N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Tre nye spil til SNES Onl...

Inti Creates annoncerer U...

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Legend of Zelda: Tears of...

Legend of Zelda: Breath o...

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

DJ Hero fejler i England

Skrevet af Zalman - 03-11-2009 08:11

Selvom Activisions Guitar Hero 5 solgte godt i England og slog The Beatles: Rock Band, gik det præcis den anden vej rundt i USA – der var Activision nemlig taberen.

De lagde selv mærke til, at rytmespil-genreren ikke sælger så godt som før i tiden, og det håbede de på at lave om på med DJ Hero. Et par analytikere forudså før udgivelsen, at spillet ville få en hård start, da folk lige skulle lære spillet at kende – og desværre er det sandt. DJ Hero nåede ikke op på ugens top 10, men top 20.

Mange anmeldere mener, at det skyldes den høje pris. Standard-versionen koster £99.99, mens de tager £169.99 for Renegade Edition.

Som analytikerne sagde, vil det nok tage lidt tid, før spillet får samme popularitet som Guitar Hero-serien. Vi må bare vente og se – måske bliver salgstallene bedre i fremtiden.

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - Michael

Level: 18 (Twhomp)

03-11-2009 21:50

Det var ikke "et par analytikere", men Activision selv der forudså tørre salgstal.

Hjælper heller ikke meget på salgstallene, når redneck-butikker som Expert, Fona, Stereo Studio og Gamestop ude i Kolding Storcenter ikke fatter en levende fis om promotion. Bedste forsøg på at sælge spillet har været ved at stille små "reklamesøjler" op i hjørnerne af butikkerne.
0
1ups givet