Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Red Steel med rigtige bevægelser

fimp
fimp

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 28-06-2006 18:00 - Redigeret 28-06-2006 18:11

TheGameFeed kan fortælle, at de preset-bevægelser man kunne prøve ved sværdfægtning i Red Steel ved E3 bliver droppet til fordel for en ægte digitalisering af spillerens bevægelser!

http://www.thegamefeed.com/news-bce8706248e02da8ba21c3f7f07614da.html

&%#% sweet! Smiley

    Andreas Tarding
    Andreas Tarding

    7384
    Online
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 28-06-2006 18:08 - Redigeret 28-06-2006 18:08

    ...Well, de bekræfter det sådan set ikke - Selvom det er meget sandsynligt.

    Jeg mener nok, at en Ubisoft rep til E3 2006 forklarede at "direkte kontrol" var blevet testet, men havde vist sig at være for klumset... Eller noget i den retning.

    Virker lidt sært, da de fleste journalister som fik prøvet Red Steel brokkede sig over fægte-delen... Smiley


    Andreas
    Andreas

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 28-06-2006 19:18

    Jeg tror ikk på at de ligefrem har lavet One-to-One prencipet.Jeg har læst på IGN at Ubisoft vil lave det lidt om men vidst nok ikk til One-To-One.


    Zøvnig
    Zøvnig

    10
    Offline
    Level: 20 (Moblin)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 28-06-2006 21:45

    Er det samme jeg har læst. Det ville ikke fungere ordenligt med frie bevægelser. Har til gengæld også læst (kan desværre ikke huske hvor) at de eksperimentere med andre mere flydende måder at styre på. Vi må se hvad det bliver til Smiley


    MegaGame
    MegaGame

    0
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 29-06-2006 23:14

    Red steel styringen er nok noget jeg vil prøve før jeg køber spillet.




    Kanin
    Kanin

    641
    Offline
    Level: 23 (Skree)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 30-06-2006 00:24

    Jeg er bange for at dette spil lever på et hype... Det er lig efør jeg tør væde med at samtlige der tror dette blir bare en "noglelunde" title, vil blive skuffede...

    Jeg tror det blir en ret tam shooter. Tvivler stærkt på at en fuldstændig perfekt kontrol vil rede det.
    Tilgængæld kan det være med til at ente bevise eller modbevise Wii's styrke/svaghed med FPS'er.


    PriCorp
    PriCorp

    41
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 27-08-2006 00:21

    O_O Så en reportage fra Leipzig (EU-GameConvention) om Red Steel idag på en tysk kanal der hedder GameTV...

    Jeg var, efter hvad Jeg havde læst og set fra diverse E3-trailere og videoer, ret skuffet over Red Steel og forventede Mig ikke det store, men efter en ca. 15min. lang præsentation/reportage med en masse videoer fra spillet er Jeg overbevist om at det er et af de første spil Jeg skal investere i når Jeg får kløerne i En Wii...

    Sværkampene virkede meget flydende og overbevisende, grafikken var bestemt heller ikke dårlig, men det der overraskede Mig mest var en modus der mest af alt fik Mig til at tænke på Max Payne; hvor spillet går ud af Real Time, når man f.eks. stormer et lokale for at gøre plads til at man nøje kan planlægge sine skudsekvenser ved at sigte med Wiimoten ... Bagefter ser man så hvordan man tømmer hele sit magasin på alle fjender i hele lokalet præcis på den måde man havde planlagt sin entré... Smiley
    Selvom man både så spiller og TV-Skærm i reportagen, er det selvfølgelig også svært at sige noget om styringen men det så "rigtigt" og flydende ud... (Steel drejer også hånden hvis du drejer Wiimoten, så man kan holde sin pistol "Gangsta-style"!! Smiley )

    Jeg har søgt på alle nettets stream-sider for at finde de klip de brugte i reportagen fra GC men Jeg har ikke fundet noget endnu... vender tilbage hvis der dukker noget op....


    Andreas Tarding
    Andreas Tarding

    7384
    Online
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 27-08-2006 13:18

    PriCorp skrev:
    O_O Så en reportage fra Leipzig (EU-GameConvention) om Red Steel idag på en tysk kanal der hedder GameTV...

    Jeg var, efter hvad Jeg havde læst og set fra diverse E3-trailere og videoer, ret skuffet over Red Steel og forventede Mig ikke det store, men efter en ca. 15min. lang præsentation/reportage med en masse videoer fra spillet er Jeg overbevist om at det er et af de første spil Jeg skal investere i når Jeg får kløerne i En Wii...

    Sværkampene virkede meget flydende og overbevisende, grafikken var bestemt heller ikke dårlig, men det der overraskede Mig mest var en modus der mest af alt fik Mig til at tænke på Max Payne; hvor spillet går ud af Real Time, når man f.eks. stormer et lokale for at gøre plads til at man nøje kan planlægge sine skudsekvenser ved at sigte med Wiimoten ... Bagefter ser man så hvordan man tømmer hele sit magasin på alle fjender i hele lokalet præcis på den måde man havde planlagt sin entré... Smiley
    Selvom man både så spiller og TV-Skærm i reportagen, er det selvfølgelig også svært at sige noget om styringen men det så "rigtigt" og flydende ud... (Steel drejer også hånden hvis du drejer Wiimoten, så man kan holde sin pistol "Gangsta-style"!! Smiley )

    Jeg har søgt på alle nettets stream-sider for at finde de klip de brugte i reportagen fra GC men Jeg har ikke fundet noget endnu... vender tilbage hvis der dukker noget op....


    Lol, kunne være herrefedt hvis hovedpersonen virkelig HED "Steel", xD

    Men bortset fra det, så skal jeg da nok også have det. Det ser fedt ud, tvivler bare stadig lidt på hvordan man kan afvikle en "fast-paced FPS" med det der "skub viewpointet rundt"-system Smiley


    PriCorp
    PriCorp

    41
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 27-08-2006 20:22 - Redigeret 28-08-2006 02:06

    Hedder spillet ikke Red Steel fordi hovedpersonen hedder det???? Smiley Havde hele tiden den idé i hovedet fordi Jeg synes spillet stilmæssigt ligner Max Payne så meget... Smiley Synes Red Steel er et fedt navn til hovedpersonen i et actionspil!!!! Smiley

    Jeg tror ikke Der er nogen tvivl om at de klip der var blevet frigivet til GameTV var nogle af de bedste spillet havde og byde på men virkede det alligevel som om spillet generelt var flydende og også imellem de store skuddueller og sværdkampe havde et højt tempo... De små breakes i spillet Jeg nævnte ovenfor kræver stadigvæk høj koncentration da man jo skal inramme alle målene med Wiimoten så heller ikke her mister man koncentrationen... Tror bedst det kan sammenlignes med den effekt som findes i "Enter the Matrix" eller "Max Payne" hvor man kan "gøre tiden langsom"...

    Edit:
    Har kigget på IGN og de har introen til den reportage om Red Steel Jeg så... Det er en trailer for spillet der blev vist til GC i Leipzig, som også viser spillets features men ikke så godt som Jeg synes det blev vist i indslaget... Banen der bliver spillet er vist også det samme som det der blev vist frem til E3...
    Det er den der hedder "GC 2006 Trailer"