N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

internet

stons1909
stons1909

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 27-09-2007 10:54

Hejsa jeg er en gammel spillenørd hvor gammel hvil jeg ikke sige (pinligt ) men hvordan for jeg min WII koblet på nettet? jeg har trådløst lige ved siden af maskinen ,Netgear, Er der nogen af jer unge der kan hjælpe en gammel nintendofan?Smiley venlig hilsen Stons

    Arne aka Den gamle
    Arne aka Den gamle

    10
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 27-09-2007 11:26 - Redigeret 27-09-2007 11:27

    Hvis det er så pinligt, hvorfor har du så angivet i din profil, hvor gammel du er? Jeg er selv 47 år, og jeg føler mig skam ikke pinligt berørt Smiley

    Anyway, back on topic. Der findes flere tråde omkring netop dette emne, så hvis ikke du kan finde svar i nogle af dem, må du være lidt mere specifik, omkring hvad det er, du ikke kan finde ud af. Så er jeg sikker på, at der er flere (incl. undertegnede), der nok skal give dig en hjælpende hånd Smiley


    stons1909
    stons1909

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 27-09-2007 22:04

    Jeg er så gammel at der er ikke noget årstal , jeg kan trykke mig på da jeg oprettede min profil dreng. men ikke megen hjælp fra dig.Smiley


    Arne aka Den gamle
    Arne aka Den gamle

    10
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 27-09-2007 22:32 - Redigeret 27-09-2007 22:33

    Lad os nu ikke mundhugges om hvem der er ældst Smiley

    Men det er jo lidt svært at hjælpe, når du ikke fortæller hvad du ikke kan få til at fungere Smiley

    Du har vel fundet ud af, at du skal ind i Wii Settings, og videre til Internet på fanebladet Wii System Settengs 2, eller hur?


    stons1909
    stons1909

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 28-09-2007 12:59

    Hejsa Den Gamle, jeg er sku desværre 51 og er blevet lidt langsom på aftrækkeren, men det er sådan at ligemeget hvad jeg prøver så for jeg error code 51330 venlig hilsen StonsSmiley


    Mads_7
    Mads_7

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 28-09-2007 14:11 - Redigeret 28-09-2007 14:13

    Kan måske hjælpe dig, hvis du kan svare på nogen af følgende spørgsmål:

    Administrere du selv dit netværk?
    Har du Krypteret dit nerværk?
    -Hvis ja, hvilken kryptering bruger du?
    Har du andre enheder på dit nerværk?
    Har du et MAC-filter på din router/access-point?
    Har du slået SSID broadcast fra?


    Du kan eventuelt finde hjælp på denne side

    Og her kan du finde en liste over routers, som har problemer med Wii


    Arne aka Den gamle
    Arne aka Den gamle

    10
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 28-09-2007 17:25

    51 er jo ingen alder Smiley Og husk nu, at man ikke er ældre end man selv føler sig Smiley

    Som jeg skrev tidligere, findes der masser af hjælpsomme folk her på siden, og Mads_7 er jo allerede kommet på banen, med masser af relevante ting, som du kan undersøge Smiley


    stons1909
    stons1909

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 29-09-2007 12:25

    Hej Mads !!!!!Administrere du selv dit netværk? ja jeg har fået hjælp
    Har du Krypteret dit nerværk?
    -Hvis ja, hvilken kryptering bruger du? jeg ved det faktisk ikke.Har du andre enheder på dit nerværk? jeg har kun en stationær og en bærbar pc
    Har du et MAC-filter på din router/access-point? ???
    Har du slået SSID broadcast fra? ???? jeg er en nørd , jeg ved ikke hvad det er. Jeg kan sige at min router er en NetgearWGR614v6 og kan godt se at der er problemer med den. men jeg tør ikke pille for meget ved kanale instillingerne, hvis det går ud over signalet til den bærbare, som kører fint. Men når jeg søger et acses point på Wii,en finder den med det samme Netgear og den er grøn og er låst op. Venlig hilsen Stons


    Arne aka Den gamle
    Arne aka Den gamle

    10
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 29-09-2007 13:32

    Det lyder desværre ikke så lovende med din router. Måske du skulle anskaffe dig en LAN adapter. Muligvis er der en til salg ovre på Nintendo Forum - du kunne jo prøve at spørge ham Smiley


    TuXX
    TuXX

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #9 - Skrevet 29-09-2007 13:38

    Hvad koster en lan-adapter kontra en billig router der virker perfekt?

    Ja jeg er ikke så meget for de lanadaptorer... så hellere en router der virker.


    Arne aka Den gamle
    Arne aka Den gamle

    10
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #10 - Skrevet 30-09-2007 15:52

    De koster vel nogenlunde det samme - men nu har Stons jo allerede en router, som virker fint sammen med hans PC, så da han ikke virker som en, der er villig til at eksperimentere, er det sikreste nok at vælge en LAN adapter (som jeg egentlig også bare har foreslået som en mulig udvej, hvis ikke han kan få Wii'en til at fungere sammen med NetGear'en).


    You don't know me!
    You don't know me!

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #11 - Skrevet 30-09-2007 18:01

    jeg har samme problemer med at få mit Wi-Fi på Wii til at virke, hver eneste gang jeg prøver at connecte står der error code ( den som nogen har skrevet i forumet kender ikke numrene) jeg bruger selv Lan , har Wii'en bluetooth fordi vis den har det behver jeg vel ikke at købe en Wii lan adapter eller skal man have sådan en for at få internettet på Wii'en til at køre??,l plzz svar hurtigt Smiley xD


    Arne aka Den gamle
    Arne aka Den gamle

    10
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #12 - Skrevet 01-10-2007 08:45 - Redigeret 01-10-2007 08:47

    Hvis vi skal hjælpe dig, kunne du i det mindste finde ud af hvilken error code du får. Så må vi tage den derfra.

    Bluetooth har ikke noget at gøre med at få Wii'en online. Det benyttes til kommunikation mellem Wii og Wiimote.

    Og så synes jeg iøvrigt at kunne huske, at du et andet sted har skrevet, at du har trådløst netværk, og hvis det er tilfældet, har du ikke noget at bruge en LAN adapter til.