? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
JOEP
JOEP
08/04/2026

007 First Light udgives til sommer på Switch 2

007 First Light udgives til sommer på Switch 2
Det nye, kommende James Bond-spil 007 First Light fra danske IO Interactive lader vente på sig - først skulle det komme her i marts og så til maj - og sidenhen blev Switch 2-versionen af spillet udskudt på ubestemt tid. Spillet udgives stadig til maj på andre platforme, men nu er der heldigvis nyt om Switch 2-spillet - det udgives nemlig til sommer. Det skriver IO i et opslag på X:

Ser du frem til at prøve kræfter med et nyt James Bond-spil? Hvem bliver den næste James Bond på film?
1
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Ny Nintendo Direct i morg...
af ThePatrickBay - 44 minutter siden
Første gameplay fra Hoa 2...
af Jonezy - 2 timer siden
Spyro: A Realm Beyond ann...
af Jonezy - 2 timer siden
Citizen Sleeper 1 og 2 ge...
af Jonezy - 2 timer siden
Demi and the Fractured Dr...
af Jonezy - 3 timer siden
Nye Pokémon LEGO-sæt afsl...
af JOEP - 16 timer siden
Ny trailer for Minecraft ...
af JOEP - 1 dag siden
N-cast #289: Har Mina the...
af Chocobona - 1 dag siden
Final Fantasy VII Revelat...
af ChampionOfWhat - 2 dage siden
Madden NFL 27 annonceret ...
af Jonezy - 3 dage siden
Mario Shop