N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Wii sports - Bowling !!

martin31
martin31

3
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

Skrevet 03-10-2007 19:46

Nogen som fundet ud af hvordan man får bolden til at skrue når man kaster den. Her skruer den til højre hele tiden.. Kan ikke få den til at skrue mod venstre Smiley

Josso
Josso

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#1 - Skrevet 03-10-2007 19:57

Når du skal til at klikke på B, er der i venstre side, en "pil" (Ligner mere dem på tastaturet) som skifter i mellem højre og venstre side.
Du skal klikke på B, når den er i den side, du vil havde den til at skrue. Smiley


Mr. Mario
Mr. Mario

5661
Online
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#2 - Skrevet 03-10-2007 20:49 - Redigeret 03-10-2007 20:50

Når du kaster som du gør, går jeg ud fra at Wii Remote'ens overside (den side med de fleste knapper) vender mod højre, for dette er nemlig grunden til at den drejer mod højre. Vender oversiden derimod mod venstre vil kuglen skrue mod venstre.
Håber det hjalp. Smiley


GoOby
GoOby

3315
Offline
Level: 11 (Octorok)

0
1ups givet

#3 - Skrevet 03-10-2007 21:35 - Redigeret 03-10-2007 21:36

Det er ikke helt rigtig.. Du styrer dine skruer ved at give slip på kuglen på det rigtige tidspunkt..

Slipper du kuglen tidligt.. Den skruer mod højre (højrehåndet. Venstre hvis du er venstrehåndet).
Slipper du kuglen sent, dog ikke helt så sent, skruer den mod venstre (højrehåndet. Højre hvis du er venstrehåndet).
Du kan få den til at gå lige ud ved at give slip på kuglen über sent.. Det vil sige at du kan se din Mii ikke kan gå længere op med kuglen når den bliver svunget fremad..


martin31
martin31

3
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#4 - Skrevet 03-10-2007 21:35

I vejledningen står der "Hvis du drejer med Wii-fjernbetjeningen, kan du få bolden til at skrue"... Jeg kan kun få den til at skrue til den ene side (højre). Syntes også den skruer til højre (altså bolden drejer) selvom man bare kaster en lige bold midt for .... Jeg kan godt kaste bolden mod venstre ved at bruge piletasten, men det er jo ikke det samme som at skrue den..


Mr. Mario
Mr. Mario

5661
Online
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#5 - Skrevet 03-10-2007 21:43 - Redigeret 03-10-2007 21:43

Den metode jeg har skrevet om virker lige meget om man slipper B tidligt eller sent. Så drejer du ikke din Wii Remote når du svinger GoOfy? Smiley


martin31
martin31

3
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#6 - Skrevet 03-10-2007 21:47

Har prøvet det med at slippe den sent og tidligt.... Det ser ud som om at det har den største virkning. Bare mærkeligt de skriver sådan i vejledningen så. Men nu kan jeg da få den til at køre til venstre en gang imellemDet virker som om at jeg kan få den til at rulle lige ud stort set hver gang og lave strike. Er nok lidt kedeligt i længden. Virker for mig som om at bowling er et af de dårligere spil i Wii Sports. Havde ellers store forventninger specielt til bowling. Syntes dog at golf og tennis er kanonsjove, har ikke rigtigt prøvet de andre.


martin31
martin31

3
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#7 - Skrevet 03-10-2007 21:49

Mr. Mario skrev:
Den metode jeg har skrevet om virker lige meget om man slipper B tidligt eller sent. Så drejer du ikke din Wii Remote når du svinger GoOfy? Smiley

Jamen hvornår drejer du så Wii-moten. Før du svinger armen, eller mens du svinger den ?


Mr. Mario
Mr. Mario

5661
Online
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#8 - Skrevet 03-10-2007 21:51

Skal jeg skrue til højre lader jeg oversiden være drejet en smule til højre under hele svinget.
Skal jeg skrue til venstre lader jeg oversiden være drejet en smule til venstre under hele svinget.

Hvor meget kuglen så skruer afhænger af hvor meget fart kuglen får.


Lukas Skywalker
Lukas Skywalker

2193
Offline
Level: 25 (Kokiri)

0
1ups givet

#9 - Skrevet 03-10-2007 22:04 - Redigeret 03-10-2007 22:05

Jeg har præcis samme problem, bare hvor den skruer til venstre, og hvis jeg sætter den til venstrehåndet skruer den til højre.
Men 3vil-GoOfy hjalp mig Smiley


martin31
martin31

3
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#10 - Skrevet 03-10-2007 22:06

Mr. Mario skrev:
Skal jeg skrue til højre lader jeg oversiden være drejet en smule til højre under hele svinget.
Skal jeg skrue til venstre lader jeg oversiden være drejet en smule til venstre under hele svinget.

Hvor meget kuglen så skruer afhænger af hvor meget fart kuglen får.

Ok, nu tror jeg min lille hjerne er ved at finde ud af det, men syntes det virker lidt kejtet den måde man skal dreje den på. Men så har jeg lige det sidste spørgsmål : Hvordan kommer man ind i indstillingerne, hvor man vælger om man bruger højre eller venstre, da jeg er sikker på at den er indstillet til det modsatte af hvad jeg bruger i bowling ? Kan huske at jeg så den skærm den første gang, men nu kan jeg ikke finde den..


Mr. Mario
Mr. Mario

5661
Online
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#11 - Skrevet 03-10-2007 22:07

Bliver du ikke spurgt om det hver gang du vælger Mii?


martin31
martin31

3
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#12 - Skrevet 03-10-2007 22:09

Mr. Mario skrev:
Bliver du ikke spurgt om det hver gang du vælger Mii?

Nej, ved ikke om de´t er fordi jeg kun har 1 Smiley


Mr. Mario
Mr. Mario

5661
Online
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#13 - Skrevet 03-10-2007 22:11

Når du kommer frem til der hvor man kan skifte Mii, tror jeg bare at du skal prøve at trykke 'Change' og så bare vælge den Mii du bruger, så plejer der da at komme noget frem med højre og ventre, eller er det bare mig der husker fuldstændigt forkert?


martin31
martin31

3
Offline
Level: 9 (Bob-omb)

0
1ups givet

#14 - Skrevet 03-10-2007 22:21

Mr. Mario skrev:
Når du kommer frem til der hvor man kan skifte Mii, tror jeg bare at du skal prøve at trykke 'Change' og så bare vælge den Mii du bruger, så plejer der da at komme noget frem med højre og ventre, eller er det bare mig der husker fuldstændigt forkert?

Ja, fandt også selv ud af det nu, altså det med change. Men syntes stadig styringen til det Bowling er helt hen i vejret i forhold til de andre sportsgrene som er i spillet....


Mr. Mario
Mr. Mario

5661
Online
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#15 - Skrevet 03-10-2007 22:26

En stor del af skylden vil jeg skyde på at ens Mii bevæger sig fremad lige så snart at man trykker på B. Så man skal jo også time sit skud efter ens Mii's bevægelse fremad.