Farewell North annonceret...

Lanceringstrailer for Pri...

Aksys Games annoncerer ad...

Prøv Vampire Survivor ga...

N-cast #210: Fuglen(e) sy...

Lanceringstrailer for Kin...

Paper Mario: The Thousand...

Lugii's Mansion 2 HD udgi...

Tre Game Boy-spil med Mar...

Mario-dagen fejres med ny...

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Splatoon 3

Super Mario Bros. Wonder

Nintendo i medierne

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Switch - spilrygter og sp...

Super Mario Run

Spil på vej til Switch

Load spil fra extern hard...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Wii?

AndersJ
AndersJ

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

Skrevet 11-12-2006 16:42

Fuck gutter..

Jeg er en Xbox mand(ja ja had mig)
Ej pjat.
Jeg tænker lidt på om jeg skal købe en Xbox360 eller en wii (synes sq den ser griner ud).. Men er bare lidt bange for den ikke har nok spil som henvender sig til en gut på 24Smiley.... Skal nok lige siges at jeg aldrig har haft en nintendo, så er virkelig noob på dette område. Men hvad synes i om den? altså helt ærligSmiley.. er det et hit med den controller eller hvad?? .. Nu er jeg jo mega vild med HALO osv. kommer der noget som kan fange en lige meget i singleplayer??
Har virkelig brug for hjælp er virkelig i tvivl om jeg skal vælge en 360 eller Wii.
Håber i kan fortælle lige om maskinen oxo det lidt mindre gode Smiley..

Magtail
Magtail

21
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#16 - Skrevet 12-12-2006 07:07 - Redigeret 12-12-2006 07:09

Når du spørger på et nintendo forum, så er du sikker på, hvilket svar du vil få, men ja den er fed! Der er dog minuser og de skal nævnes (selvom de er blevet nævnt).

1. Spiludvalget er ikke særlig overvældende, og hvis man ser ud over 2007, så vil der sikker komme en jævn strøm af 3. parts spil, hvor største delen bare er ports, og det er der intet ved. Hvis man ser på nintendos release, så ser det tørt ud. Det er kanon gode spil, men det er ikke mange spil. Dog kan der nå at komme flere på listen.

2. Zelda er for fedt, men tit spørger jeg mig selv, hvorfor var det nød til at forgå på Wii? Selvfølgelig er sigte systemet godt, men jeg er ved at få spat af sværet, og så er det i øvrigt alt for let!

3. Hvis du er til ren spilglæde, så køb maskinen, for det er hvad du får, men hvis du hovedsaglig vil have lidt mere "voksne" spil, så køb 360.

Hvis du vil have noget lignende HALO, så prøv metroid prime 3: corruption! Det har et fede univers end HALO!


dustman
dustman

17
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#17 - Skrevet 12-12-2006 08:48

synes du skulle holde dig til 360
du lyder som en der godt kan lide sports og skydespil og dem finder du simpelthen på 360


Wii
Wii

0
Offline
Level: 2 (Keese)

0
1ups givet

#18 - Skrevet 12-12-2006 09:27

så er der dem der er så fantastisk heldig at have dem begge... men wii er klart den fedeste konsol...

xbox360'ern er kun for online gaming skyld..


SkumF
SkumF

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#19 - Skrevet 12-12-2006 09:41 - Redigeret 12-12-2006 09:41

dustman skrev:
synes du skulle holde dig til 360
du lyder som en der godt kan lide sports og skydespil og dem finder du simpelthen på 360



Men mon ikke disse også dukker på på Wii? Sports spil er jo oplagt til wii, bare se på madden. Skydespil er lige så oplagt.

