Det er blevet rapporteret fra andenhåndskilde, at Microsoft har udviklet en teknologi, der gør det muligt at koble sin Nintendo DS og/eller sin PSP til sin Xbox, og derefter spille Microsofts spil online. Dvs. at Microsoft har tænkt sig at udgive onlinespil til konkurrenternes håndholdte maskiner.
Det er "Tech News World" der har rapporteret dette. De skulle have citeret Microsoft, men Microsoft har selv hverken be- eller afkræftet rapporten.
Og er Sony og Nintendo virkelig gået med til at få koblet deres håndholdte (DS og PSP) til Xbox 360, for at få nogle onlinespil fra Microsoft tilknyttet dem?
Tja, dette får vi først at vide når Microsoft udtaler sig om det.
Læs videre
Pokémon GO Fest 2026 indtager København denne weekend
1 dag siden
Dog Man: Bark in Action annonceret - kommer senere på året
1 dag siden
N-cast #290: Nintendo Direct 2026 reaktion, hvad sker der!?
1 dag siden
The Legend of Heroes: Trails from Zero og Trails to Azure udgives 10. september
1 dag siden
Multiplayer-udsalg på eShop startet
2 dage siden
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer
Ingen kommentarer endnu
Vær den første til at kommentere!
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.