Det går rigtig godt for Nintendo DS. Siden udgivelsen i 2004 har de tre modeller; DS ”Phat”, DS Lite og DSi, solgt 113 millioner eksemplarer.
Der er skal ikke meget mere til, før det slår både Gameboy og Gameboy Color. De to blev nemlig til 118 millioner eksemplarer i alt.
Desuden er 638 millioner spil blevet solgt, hvilket er ret vildt, når man tænker på, at der findes rigtig mange R4-hackere.
Den fjerde, og muligvis sidste, design af konsollen - Nintendo DSi XL - bliver udgivet i Japan den 29. november. Det vil sige, at salgene har en god chance for at blive endnu højere.
Læs videre
Alien: Isolation 2 bekræftes til Switch 2 og får ny trailer
6 minutter siden
Monster Hunter Wilds udkommer til Switch 2 - DLC på vej
2 timer siden
Final Fantasy VII Revelations afsløret til Switch 2
2 timer siden
Nyt Cuphead-spil annonceret
2 timer siden
Resident Evil Veronica annonceret til Switch 2
2 timer siden
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer
Ingen kommentarer endnu
Vær den første til at kommentere!
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.