? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
JOEP
JOEP
11 dage siden

Call of Duty: Modern Warfare 4 annonceret til Switch 2

Call of Duty: Modern Warfare 4 annonceret til Switch 2
Microsoft og Nintendo indgik for nogle år siden en aftale om, at kommende Call of Duty-spil ville finde vej til en Nintendo-platform i fremtiden, og den aftale har så udmøntet sig i den første annoncering nu - nemlig Call of Duty: Modern Warfare 4, som netop er blevet annonceret til Switch 2 med en udgivelse den 23. oktober i år. Du kan herunder se en trailer for spillet:



Spillet understøtter musestyring og deler fremskridt på tværs af platforme.

Vil du prøve spillet på Switch 2, eller holder du dig på en anden platform?
2
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer 3

[8-Bit] MoNkEy
10 dage siden
YAAAAAS, så holdt det sgu alligevel stik med den aftale!
Aben her havde lidt skudt en hvid pil efter aftalen da (doktor) Phil Spencer forlod XBOX, og tænkte så at resten ville løbe fra den...
Glææædeligt at dette ikke var tilfældet, og uha da hvor ser jeg frem til noget "torsk" på Switch 2!
Har hygget voldsomt med spillene til Wii og Wii U, og har lige siden ventet på hvornår et nyt ville dukke op. Det sker så også kun tretten år efter... Smiley
0
ChiCkenEL
10 dage siden
[8-Bit skrev:
MoNkEy]YAAAAAS, så holdt det sgu alligevel stik med den aftale!
Aben her havde lidt skudt en hvid pil efter aftalen da (doktor) Phil Spencer forlod XBOX, og tænkte så at resten ville løbe fra den...
Glææædeligt at dette ikke var tilfældet, og uha da hvor ser jeg frem til noget "torsk" på Switch 2!
Har hygget voldsomt med spillene til Wii og Wii U, og har lige siden ventet på hvornår et nyt ville dukke op. Det sker så også kun tretten år efter... Smiley


Var det ikke lidt en af de "krav" der var ved købet. Af MS lovede de ville udsende Call of Duty på nærmest alle platforme ?
1
[8-Bit] MoNkEy
9 dage siden
^Jo det blev der sagt, Kyllingen 👍
Meeen én ting er at love noget og en anden at holde hvad man har lovet!
Og i den verden vi lige PT. lever i, med falske nyheder og løgne, tør aben her sgu ikke regne med noget før dette faktuelt ér blevet en skinbarlig sandhed! 😵‍💫
Du må aller hjertens gerne kalde mig en pessimistisk skeptiker. Det vil jeg glædeligt ha' påklistret mit væsen Smiley
0
Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Ny Nintendo Direct i morg...
af ThePatrickBay - 46 minutter siden
Første gameplay fra Hoa 2...
af Jonezy - 2 timer siden
Spyro: A Realm Beyond ann...
af Jonezy - 2 timer siden
Citizen Sleeper 1 og 2 ge...
af Jonezy - 3 timer siden
Demi and the Fractured Dr...
af Jonezy - 3 timer siden
Nye Pokémon LEGO-sæt afsl...
af JOEP - 16 timer siden
Ny trailer for Minecraft ...
af JOEP - 1 dag siden
N-cast #289: Har Mina the...
af Chocobona - 1 dag siden
Final Fantasy VII Revelat...
af ChampionOfWhat - 2 dage siden
Madden NFL 27 annonceret ...
af Jonezy - 3 dage siden
Mario Shop