Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Wii VS PS3 + Xbox 360

powerfull499
powerfull499

172
Offline
Level: 18 (Twhomp)

0
1ups givet

Skrevet 08-10-2006 11:19 - Redigeret 08-10-2006 11:19

Hvem vinder?

Jeg har set en prognose et eller andet sted, om at om et par år vil Wii have solgt 10 millioner mens PS3 vil have soldt 30! Men kan man allerede forudse nu hvad der sker i fremtiden? Det tror jeg næppe! Men hvad tror i der sker?

    Silmon
    Silmon

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #1 - Skrevet 08-10-2006 11:23

    hol kæft mand..er det ikke nummer 9 emne på n-club der omhandler hvem der vinder denne generations konsol krig?


    powerfull499
    powerfull499

    172
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #2 - Skrevet 08-10-2006 11:24

    Jeg har prøvet søge.. Men jeg fandt ikke noget?


    MegaGame
    MegaGame

    0
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #3 - Skrevet 08-10-2006 12:06

    prognose som disse er ubruligt, det hele kommer an på hvem laver den og hvem man spørg, og hvordan man spørg.


    Zøvnig
    Zøvnig

    10
    Offline
    Level: 20 (Moblin)

    0
    1ups givet

    #4 - Skrevet 08-10-2006 12:10

    I Japan viser en nylig undersøgelse i Famitsu at Langt største delen af de Japanske udviklere spår at Wii vil vinde denne generation stort i Japan. Over omkring 49% af alle udviklerne regnede selv med de ville købe sig en Wii hvis de kun kunne vælge en af de 3 næste generations konsoller.

    Men det er kun tal. Kun femtiden vil vise hvordan virkeligheden bliver


    Stefan Bonghat
    Stefan Bonghat

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #5 - Skrevet 08-10-2006 12:10

    Folk er jo stadig ikke blevet enige om det var N64 eller PS1 der vandt.. PS1 har solgt flest konsoller, men N64 tjente mest (grundet piratkopiering af PS spil).

    Og jeg tror heller ikke at det er til at sige noget om Wii eller PS3. Wii står stærkt når den bliver udgivet, og vil sælge til til mange der normalt ikke er en målgruppe, men PS3 vil sælge meget, når Blue-Ray begynder at blive mere populært.


    powerfull499
    powerfull499

    172
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #6 - Skrevet 08-10-2006 19:55

    Det har du ret i... Men vi må håbe det bedste for Wii....


    MegaGame
    MegaGame

    0
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #7 - Skrevet 08-10-2006 20:12 - Redigeret 08-10-2006 20:12

    Stefan Bonghat, rettelse, de vil sælge mange ps3 når Blue-Ray begynder af VIRKE*GG*

    jeg har ondt af de i usa/japan der køber de første ps3.
    de føreste serie af ps1/ps2 der udekom hade den dårligst rekord for holdbarhed og hade den størreste % af konsoler der holdt op med af virke, og måtte udskiftes.
    hvorfor tro I den nye udgave af ps1 og ps2 solge så godt ,fordi folk var nød til af udskifte den*G*

    EDIT: dobble post, min pc må have hikket




    Skull-kid
    Skull-kid

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #8 - Skrevet 08-10-2006 22:17 - Redigeret 10-10-2006 09:37

    jeg er nærmest sikker på det er wii. ps3 koster så meget!!! og xbox 360 ja den syntes jeg bare ikke er lige så populær. men man ved aldrig Smiley


    Kaptajn Knudsen
    Kaptajn Knudsen

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #9 - Skrevet 08-10-2006 22:18

    Silmon skrev:
    hol kæft mand..er det ikke nummer 9 emne på n-club der omhandler hvem der vinder denne generations konsol krig?



