? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
Nemy
Nemy
01/12/2025

Årets pakkeleg 2025 er i gang!

Årets pakkeleg 2025 er i gang!
Ingen december uden den årlige pakkeleg her på N-club. Så selvfølgelig er pakkelegen tilbage i år og vi har været lidt sent ude i år, så du kan allerede gå i gang med det samme!

Reglerne i pakkelegen er som de plejer:
- Du slår med terningen på pakkelegssiden
- Hvis du slår en sekser kan du tage en gave.
- 4 gange i løbet af december slutter der en runde, og hvis du har en pakke der hører til runden har du vundet den
- Du tjener slag og mønter ved at være aktiv på N-club.
- Du kan købe slag
- Du får nye slag hver dag du logger ind på N-club

Du finder siden til årets pakkeleg her.

Held og lykke og rigtig glædelig december 🎄

12
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer 6

Raxia
01/12/2025
Spændende. Har ikke været med før
1
ChiCkenEL
01/12/2025
Raxia skrev:
Spændende. Har ikke været med før


Det er altid sjovt. Specielt når folk tror det er ved at være tid, til at runden lukker, så bliver der kamp om gaverne. Folk finder også næsten altid en bestemt farve at gå efter. Specielt når vi kommer til d. 24 så dem der har mulighed for det på dagen, de kæmper med hvad der kan kæmpes med.

Jeg ved ikke om Nemy har lavet, så man igen i år, kan finde slag her på siden, blot ved at bevæge sig rundt i alle forum emner, nyheder, artikler, alle steder. Der kunne man sidste år være heldig, at der lå et slag og ventede på en.
3
NikoZ
02/12/2025
ChiCkenEL skrev:
Jeg ved ikke om Nemy har lavet, så man igen i år, kan finde slag her på siden, blot ved at bevæge sig rundt i alle forum emner, nyheder, artikler, alle steder. Der kunne man sidste år være heldig, at der lå et slag og ventede på en.

Jeg har været så fræk at klikke lidt rundt for at prøve det af. Hvis man kan er det sjældent.
1
ThePatrickBay
02/12/2025
Det er bekræftet via Discord, at det er en feature igen i år. Men ja, det er ret sjældent!
2
NikoZ
02/12/2025
ThePatrickBay skrev:
Det er bekræftet via Discord, at det er en feature igen i år. Men ja, det er ret sjældent!


Fedt! Nice to know Smiley
0
ChiCkenEL
02/12/2025
God pakke jagt der ude Smiley
1
Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Ny Nintendo Direct i morg...
af ThePatrickBay - 44 minutter siden
Første gameplay fra Hoa 2...
af Jonezy - 2 timer siden
Spyro: A Realm Beyond ann...
af Jonezy - 2 timer siden
Citizen Sleeper 1 og 2 ge...
af Jonezy - 3 timer siden
Demi and the Fractured Dr...
af Jonezy - 3 timer siden
Nye Pokémon LEGO-sæt afsl...
af JOEP - 16 timer siden
Ny trailer for Minecraft ...
af JOEP - 1 dag siden
N-cast #289: Har Mina the...
af Chocobona - 1 dag siden
Final Fantasy VII Revelat...
af ChampionOfWhat - 2 dage siden
Madden NFL 27 annonceret ...
af Jonezy - 3 dage siden
Mario Shop