Siden dag 1 har Nintendo haft problemer med de specielle JoyCons, der følger med Switch og til trods for adskillige udgaver er det stadig ikke lykkedes dem at få styr på problemet med drifting. Hidtil har Nintendo dog nægtet at reparere JoyCons, der ikke længere har garanti, men en ny dom i EU har påvirket, at Nintendo nu skal rette ind og reparere fejlende JoyCons.
Du kan tage kontakt til den danske Nintendo-distributør Bergsala gennem Nintendo.dk.
Har du problemer med drifting?
Join os på Discord
Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!
Kommentarer 6
06/04/2023
Har døjet med drift i halvandet år cirka, så det er virkelig en glædelig nyhed at gamle Ninty endelig bøjer sig og anerkender drift som et reelt problem.
Mine Joy-Cons skal sgu snartish afsted!
Mine Joy-Cons skal sgu snartish afsted!
1
Mr. Mario
#3
Jeg har heldigvis fået fikset mine JoyCons hos Bergsala for år tilbage.
Den gang mødte jeg (efter aftale) op på deres adresse i Hvidovre, hvor mine JoyCons blev fikset på stedet. Så jeg slap heldigvis for at skulle vente på forsendelse frem og tilbage.
Den gang mødte jeg (efter aftale) op på deres adresse i Hvidovre, hvor mine JoyCons blev fikset på stedet. Så jeg slap heldigvis for at skulle vente på forsendelse frem og tilbage.
0
Sillyyy
#4
Gælder det også pro-controllere? Har bevidst aldrig brugte mine Switch joycons for at undgå drifting, og har kun brugt en procontroller - Som åbenbart også har det samme problem, og nu drifter.
0
Super Yoshi
#5
Jeg har et gult sæt med drift, som man ikke kan købe mere. (Nu er det en mørkeblå og gul)
Har hørt de nogle gange sender nye i andre farver, hvis de ikke kan fixe dem.
Så ved ikke helt, beklager min besværlighed
Har hørt de nogle gange sender nye i andre farver, hvis de ikke kan fixe dem.
Så ved ikke helt, beklager min besværlighed
0
JOEP
#6
Mon ikke Nintendo har nogle sæt liggende? Eller at de kan skifte coverpladerne på JoyCons ud?
Udover det drifter mine JoyCons fra min launch model for vildt, men har ikke andre, så hvis jeg sender dem ind, kan jeg ikke spille håndholdt. Så det har jeg egentlig ikke lyst til...
Udover det drifter mine JoyCons fra min launch model for vildt, men har ikke andre, så hvis jeg sender dem ind, kan jeg ikke spille håndholdt. Så det har jeg egentlig ikke lyst til...
0
Log ind for at kommentere
Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.
JOEP
#1