? N-CLUB .DK N N-CLUB B A

DSi får EU dato!

DSi får EU dato!
Det kunne for nyligt offentliggøres, hvornår USA får DSi. Her var datoen på d. 5. april.
Dette kunne give et peg om hvornår vi kunne forvente den her i Europa, og nu bliver det så offenliggjort hvornår - og selvom afsløringen kommer én dag efter den amerikanske datoafsløring, lander DSi alligevel i de europæiske butikker 2 dage tidligere end de amerikanske.

D. 3. april udkommer DSi i Europa. Det er endnu uvidst hvad den vil koste, men den amerikanske vil koste 169 USD, som svarer til ca. 1000 DKK - så plus moms (25%) og diverse afgifter, kan vi vel snildt regne med 14-1500 danske kroner.

Så er du en af de mange Nintendofans der har glædet sig til DSi'en, har du nu endelig fået en dato, så der er et standpunkt at forholde sig til.
0
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer

Ingen kommentarer endnu

Vær den første til at kommentere!

Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Legend of Zelda: Ocarina ...
af Sillyyy - 3 timer siden
Metaphor: ReFantazio find...
af Jonezy - 4 timer siden
Kingdom Hearts IV annonce...
af ChampionOfWhat - 6 timer siden
DK Challenges annonceret ...
af ThePatrickBay - 6 timer siden
Nyt Xenoblade-spil annonc...
af ChampionOfWhat - 6 timer siden
Muramasa: Revenant Blades...
af Tobaiasu - 7 timer siden
Nintendo Direct juni 2026...
af Jonezy - 8 timer siden
Final Fantasy Resonance u...
af JOEP - 12 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af AND - 1 dag siden
Star Fox får demo
af Chocobona - 1 dag siden
Mario Shop