EA = Sports spil = Støtter Wii = Vi får sports til til wii Smiley


StarF
StarF

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#20 - Skrevet 12-12-2006 10:01

dustman skrev:
synes du skulle holde dig til 360
du lyder som en der godt kan lide sports og skydespil og dem finder du simpelthen på 360



var da ikke den beste begrundelse.. personligt vil jeg også gerne ha en 360 MEN det bliver som sagt ik før den forbedret version kommer..

skyde spil vil være perfekt på wii...

som jeg ser det udelukker det ene ikke det andet. og jeg er overbevidst om at har man et par venner over og man har begge konsoller.. så er det sku Wii man hiver frem og går igang med en omgang øl og tennis Smiley

det er så simpelt.. men aldrig har jeg prøvet noget så fangende.. og alle der har prøvet min indtil nu.. en enkelt sony fan, og en der bare godt kan li spil.. vil faktisk begge gerne ha fat i en nu!.... den er så sjov! så fremtiden ser lys ud syntes jeg!

så kan vi vente på vi får en xbox 360 der har mindre varme problemer, mindre køler larm, og gerne hd drev Smiley


Kanin
Kanin

641
Offline
Level: 23 (Skree)

0
1ups givet

#21 - Skrevet 12-12-2006 10:41

Jeg er heldig ejer af begge maskiner oss... Jeg er ikk den storer sport s spiller, kan jeg starte med at sige. En god FPS tilgengæld er jeg ret vild med. Jeg er selv ret glad for Halo serien og ser meget frem til Filmen og 3. spil i seriien.

Uanset hvilken af maskinerne du køber tror jeg ikk du blir skuffet. xbox360 har en rigtig lækker online service, men det kræver at du betaler for goldmembership for at få fuld udnyttelse af servicen.
Wii tilgengæld har nogle design mæssige federe menuer (sys jeg), med nogle ret lækre funktioner, som nyheder og vejrudsigter direkte på maskinen. Til sidst muligheden for at designe sin egen lille figur (Mii) til spil som WiiPlay og WiiSports og en shopping del hvor man kan købe retro sega og Nintendo spil.

Dog er Wii kun lige udkommet, så der er ikke meget til det endnu. Nyheder og vejrudsigter åbnes først her i slutningen af december. Der skulle gerne blive annoceret flere funktioner med i købet.

Men det vigtige er nok; gør Wiimoten op med dens mindre CPU kræfter. Den blir ikk udnyttet optimalt endnu, men den giver helt sikkert et frisk pust til gaiming og giver interesse hos folk der ikke normalt spiller.

Hvis du vil forsøg dig med nogen nye alternative spil, så er Wii en rigtig fed maskine og har meget bedre muligheder end xbox og der vil Zelda kunne give en rigtig fed single player del. Det er ikke verdens sværeste spil, men det er rigtig underholdende at spille og har rigtig mange fede øjeblikke. Derudover er Metroid Prime 3 også et rigtig godt bud på single player, og levere sikkert en større og mere varrieret end single player delen i Halo.
Men hvis du vil have online multiplayer lige u og her. Så er xbox360 og Gears of War årets bedste bud.

Der er så mange ting man kan se på, men det er svært at vide hvad du vægter mest. Menb jeg håber du kan bruge det til noget.


AndersJ
AndersJ

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#22 - Skrevet 12-12-2006 17:25

Jeg takker virkelig for ALLE de svar, shit man det er sq super service... Er bare stadig i tvivl... For tror lidt det er sådan at den her Wii maskine er bedste når man har vennerne på besøg og 360 er bedst når man er alene.... Tager j helt fejl?


SkumF
SkumF

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#23 - Skrevet 12-12-2006 17:31

Både og. Mht til seriøe spil titler du gider bruge tid alene på, er 360 nok længere fremme end wii PT. Men om 1 år kan situationen se meget anderledes ud. Så jeg ville tjekke nogle spil titler ud, læse nogle rewies, se vidoer osv af spillene til wii / og xbox.

IGN.com er et godt sted at finde disse ting.


StarF
StarF

0
Offline
Level: 1 (Goomba)

0
1ups givet

#24 - Skrevet 12-12-2006 17:55

Zelda er nu et fantastisk singel player spil!


Magtail
Magtail

21
Offline
Level: 3 (Koopa-Troopa)

0
1ups givet

#25 - Skrevet 13-12-2006 06:51

SkumF skrev:
IGN.com er et godt sted at finde disse ting.



Jeg synes nu også, at dy skal tjekke Edge og Gamespot, da Ign tit er en anelse søde. Det har i hvertfald været tilfældet ved Wii launch.