N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Detaljer om Sadness til Wii

Skrevet af Zøvnig - 14-02-2007 09:02

I seneste nummer Game Informer er der enkelte nye detaljer omkring titlen Sadness, som vi allerede hørte om første gang sidste år. Spillet skulle have en uhyggelig stemning og være bygget op i same billedmæssig stil som SinCity. Udvikleren Nibris har kastet deres kærlighed over Nintendos konsoller, så spil fra deres side af vil udkomme eksklusiv til Nintendos konsoller.

I Sadness spiller man kvinden Maria, der sammen med sin søn Alexander er ude for en togulykke. Denne ulykke efterlader ham blind og Maria kan intet stille op udover at være der til at hjælpe ham. Af den ene eller anden grund begynder Alexander at opføre sig meget underligt. Og pga. dette bliver Marias beskytterinstinkt sat på en hård prøve.

Da Maria ikke er typen, der normalt ville gå rundt med våben, har hun ikke en inventory fyldt med våben, som vi er vant til fra andre spil. I stedet for må hun bruge de ting, hun har omkring sig, som våben og hjælpemidler, når vanskelige situationer opstår. Spillet har cirka 15 timers spilletid, hvilket ikke lyder af meget i første omgang. Men med 10 forskellige slutninger på spillet skulle der være rigeligt at komme tilbage efter.

Spillet skulle gerne udkomme i 2008.

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - Sankiros

Level: 1 (Goomba)

14-02-2007 10:29

det lyder så fedt det spil.. det er helt klart det spil jeg glæder mig mest til kommer ud til wii.. det bliver virkelig sygeligt..
0
1ups givet

#2 - Rotjen

Level: 1 (Goomba)

14-02-2007 13:00

UUuuuhhh... Uhugsomt! Smiley
0
1ups givet

#3 - Rotjen

Level: 1 (Goomba)

14-02-2007 13:01

*Uhygsomt Smiley
0
1ups givet

#4 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

14-02-2007 13:03

er det ikke det spil Japan allerede har fået ?
0
1ups givet

#5 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

14-02-2007 14:00

Nej det er ikke udkommet nogen steder endnu. Spillet er langtfra færdigt endnu. Først i 2008 skal vi regne med at se spillet i butikkerne
0
1ups givet

#6 - AND

Level: 35 (Lakitu)

14-02-2007 14:46

Det er der alt for længe til....
0
1ups givet

#7 - SkumF

Level: 1 (Goomba)

14-02-2007 21:13

15 timers spilletid ? Det er godt nok ikke ret meget.. Så kan det godt være der er 10 forskellige slutninger, men var nok bedre og fjerne de 5 af dem og så få smidt en 10 timer mere i spillet.
0
1ups givet

#8 - Geisler

Level: ()

14-02-2007 22:22

Det spil skal jeg have!
0
1ups givet

#9 - JoeTheGamer

Level: 1 (Goomba)

15-02-2007 16:20

det bliver nok længer jeg skal helt klart havde
0
1ups givet

#10 - Stefan Bonghat

Level: 1 (Goomba)

16-02-2007 09:29

Det kommer HELT an på hvordan de har lavet de forskellige slutninger. I for eksempel Knights of the old Republic 2, praler de med 2 slutninger. Det er fordi du til aller aller sidst kan springe til sith, og så kommer der en lille variation i 10 minutter, og spillet er slut. Ellers er spillet det samme, hele vejen igennem.

Jeg savner et spil der tør lukke en ud fra en del af spillet. Simpelthen ved at du står overfor en crossroad, og pludselig skal du vælge om du vil det ene eller det andet. Du vælger vej 1, og hvis du vil have den historie der ligger bag vej 2, må du spille spillet om igen.
Det tør udviklerene bare ikke, for det medfører at en masse af det de har lavet kun bliver set af halvdelen af spillerene. Og det er spildt arbejde.
0
1ups givet