Blaster Master Zero 3 ann...

Ugens Downloads: Uge 9 20...

Bravely Default II (Switc...

Nintendo eShop highlights...

Husk: Sakurai viser Pyra/...

N-cast #79: Tingles skabe...

E3 2021 er officielt afly...

Ny trailer for Monster Hu...

The Binding of Isaac: Rep...

Stort udsalg på eShop st...

Alternative nyheder

Pokémon-tråd

Nintendo Switch

Spil på vej til Switch

Pokémon Legends: Arceus

Tetris 99

New Pokémon Snap

Mario Golf: Super Rush

Dinosaur Planet

Mario Kart Tour

Tilbudstråden

K: The Legend of Zelda: M...

Zelda Collectors Edition ...

K: Wii remote plus

Tank! Tank! Tank (Wii U) ...

Vurdering af Pokemon kort

S: Diverse spil

K / B: Wii U titler

Super Mario 3D All-Stars ...

K: Nintendo/Playstation M...

N-club Juletema 2018

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Story of Seasons: Trio of Towns

Mario Party: The Top 100

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

3D-spil til Nintendo DSi... Med tilt-funktion!

Skrevet af Erik Madsen - 28-02-2010 12:57

Det kan godt være at animationerne ikke springer ud af skærmen, men skærmen er uden tvivl gået fra to til tre dimensioner!

Rittai Kakushi Kakushi e Attakoreda bruger DSi'ens kamera til at opfange ændringer i distancen mellem kameraet og dine øjne.

Spillet i sig selv ser ud til at være et puzzle hvor man skal finde skjulte objekter, som kun vil være synlige når man tilter DSi'en i den rigtige vinkel.

Du kan evt. selv tage et kig på sagerne i videoen herunder:

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - The Terminator

Level: 1 (Goomba)

28-02-2010 13:42

For står det ikke helt, hvad er tilt funktion?

Men det ser fedt udSmiley
0
1ups givet

#2 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

28-02-2010 13:46

Tilt betyder at hælde/vippe/tippe, så det er bare som du ser i videoen, hvor personen vipper maskinen og der sker en reaktion.
0
1ups givet

#3 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

28-02-2010 13:48

Kameraet.

Revolutionerende og perfekt til DS'en. Det ser virkelig, virkelig godt ud. Lidt for godt..
DSi-kamerasoftwaren er rimelig god til at lokalisere øjne, men som i Wario Ware Snapped er det rigtige lys og den rigtige baggrund vigtige komponenter, for at undgå stor frustration med sensoren.
0
1ups givet

#4 - Lukas Skywalker

Level: 25 (Kokiri)

28-02-2010 14:14

Spillet ser dødkedeligt ud, men damn en fed effekt Smiley!
0
1ups givet

#5 - LinkTheWindWaker

Level: 21 (Paragoomba)

28-02-2010 15:38

Minder om Johnny Chung Lees Wii head tracking-projekt. Manden er vist blevet gaflet over til Project Natal sidenhen.
0
1ups givet

#6 - Lukas Skywalker

Level: 25 (Kokiri)

28-02-2010 15:47

^ Ja, det har jeg også læst noget om. Han kunne jo også et eller andet Smiley
0
1ups givet

#7 - stelzig

Level: 23 (Skree)

28-02-2010 16:44

Kan anbefale nintendo at lave et paper mario DS med den der funktion. Smiley
0
1ups givet

#8 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

28-02-2010 16:51

Eller en Metroid Prime Smiley
0
1ups givet

#9 - M60dk

Level: 18 (Twhomp)

28-02-2010 17:12

Det er sgu ret godt fundet på - kunne godt tænke mig at se hvor godt det fungerer i praksis. Hvad sker der f.eks. hvis der er to inden for kameraets vinkel?
0
1ups givet

#10 - Lukas Skywalker

Level: 25 (Kokiri)

28-02-2010 17:35

^ To hvad?
0
1ups givet

#11 - Jorpy!

Level: 1 (Goomba)

28-02-2010 17:40

Ansigter, tror jeg Smiley
0
1ups givet

#12 - M60dk

Level: 18 (Twhomp)

28-02-2010 17:44

Personer, individer - whatever
0
1ups givet

#13 - M60dk

Level: 18 (Twhomp)

28-02-2010 18:27

Jeg gik udfra at det er eyetracking - det samme som du ser på de fleste digital-kameraer. Ellers ville det ikke give nogen mening med synsvinklen.
0
1ups givet

#14 - Lukas Skywalker

Level: 25 (Kokiri)

28-02-2010 18:13

Kan ikke se hvordan det skulle give problemer? Eller også har jeg misforstået hvordan den virker, for som jeg forstår det er det jo lige meget om man så står fra den modsatte side, og holder kameraet mod en sko (tror faktisk den bruger begge kameraer).

Jeg tror at du først starter med at have en baggrund, f.eks. dit ansigt. Så bevæger du kameraet, og så ser den det i forhold til. Derfor må man sikkert heller ikke bevæge DSi'en alt for hurtigt.
0
1ups givet

#15 - Lukas Skywalker

Level: 25 (Kokiri)

28-02-2010 18:30

Oh. Det har du ret i. Well... Så virker den nok bare ikke hvis der er mere end ét ansigt Smiley
0
1ups givet

#16 - SimonAndersen

Level: 1 (Goomba)

28-02-2010 18:55

til jer med dsi : prøv at spille wario ware : snapped. og hvis man så går ind i credits så kan man gøre det samme hvor man styrer en slags orm.
0
1ups givet

#17 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

02-03-2010 20:48

@ Hassus
Hvis de laver Metroid Prime, skal de fandme lave et værdigt spil modsat Hunters, som jeg også lige har anmeldt på GameReactor. (Tjek selv karakteren, lad mig bare sige, at den er lavere end gennemsnittet.) Det var virkelig den største skuffelse. De skal lave en ordentlig kampagne i traditionel og spændende stil.
0
1ups givet

#18 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

02-03-2010 22:36

@Tomas: Jeg føler lidt det samme med Hunters. Det jeg virkelig mente var at det ville være et godt type spil at spille i 3D.
0
1ups givet

#19 - L3G3ND

Level: 12 (Fire Keese)

03-03-2010 20:02

Damn, den er effekt er nice!
0
1ups givet