? N-CLUB .DK N N-CLUB B A
JOEP
JOEP
05/04/2023

Du kan nu få fixet dine JoyCons udenfor garantien gratis

Du kan nu få fixet dine JoyCons udenfor garantien gratis
Siden dag 1 har Nintendo haft problemer med de specielle JoyCons, der følger med Switch og til trods for adskillige udgaver er det stadig ikke lykkedes dem at få styr på problemet med drifting. Hidtil har Nintendo dog nægtet at reparere JoyCons, der ikke længere har garanti, men en ny dom i EU har påvirket, at Nintendo nu skal rette ind og reparere fejlende JoyCons.

Du kan tage kontakt til den danske Nintendo-distributør Bergsala gennem Nintendo.dk.

Har du problemer med drifting?
3
1ups givet
Del:
Join os på Discord

Kom med i vores aktive Nintendo community og chat med andre Nintendo fans!

Kommentarer 6

JOEP
05/04/2023
Jeg tænker det er smartest at tage kontakt til Bergsala, men det kan være, at de vil henvise direkte til den engelske hjemmeside.
1
[8-Bit] MoNkEy
06/04/2023
Har døjet med drift i halvandet år cirka, så det er virkelig en glædelig nyhed at gamle Ninty endelig bøjer sig og anerkender drift som et reelt problem.
Mine Joy-Cons skal sgu snartish afsted! Smiley
1
Mr. Mario
07/04/2023
Jeg har heldigvis fået fikset mine JoyCons hos Bergsala for år tilbage.
Den gang mødte jeg (efter aftale) op på deres adresse i Hvidovre, hvor mine JoyCons blev fikset på stedet. Så jeg slap heldigvis for at skulle vente på forsendelse frem og tilbage. Smiley
0
Sillyyy
08/04/2023
Gælder det også pro-controllere? Har bevidst aldrig brugte mine Switch joycons for at undgå drifting, og har kun brugt en procontroller - Som åbenbart også har det samme problem, og nu drifter.
0
Super Yoshi
10/04/2023
Jeg har et gult sæt med drift, som man ikke kan købe mere. (Nu er det en mørkeblå og gul)

Har hørt de nogle gange sender nye i andre farver, hvis de ikke kan fixe dem.
Så ved ikke helt, beklager min besværlighed Smiley
0
JOEP
10/04/2023
Mon ikke Nintendo har nogle sæt liggende? Eller at de kan skifte coverpladerne på JoyCons ud?

Udover det drifter mine JoyCons fra min launch model for vildt, men har ikke andre, så hvis jeg sender dem ind, kan jeg ikke spille håndholdt. Så det har jeg egentlig ikke lyst til...
0
Log ind for at kommentere

Du skal være logget ind som medlem for at skrive kommentarer.

Log ind på N-club
Seneste kommentarer
Første gameplay fra Hoa 2...
af Jonezy - 1 time siden
Spyro: A Realm Beyond ann...
af Jonezy - 1 time siden
Citizen Sleeper 1 og 2 ge...
af Jonezy - 1 time siden
Demi and the Fractured Dr...
af Jonezy - 2 timer siden
Ny Nintendo Direct i morg...
af Jonezy - 2 timer siden
Nye Pokémon LEGO-sæt afsl...
af JOEP - 15 timer siden
Ny trailer for Minecraft ...
af JOEP - 23 timer siden
N-cast #289: Har Mina the...
af Chocobona - 1 dag siden
Final Fantasy VII Revelat...
af ChampionOfWhat - 2 dage siden
Madden NFL 27 annonceret ...
af Jonezy - 3 dage siden
Mario Shop