Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Activision ødlægger wii?

MegaGame
MegaGame

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

Skrevet 05-07-2007 13:23

Activision har udgivet et par wii spil, men jeg har ikke hørt noget godt om dem måde de har lavet styrning.
jeg har spil spille call of duty 3 og da lagger styrning og hoppe nogen gange rundt, samtidet med den er alt for komplex.

og snakket med nogen da har spillet transformer usa wii og de har heller ikke gode ord af sige om det, hvor xbox360 spiller faktis er glade for det....

tilfælde eller er de i lommen på MircoSoft ?

Skrive ikke i min gæstebog, ikke vist det er vigtig, læser den aldrig, send brev.
Michael
Michael

5316
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

#31 - Skrevet 08-07-2007 21:32 - Redigeret 08-07-2007 21:37

MegaGame skrev:
Hyuuga hvor kommer det med ps3 fra, vi snakket om xbox360, som jeg sage, jeg kendet ikke spillet, men hade ikke hørt folk rose AI i det, det har jeg så nu. men mens du har kloge fjerner, har du så også hundrevis af dem på skærmen?
se det er her problemet er, af vise en masse grafisk bevægelse og samtidet lave udregninger(AI var et eksempel), måske ikke et problem nu, men kan blive det senere.



Det er sjovt du siger det, for med det smarte SWARM-system der bl.a. bliver brugt i Dead Rising får man da lige præcis bevist at Xbox 360'eren kan køre en helt ufattelig mængde fjender med hver deres måde at angribe dig på, alt efter hvor tæt du kommer på dem eller hvad du gør ved dem.


Andreas
Andreas

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#32 - Skrevet 08-07-2007 21:34

For lige at blande mig og tage Megagame i forsvar. Så efter at have læst hele jeres diskusion, Syntes jeg ikke at han har svinet eller talt grimt om de to andre konsoller på noget tidspunkt, men kun snakket om størke og svage side af alle konsolerne.


Hyuuga
Hyuuga

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#33 - Skrevet 08-07-2007 21:38

Michael skrev:

Det er sjovt du siger det, for med det smarte SWARM-system der bl.a. bliver brugt i Dead Rising får man da lige præcis bevist at Xbox 360'eren kan køre en helt ufattelig mænge fjender med hver deres måde at angribe dig på, alt efter hvor tæt du kommer på dem eller hvad du gør ved dem.



Nåh ja havde helt glemt om Dead Rising .. der er jo syggo mange zombier på engang ..


ShiniTenshi
ShiniTenshi

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#34 - Skrevet 09-07-2007 02:44 - Redigeret 09-07-2007 02:46

Jeg ville have kommenteret dette i mit sidste indlæg:

MegaGame skrev:
...bare se på pc, spil udkommer tit med specs kræv der er ret høje iforhold til hvad grafik og funktioner det har, en fordi af de ikke gider kode ordenlig og laver genveje der kræver mere af en pc istedet, da det er letter, hurtiger og billiger for udvikleren.


FYI, så skyldes dette altså ikke nødvendigvis slamkode eller lignende, dette kan tit og ofte skyldes at PC-spil skal kodes så de kan tilpasse sig stortset alle PC'er, og der er jo pænt mange forskellige hardware kombinationer at vælge imellem, så det er ikke altid nemt at skulle tage højde for gamle grafik-kort uden eks. pixelshader og lign. Hvilket kan gøre at man er nødt til at lave "tungere" kode. Dette kan jo så give yderligere give problemer når man skal porte spillet til en konsol som jo så altid har den samme hardware.


Andreas:
Ja, det er sandt nok. Jeg kan heller ikke mindes at MegaGame har sagt noget grimt om hverken X360 eller PS3, dog har han udtalt sig om AI'en i et spil han ikke har spillet...

MegaGame:
Jeg har nu hele tiden forstået det som om at du mente at Wii'en var overlegen og at 360'eren ikke var det, fordi at 360'eren har de her flaskehalse du snakker om. Hvilket jeg stadig ikke har forstået hvad er, da det nok bare er noget at du har hørt fra en anden som påstår at han har forstand på det, eller at han har haft så meget forstand på det at du bare hørte "flaskehalse".

Eller kan du forklare det her for mig?

MegaGame skrev:
prima fordi wii er langsommer end de 2 andre, selv imellem de forskellige dele, men forbindelse-delene er stadig hurtig nok til af klare fuld kraft fra flere områder.


For på den IT-uddannelse som jeg er på, er jeg endnu ikke stødt på en "forbindelse-del". Men jeg kunne self. godt forestille mig at den forbinder forskellige dele som du siger. Men jeg kan hverken se hvad det er, eller hvorfor at 360'erens "forbindelse-dele" ikke bare kan gøre det samme...

Men det er egentlig ikke noget jeg syntes vi skal gå så højt op i at diskutere, da jeg ikke tror at nogen af os har fuld forståelse for hvad der helt præcist foregår inde i en Wii eller en 360 og hvad der kommunikere med hinanden, og hvad der ellers virker godt og skidt derinde. Desuden syntes jeg at emnet er røget lidt af sporet herinde, og at det egentlig bare er MegaGame der kommer med 360-flaskehals "teorier"... og så hyuuga der kalder ham en fanboy... Smiley Anyways, dette emne er nu ikke blot meningsløst men også kørt af sporet og jeg har allerede spildt for meget tid på kommentere det... Dog skal jeg lige have en sidste kommentar med inden jeg går Smiley

Hyuuga:
Inden du spiller alt for smart... Smiley hehe

Hyuuga skrev:
ShiniTenshi har ret .. en duel core er jo også hurtigere til opgaver end en single core ..


Hmm, ifølge de tests som jeg har set, så er der ellers ikke meget forskel på den hastighed en single og en dual-core (af samme type/clock) kan foretage en opgave med, da flere kerner (SVJV) ikke kan hjælpes ad om en enkel opgave... Er der dog flere opgaver er en dual-core jo naturligvis hurtigere. Smiley

Hyuuga skrev:
...og som han også skriver så kan Xbox'en lave FSAAx4 uden nogen ekstra brug af CPU'en .. så allerede der viser den at den kan mere end en normal CPU som Wii har ..


Jeg håbede for din skyld at "CPU" bare var en slå-fejl, men så kom den sør'me en gang til. (Det er GPU'en der sørger for FSAA Smiley)

Hyuuga skrev:
...Og jeg har fået at vide at ShiniTenshi ikke bryder sig så meget om PS3 og X360 .. men som du kan se kan han stadig tale pænt om dem Smiley


Jeg vil ærligt erkende at jeg hverken har noget imod PS3 eller X360... Dog afskyr jeg både Microsoft og Sony så jeg vil ikke støtte deres produkter.

Nå så må det fa'me også være det Smiley og hvis i ellers vil mig noget, så er jeg i min trailer... eller et eller andet sejt... Smiley