Skrevet 28-06-2006 18:00 - Redigeret 28-06-2006 18:11
TheGameFeed kan fortælle, at de preset-bevægelser man kunne prøve ved sværdfægtning i Red Steel ved E3 bliver droppet til fordel for en ægte digitalisering af spillerens bevægelser!#1 - Skrevet 28-06-2006 18:08 - Redigeret 28-06-2006 18:08
...Well, de bekræfter det sådan set ikke - Selvom det er meget sandsynligt.#2 - Skrevet 28-06-2006 19:18
Jeg tror ikk på at de ligefrem har lavet One-to-One prencipet.Jeg har læst på IGN at Ubisoft vil lave det lidt om men vidst nok ikk til One-To-One.#3 - Skrevet 28-06-2006 21:45
Er det samme jeg har læst. Det ville ikke fungere ordenligt med frie bevægelser. Har til gengæld også læst (kan desværre ikke huske hvor) at de eksperimentere med andre mere flydende måder at styre på. Vi må se hvad det bliver til#4 - Skrevet 29-06-2006 23:14
Red steel styringen er nok noget jeg vil prøve før jeg køber spillet.#5 - Skrevet 30-06-2006 00:24
Jeg er bange for at dette spil lever på et hype... Det er lig efør jeg tør væde med at samtlige der tror dette blir bare en "noglelunde" title, vil blive skuffede...#6 - Skrevet 27-08-2006 00:21
O_O Så en reportage fra Leipzig (EU-GameConvention) om Red Steel idag på en tysk kanal der hedder GameTV...#7 - Skrevet 27-08-2006 13:18
PriCorp skrev:
O_O Så en reportage fra Leipzig (EU-GameConvention) om Red Steel idag på en tysk kanal der hedder GameTV...
Jeg var, efter hvad Jeg havde læst og set fra diverse E3-trailere og videoer, ret skuffet over Red Steel og forventede Mig ikke det store, men efter en ca. 15min. lang præsentation/reportage med en masse videoer fra spillet er Jeg overbevist om at det er et af de første spil Jeg skal investere i når Jeg får kløerne i En Wii...
Sværkampene virkede meget flydende og overbevisende, grafikken var bestemt heller ikke dårlig, men det der overraskede Mig mest var en modus der mest af alt fik Mig til at tænke på Max Payne; hvor spillet går ud af Real Time, når man f.eks. stormer et lokale for at gøre plads til at man nøje kan planlægge sine skudsekvenser ved at sigte med Wiimoten ... Bagefter ser man så hvordan man tømmer hele sit magasin på alle fjender i hele lokalet præcis på den måde man havde planlagt sin entré...
Selvom man både så spiller og TV-Skærm i reportagen, er det selvfølgelig også svært at sige noget om styringen men det så "rigtigt" og flydende ud... (Steel drejer også hånden hvis du drejer Wiimoten, så man kan holde sin pistol "Gangsta-style"!! )
Jeg har søgt på alle nettets stream-sider for at finde de klip de brugte i reportagen fra GC men Jeg har ikke fundet noget endnu... vender tilbage hvis der dukker noget op....
Lol, kunne være herrefedt hvis hovedpersonen virkelig HED "Steel", xD
Men bortset fra det, så skal jeg da nok også have det. Det ser fedt ud, tvivler bare stadig lidt på hvordan man kan afvikle en "fast-paced FPS" med det der "skub viewpointet rundt"-system
#8 - Skrevet 27-08-2006 20:22 - Redigeret 28-08-2006 02:06
Hedder spillet ikke Red Steel fordi hovedpersonen hedder det???? Havde hele tiden den idé i hovedet fordi Jeg synes spillet stilmæssigt ligner Max Payne så meget... Synes Red Steel er et fedt navn til hovedpersonen i et actionspil!!!!