Legend of Zelda: Link’s...

Lanceringstrailer udsendt...

Vi streamer Breath of the...

Ugens Downloads: Uge 38 2...

Se mere til historien i n...

Udgivelsestrailer nu ude ...

Dragon Quest I, II og III...

Spyro Reignited Trilogy (...

Vind Link's Awakening til...

Ugens Downloads: Uge 37 2...

Legend of Zelda: Link's A...

Switch - spilrygter og sp...

Luigi's Mansion 3

Dit seneste køb

Pokémon Sword / Shield

N-cast: Retro-spil

Tetris 99

Pokémon GO

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Hjælp til valg af earbud...

Tilbudstråden

S: Nintendo- og Playstati...

S: Uåbnet Switch Joy-Con...

B: Super Mario Maker 2

K: Ældre Pokemon spil (1...

S: Spilrelaterede nøgler...

K: Super Smash Bros Ultim...

K: Sonic Lost World (Wii ...

K: Switch Pro controller ...

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Story of Seasons: Trio of Towns

Mario Party: The Top 100

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowsers Minions

Error code 52230

Kieler

0
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 17-09-2007 13:43

Hey
Jeg har købt en Wii, men når jeg prøver at tilkoble den nettet får jeg en error code: 52230... Jeg har prøvet adskillige ting og har læst mig til mig via nettet... Nogle foreslog at skifte gateway på min trådløse router fra standard 6 til 1... Det har jeg nu gjort men intet virker, andre siger at jeg ikke skal bruge en WEP kode men WPA eller en af de andre dem har jeg også prøvet at udfylde uden fremgang... Jeg har på fornemmelsen at jeg ikke er den eneste der har dette problem da der også er andre der uge med stofanet... Endnu et minus til det lorte firma!

Jeg ville sætte pris på noget hjælp, tak

AkiRa

0

0
1ups givet

#1 - Skrevet 17-09-2007 13:56

Har du tjekket på Nintendos Customer Service, det er nok en ringe hjælp. Men ellers er der nogle her på siden der kan hjælpe dig lidt.

Josso

0

0
1ups givet

#2 - Skrevet 17-09-2007 15:08

Her står der vidst en løsning:
http://www.wiierror.com/wii-error-52230.php
Smiley

Arne aka Den gamle

10
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 17-09-2007 16:51 - Redigeret 17-09-2007 16:53

Det er jo desværre ikke alle routere der virker sammen med Wii, så måske din er en af disse. Det kan jo også "bare" være, at din router skal have opdateret firmware.

Men som AkiRa også har foreslået, er der masser af forslag til hvad du kan gøre på Nintendo Customer Support (jeg har så bare fundet endnu et link Smiley) Jeg synes så ikke at den er så ringe igen - men det er jo som sagt også en anden del af siden jeg refererer til Smiley

Kieler

0

0
1ups givet

#4 - Skrevet 18-09-2007 12:15

Hey igen
Nu har jeg prøvet at se om jeg manglede en firmware update... Det var det ikke... Så har jeg undersøgt om mit trådl'se modem ikke kan tilkobles Wii'en... Det var heller ikke problemet... Det er faktisk ikke en router men et tråsløst modem (Motorola SBG900 surfboard)... Jeg ved ikke om det er det der er problemet om Wii kun er kompitable med routers... Jeg har hver gang prøvet med WEP koder, men er faktisk ikke sikker på det er det mit tråløse modem bruger, jeg ved ikke så meget om computere Smiley
Er der nogen der har andre forslag til hvad jeg kan gøre ville jeg sætte stor pris på det...
Tak

TuXX

0

0
1ups givet

#5 - Skrevet 18-09-2007 16:38

Uden, at ligge hovedet på blokken så har du selv lige fundet fejlen... en Wii skal have en trådløs router, at koble op mod.

Kieler

0

0
1ups givet

#6 - Skrevet 18-09-2007 20:57

OKay?!
Det SKAL være en router? Slet ikke muligt at gøre det med et trådløst modem?

Kan jeg stadig gøre det via et wired connection?

TuXX

0

0
1ups givet

#7 - Skrevet 18-09-2007 21:11

Det er det jeg ikke vil lægge hovedet på blokken med Smiley

Dit modem kan sagtens have en routerfunktion, men hvis den kun fungerer som bridge så tror jeg ikke det vil virke.

Arne aka Den gamle

10

0
1ups givet

#8 - Skrevet 18-09-2007 21:52 - Redigeret 18-09-2007 21:57

Jeg har googlet lidt rundt, for at finde ud af hvad det er for en sag du har. Det ser nok ud til at den har trådløs routerfunktion, men nu er Wii'en jo ret kræsen med hvilke trådløse routere den vil connecte til, så det kan være at du er så uheldig, at netop denne her ikke er kompatibel med Wii'en Smiley

EDIT: Kom lige til at tænke på det med WEP koderne. Hvis du ikke rigtigt ved hvad det er, hvor har du så fundet den henne? For du sidder vel ikke bare og knaster nogle tilfældige tal ind?

EDIT 2: Til dit sidste spørgsmål: Ja, hvis alt andet glipper, kan du jo altid investere i en LAN adapter (hvis ellers der er ledige RJ45 stik i dit modem).

Kieler

0

0
1ups givet

#9 - Skrevet 18-09-2007 22:33

Hmm
Det er sku kompliceret det her...
Jeg har selv søgt lidt om mit trådløse modem er kompatible med wii'en og der har den ikke stået på nogen lister over de IKKE kompatible... Men det kan godt være at det er en sjælden router jo Smiley eller hvad man skal sige Smiley

Det med WEP koden det er en jeg har liggende der hjemme tild mit trådløse net som jeg fik af stofanet... Det er et 26 cifret nummer med både tal og bogstaver... Jeg har altid bare antaget det for en WEP kode for det er det eneste jeg har kendskab til, men har faktisk ingen anelse om det kan være en af de andre... For når jeg skriver min kode i en af de andre muligheder i internet tilkoblings menuen i wii'en så får jeg en anden error code... ved ikke om det har noget med det at gøre...

Jeg tror jeg må indse at jeg må ud og investere i en lan adapter...
og jeg værdsætter at i bruger tid på mit problem

Tak Smiley

Arne aka Den gamle

10

0
1ups givet

#10 - Skrevet 19-09-2007 09:32 - Redigeret 19-09-2007 09:34

At den ikke er listet som inkompatibel, behøver jo ikke at betyde, at den er kompatibel. Der findes så utroligt mange routere, så det er sikkert ikke alle der er testet.

En 128 bit WEP kode består af netop 26 hexadecimale tal, så det er sandsynligvis en sådan du har fået af Stofa.

Så hvis ikke det spiller med den, er der nok ikke andet at gøre, end at investere i en LAN adapter. Prøv at skrive et indlæg i Købsforum - Der har gennem tiderne været annonceret nogle til salg her på siden, så måske er der stadig en til overs hos en anden bruger Smiley

Kieler

0

0
1ups givet

#11 - Skrevet 19-09-2007 21:11

Okay Nice!

Og Tusind Tak for hjælpen...
Er blevet det klogere...

Smiley