kom det rent faktisk til Wii U igen, så ville jeg være over det på ingen tid!
Xenoblade kommer sikkert til at holde 300 timer i sig, forhåbenligt mere med multiplayer delen.
#57 - Skrevet 22-04-2015 13:53
^Enig, det er på en måde ærgerligt der er så langt tid mellem hvert wii u-spil. Men på den anden side, så er der jo rigtig mange timer, der kan ligges i de spil, så det er rart nok at de ikke releaser nye store wii u spil oftere synes jeg. Så kan man nemlig også følge med (for det meste)#58 - Skrevet 22-04-2015 16:57
Se på de fleste xbox one titler og ps4 titler i 2014 de skuffede virkelig så det gør heller ikke mig noget der er langt imellem spillene så længe de holder niveauet oppe hvor det er nu#59 - Skrevet 22-04-2015 22:58
D1SA3LE skrev:
Se på de fleste xbox one titler og ps4 titler i 2014 de skuffede virkelig så det gør heller ikke mig noget der er langt imellem spillene så længe de holder niveauet oppe hvor det er nu
Der er nu rigeligt med gode titler på begge konsoller, hvis blot man ikke er alt for kræsen hvad angår indie-titler, men det samme kan siges om Wii U.
I mine øjne er man sat,, hvis man ejer en Wii U eller én af de to andre. Jeg ejer så kun en PC haha, men jeg savner en Wii U! Solgte den i september sidste år, da jeg ikke troede, at jeg ville spille Smash (Brawl var skidt), men nu vil jeg gerne hehe.
#60 - Skrevet 24-04-2015 10:00
SÅ! Endelig er der nogen som har oversat en japansk anmeldelse. Denne gang fra Dengeki. Der er ingen score, men anmelderen har gennemført spillet og lidt mere til!We left NLA and walked from one end of the continent to the other, and there really were no load times. I was surprised that the game didn’t run choppily due to the disc seeks.
However, there are three points where there are some small loading: when you go in and out of the BLADE Home, use skip travel, or view cutscenes.
And since this preview version is disc-only, the textures and character assets would sometimes take several seconds to load in when we’d drive around with the Doll at high speeds, or immediately after those load points. I’m interested in seeing to what extent the ‘load time reduction data packs’/digital version can reduce this delay.
Rock faces and lakes are usually impassable boundaries in games, but if you try hard enough you can continue past them in this game. You can jump up some rocky platforms to scale cliffs, or stealthily swim[by sea] around tough enemies guarding the entrances to continents, which make finding paths through the world very fun.
The direct path isn’t the only path. If you try going down a path that made you think “maybe I can get there from here,” you’ll find that you will in fact be able to. This kind of accommodating map design is just what you’d expect from Nintendo and Monolith Soft.
Den her er jeg især vild med:
When you defeat native creatures, they’ll drop equipment that was used by members of BLADE they defeated/killed. Drops obtained from enemies have different abilities and affixes attached to them, some even have unexpected ones! Searching for equipment with amazing abilities by killing enemies can give it a bit of a [loot-focused game] feel.
Der skulle angiveligt være rig mulighed for customization af ens figur - man kan skifte køn midt i spillet, men det rækker selvfølgelig også til andre dele af spillet:
There are tons of Doll weapons and armor as well, that you can freely customize.
I played this review copy for much more than 100 hours, but there was still so much left to see in the game. There were many things we were unable to fit into this review, so we hope you play it yourself to experience all of its limitless fun!
Oh mand, oh mand..!
Mere lige her!