Mange spil bliver udgivet til Wii, nogle dage flere end andre, nogle spil bedre end andre, og i alle afskygninger. Lige fra platformspil til skydespil og adventurespil til racingspil. Især sidstnævnte er nok det der skaber mest forundring i den nyeste afstemning her på N-club.
Vi har nemlig kørt en afstemning der ganske enkelt har lydt "Hvad skal der komme mere af til Wii?", hvor en række spilgenrer plus "Generelt gode Wi-Fi-spil" og "Andet" også er listet. På denne liste ligger adventure/RPG-spil suverænt i top, med hele 41 %, og det er da bestemt heller ikke de spil vi har set mest til. Dog vil spil som The Legend of Zelda: Skyward Sword nok stille sulten hos de fleste.
Men tilbage til det bemærkelsesværdige - racingspil. Racingspil ligger nemlig helt i bund, med blot 1 %. I skrivende stund har 80 medlemmer stemt i afstemningen, og det betyder altså at der blot er én dansk Nintendofan her, der har lyst til flere racingspil til Wii. Undrer det dig at der er en så gigantisk forskel, og at stemmerne ikke er blevet delt lidt mere jævnt ud? Hvorfor tror du, at det er sådan?
Af andre titler kan der nævnes at platformspil og Wi-Fi-spil har henholdsvist fået 21 og 19 % af stemmerne, mens skydespil, puzzlespil og andet, ligger og roder under de 10 % hver.
Læs videre
Monster Hunter Wilds udkommer til Switch 2 - DLC på vej
2 timer siden
Final Fantasy VII Revelations afsløret til Switch 2
2 timer siden
Nyt Cuphead-spil annonceret
2 timer siden
Resident Evil Veronica annonceret til Switch 2
2 timer siden
Madden NFL 27 annonceret til Switch 2 - udgives 23. august
1 dag siden
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer
Ingen kommentarer endnu
Vær den første til at kommentere!
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.