? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
KJ85
KJ85
18/12/2019

AO Tennis 2 udgives d. 9. januar til Switch

AO Tennis 2 udgives d. 9. januar til Switch
Bigben Interactive står allerede noteret som udgiver for et tennis-spil på Switch i form af Tennis World Tour, der også er udgivet i en Roland-Garros-version med al tilgængeligt DLC. Spillet fra Breakpoint, hvor du kan indtage rollen som 30 af de bedste spillere i verden, fik imidlertid ikke god omtale, og derfor giver det måske god mening at lade en anden udvikler komme til fadet. I hvert fald kunne de d. 7. november annoncere udgivelsen af AO Tennis 2 fra australske Big Ant Studios med nedenstående trailer.



Opdatering: D. 19. december kom så i øvrigt en trailer, der kigger nærmere på spillets mange tilpasningsmuligheder.



Vi er ganske rigtigt ret sent på den med udsendelsen af denne nyhed, men siden annonceringen er der også frigivet to udvikler-videoer, hvor vi kan høre meget mere om spillet. I modsætning til det andet tennisspil, kan man i AO Tennis 2 se frem til at skabe sig sin egen karriere fra bunden, og alt fra pressemøder over valg af udstyr til dine resultater og dine reaktioner på banen har indflydelse på din popularitet.





AO Tennis 2 udgives d. 9. januar og dermed i fin tid til årets Australian Open. Er du til realistiske tennisspil som dette, eller er du mere Mario Tennis-typen?
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer 4

HinKyto
18/12/2019
Var der overhovedet noget gameplay i den reveal trailer? ø.ø
0
Marddos91
18/12/2019
Et af de spil, jeg har nydt allermest nogensinde, er Top Spin 2, som jeg nok har spillet endnu mere end jeg nogensinde har spillet noget FIFA-spil på trods af, at jeg ikke går op i tennis, men derimod går ekstremt meget op i fodbold.

Hvis der nu bare kunne komme et tennis-spil á la det, så er jeg solgt og skal have det!
0
KJ85
19/12/2019
Der landede så en ny trailer for spillet i dag, så den er indsat som video nummer to Smiley
0
Park_Triolo
22/12/2019
Ser fedt ud og jeg burde jo investere i det, men der er så mabge andre spil, der også skal hjem til samlingen... det var meget nemmere på WiiU. Smiley
0
Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af AND - 1 dag siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Michael - 1 dag siden
N-cast #290: Nintendo Dir...
af [8-Bit] MoNkEy - 1 dag siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 3 dage siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 3 dage siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 3 dage siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 3 dage siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 3 dage siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 3 dage siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 3 dage siden
Mario Shop