Skrevet 12-05-2006 18:56 - Redigeret 12-05-2006 18:57
Kan det passe at vi efter E3 endnu ikke har fået at vide, hvad indmaden er i en Wii.#1 - Skrevet 12-05-2006 20:20
hmm...#2 - Skrevet 14-05-2006 19:08
Men er det ikke mærkeligt man ikke ved noget med sikkerhed...#4 - Skrevet 14-05-2006 19:19
i så fald skal der nok være en eller anden tekniknørd der åbner den og ligger tallene på nettet#5 - Skrevet 15-05-2006 11:27
nintendo gider ikke gå op i spec, fordi nintendo kan få meget mere ud af en maskine end MS og sony kan.#6 - Skrevet 15-05-2006 11:43 - Redigeret 15-05-2006 11:44
jeg ved ikke hvor meget det her hjælper... men tjek det (lidt nede af siden)#7 - Skrevet 15-05-2006 11:53
Jeg gør mig ikke nogle forhåbninger om at få specs på maskinen overhovedet. De bliver ved med at sige det er uden betydning. Derfor ville det virke dobbelt moralsk at smide præcise specs ud.#8 - Skrevet 15-05-2006 13:32
Men selv om Nintendo siger "det er oplevelsen det handler om og ikke raw power osv" finder jeg det mærkeligt at man ikke fortalte om det på E3 ligesom Sony eksempelvis gjorde.#9 - Skrevet 16-05-2006 10:34
nintendo har/hade ikke brug for af trække flere folk til sig på E3. der var aldrede 10gange mere end nintendo kunne nå af få igennem.#10 - Skrevet 16-05-2006 12:46
Jeg ville nu gerne vide hvor mange ting vi vil komme til at se på skærmen når jeg skal spille Wii... xbox'en kan have en 1000 fjernder på skærmen... hvilket giver en rigtig fed wow-effect#11 - Skrevet 16-05-2006 13:57
DetBonghat skrev:
xbox'en kan have en 1000 fjernder på skærmen
Det er jo ren teori det der. Hvad er det for 1000 fjender? kan man overhovedet fornemme hvordan de ser ud? På GameCunen vidste man også over 100 Mario figurer der bevægede sig uafhængigt af hinanden på skærmen i en rimelig god grafik. Det betyder ikke det reelt kan bruges i et spil da der er så mange andre ting der spiller ind.
#12 - Skrevet 16-05-2006 15:32
Zøvnig skrev:
DetBonghat skrev:
xbox'en kan have en 1000 fjernder på skærmen
Det er jo ren teori det der. Hvad er det for 1000 fjender? kan man overhovedet fornemme hvordan de ser ud? På GameCunen vidste man også over 100 Mario figurer der bevægede sig uafhængigt af hinanden på skærmen i en rimelig god grafik. Det betyder ikke det reelt kan bruges i et spil da der er så mange andre ting der spiller ind.
Zøvning. Kameo Elements Of Power smider dig næsten i starten af spillet ind på en kæmpe slagmark fyldt til randen af orker... Og lidt efter (når man har ridet lige ned i gennem horderne af orker) kommer elverne i stort set lige så store antal!
Det er rimlig vildt, selvom gameplayet der ikk rigtig er fedt (grundet spillet i hele taget).
Det man skal regne med er at xbox360 har 3 kerner og en grafisk kerne at arbejde med. Den kan derfor multitaske for sygt. GPU, har en clock frekvens på 500MHz hvilket GC'ens CPU lyder på.... Så grafikken er intet problem!
#13 - Skrevet 16-05-2006 15:39
En ting er teori og noget andet er praksis. Jeg vil give dig ret i at det kan være fedt at have så mange fjender på skærmen, men hvad jeg har læst mig til er det bare ikke særlig sjovt i Kameo. Du kan læse dig hjernedød i specs og klandre og kludre alt det du har lyst til, men sjov defineres ikke af råkraft. Det er DSen jo for eksempel et rigtig godt eksempel på.#14 - Skrevet 16-05-2006 15:40 - Redigeret 16-05-2006 15:42
Men igen.. der er stor forskel på om der er 300 fjener eller 1000#15 - Skrevet 16-05-2006 16:05
Et... Kameo er som spil meget kedeligt og liniert, i still med Starfox adventures på´GC... Og Zøvnig. Grafikken er ikk dårligere af den grund. samtlige orker ser ud på samme måde som de gør når du kun møder nogle få (man kan så sige at grundet alle de fjender er der ikk lige frem meget plads til at vise græs marker der står og blæser i vinden og sende polm ud i lufen... men det kan man få mange andre steder).