Ingen december uden den årlige pakkeleg her på N-club. Så selvfølgelig er pakkelegen tilbage i år og vi har været lidt sent ude i år, så du kan allerede gå i gang med det samme!
Reglerne i pakkelegen er som de plejer:
- Du slår med terningen på pakkelegssiden
- Hvis du slår en sekser kan du tage en gave.
- 4 gange i løbet af december slutter der en runde, og hvis du har en pakke der hører til runden har du vundet den
- Du tjener slag og mønter ved at være aktiv på N-club.
- Du kan købe slag
- Du får nye slag hver dag du logger ind på N-club
Du finder siden til årets pakkeleg her.
Held og lykke og rigtig glædelig december 🎄
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer 6
ChiCkenEL
#2Raxia skrev:
Spændende. Har ikke været med før
Spændende. Har ikke været med før
Det er altid sjovt. Specielt når folk tror det er ved at være tid, til at runden lukker, så bliver der kamp om gaverne. Folk finder også næsten altid en bestemt farve at gå efter. Specielt når vi kommer til d. 24 så dem der har mulighed for det på dagen, de kæmper med hvad der kan kæmpes med.
Jeg ved ikke om Nemy har lavet, så man igen i år, kan finde slag her på siden, blot ved at bevæge sig rundt i alle forum emner, nyheder, artikler, alle steder. Der kunne man sidste år være heldig, at der lå et slag og ventede på en.
3
NikoZ
#3ChiCkenEL skrev:
Jeg ved ikke om Nemy har lavet, så man igen i år, kan finde slag her på siden, blot ved at bevæge sig rundt i alle forum emner, nyheder, artikler, alle steder. Der kunne man sidste år være heldig, at der lå et slag og ventede på en.
Jeg ved ikke om Nemy har lavet, så man igen i år, kan finde slag her på siden, blot ved at bevæge sig rundt i alle forum emner, nyheder, artikler, alle steder. Der kunne man sidste år være heldig, at der lå et slag og ventede på en.
Jeg har været så fræk at klikke lidt rundt for at prøve det af. Hvis man kan er det sjældent.
1
02/12/2025
Det er bekræftet via Discord, at det er en feature igen i år. Men ja, det er ret sjældent!
2
NikoZ
#5ThePatrickBay skrev:
Det er bekræftet via Discord, at det er en feature igen i år. Men ja, det er ret sjældent!
Det er bekræftet via Discord, at det er en feature igen i år. Men ja, det er ret sjældent!
Fedt! Nice to know
0
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.
Raxia
#1