    Producenterne fører ikke krige, fanboys gør Smiley


    Kanin
    Kanin

    641
    Offline
    Level: 23 (Skree)

    0
    1ups givet

    #10 - Skrevet 09-10-2006 08:26 - Redigeret 09-10-2006 08:28

    MegaGame skrev:
    Stefan Bonghat, rettelse, de vil sælge mange ps3 når Blue-Ray begynder af VIRKE*GG*

    jeg har ondt af de i usa/japan der køber de første ps3.
    de føreste serie af ps1/ps2 der udekom hade den dårligst rekord for holdbarhed og hade den størreste % af konsoler der holdt op med af virke, og måtte udskiftes.
    hvorfor tro I den nye udgave af ps1 og ps2 solge så godt ,fordi folk var nød til af udskifte den*G*




    Jeg tvivler på at selve Blue-ray diskene eller blue-ray dreven har nogen problemer. Det eneste problem jeg tror PS3 kan komme ud for, er at nogle maskiner blir for varme. Det betyder bare at den skal erstattes med en ny.

    Jeg tvivler på at PS3/Sony vil have særlig mange af de problemer xbox360 havde for et år siden, da Xbox360 mest led under for, at Microsoft bare SKULLE have maskinen på markedet hurtigst muligt.

    Det med spil og holdbarhed... holder jo ikk. Giv mig en gamecube release title der har "stor" holdbarhed. Luigi's Manson? Star Wars: Roque Leader? ... nej vel...
    Xbox360 havde heller ikke noget særligt. n64 havde hvad. én title på udgivelsen og det samme med PS1...
    Det ser jeg ikke som problem. jeg tror faktisk at de første titler i den kommende gereration (Wii og PS3) ser ud til at blive de første med meget "holdbarer" spil.


    Knudsen, jeg er helt enig.... Fanboys er en eller anden form for ekstremisme. Det holdr ikke en meter.


    MegaGame
    MegaGame

    0
    Offline
    Level: 2 (Keese)

    0
    1ups givet

    #11 - Skrevet 09-10-2006 11:53

    Dererensteniminsko
    øø hvad, snakker ikke om spil og deres holdbarhed.
    men hvor holdbar selve konsolen er.
    hvor holdbar den er ved normalt brug af den.

    omkring xbox360, ved det ikke, den sidste samligning jeg så blev lavet før den udkom.
    da de jo ikke kan samligne xbox360, ps3 og wii endnu.

    "Det betyder bare at den skal erstattes med en ny" ok og du ville være ok med din nye ps3 brænder af en lørdag eftermiddag og du er nød til af vente til mandag før du kan få en ny.
    eller enda vente længe fordi din ps3 skal først sends til repration, før de finder ud af den ikke kan laves og er nød til af give dig en ny, og du få ikke en låne en.

    Og de har aldrede sagt af blue-ray dreven gav dem problemer, og med sådan en ny teknologi er der tit uforset problemmer.
    Ligesom der nok vil være med wii kontrolleren.




    powerfull499
    powerfull499

    172
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #12 - Skrevet 09-10-2006 13:25 - Redigeret 09-10-2006 13:26

    Jeg er ikke en Fanboy af Nintendo, jeg har PS1 og PS2 og så har jeg en nintendo DS.... Men jeg ser op til Wii pga måske er det en ny generation for spil Smiley Og jeg håber ikke der bliver problemer med Wii controlleren så konsollen bliver udsat..





    Don Joko
    Don Joko

    10
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #13 - Skrevet 09-10-2006 13:36

    må os uvidedende få fortalt hvad det dersens blue ray er ?? Smiley


    powerfull499
    powerfull499

    172
    Offline
    Level: 18 (Twhomp)

    0
    1ups givet

    #14 - Skrevet 09-10-2006 13:37

    Jeg tror det er et helt vildt godt DVD drev der kan vise DVDer i meget høj kvalitet specielt på FladskærmeSmiley Men jeg er ikke helt sikker...


    Hyuuga
    Hyuuga

    0
    Offline
    Level: 1 (Goomba)

    0
    1ups givet

    #15 - Skrevet 09-10-2006 13:51

    Joko. Wiiiii! skrev:
    må os uvidedende få fortalt hvad det dersens blue ray er ?? Smiley



    Det er et nyt DVD-format som kan vise film i 1080p (større opløsning.. mener det er 1920x1600 noget i den stil Smiley).. og der kan være mellem 20-200gb per blu-ray dvd.

    og det hedder forresten Blu-Ray ikke Blue-Ray Smiley