Så har vi fået billeder fra det kommende Nintendo DS-spil
The Incredibles: Rise of the Underminer. Spillet er naturligvis bygget op over fortsættelsen til The Incredibles. Rise of the Underminer kommer i øvrigt i biografen senere på året. Spillet ligner det sædvanlige actionpræget side-scrolling-spil. Men vi kan da håbe THG, som er udvikleren bag spillet, har et es eller to i ærmet.
Læs videre
Pokémon GO Fest 2026 indtager København denne weekend
1 dag siden
Dog Man: Bark in Action annonceret - kommer senere på året
1 dag siden
N-cast #290: Nintendo Direct 2026 reaktion, hvad sker der!?
1 dag siden
The Legend of Heroes: Trails from Zero og Trails to Azure udgives 10. september
1 dag siden
Multiplayer-udsalg på eShop startet
2 dage siden
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer
Ingen kommentarer endnu
Vær den første til at kommentere!
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.