Overblikstrailer for Pape...

Lanceringstrailer for Gro...

Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Spil på vej til Switch

Amiibo!

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Pokémon Unite

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

E3- Super Mario 3D World

Skrevet af Shajita - 11-06-2013 18:21

Nintendo's helt store serie rammer langt om længe Wii U.
Spillet kommer i form af Super Mario 3D World. Mere i stil med 3D Land end Galaxy, bringer spillet helt nye baner og verdener at udforske, med flere figurere end tidligere og nye power-ups. Heriblandt Kattedragten, der giver Mario og company evnen til at kunne klatre på vægge, eller kradse fjender.

Tjek traileren herunder




Hvad tænker I om spillets retning? Det udkommer naturligvis eksklusivt til Wii U, i December 2013.

1
1ups givet

Kommentarer:

#1 - Slettet

Level: 1 (Goomba)

11-06-2013 18:25

Stor skuffelse for mig. Spillet ser rigtig skidt ud. Desværre.
2
1ups givet

#2 - [8-Bit] MoNkEy

Level: 31 (ChuChu)

11-06-2013 18:42

WOAH O___O Jeg missede totalt at det er til Wii-U og ikke 3DS!
Det så fint ud hvis det var et lille hygsomt 3DS World, men et fulfledged Wii-U 3D Mario ligner det sgu ikke rigtig v_v

0
1ups givet

#3 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

11-06-2013 18:48

Jeg synes det ser vildt fedt ud, men jeg ville have foretrukket et open-world spil frem for noget inspireret af 3D Land.
1
1ups givet

#4 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

11-06-2013 18:51

Lige til start troede jeg også det var til 3DS'en, men opdagede hurtigt at det var Wii U med den meget flottere grafik. Synes sq det ser ok ud, men normalvis er jeg jo mest til 3D-spillene, så jeg er alligevel lidt skuffet.
0
1ups givet

#5 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

11-06-2013 18:54

Vi burde egentlig have set den komme. 3D Land solgte meget bedre end de andre 3D Mario-spil.
0
1ups givet

#6 - Bota

Level: 20 (Moblin)

11-06-2013 19:52

Det ser godt ud, men havde hellere set et episk 3D mario i stil med galaxy i Mushroom Kingdom. Jeg er dog fan af multiplayeren, og godt at se hver karakter er mere unik end i 2D mario.
Dette bliver helt sikkert spillet, de fokuserer på til julesalget og bundler med Wii U'en. Kan dette mon også være det første spil, der kommer til at benytte sig af flere gamepads?
0
1ups givet

#7 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

11-06-2013 20:44

Det kom ikke synderligt bag på mig. Det ville overraske mig, hvis de blev ved med Galaxy-halløjet.

Fokus på multiplayer og hvad der ligner en ægte 3D-fortolkning af klassisk Mario platforming, det tror jeg er den rigtige approach.
Collect-a-thons kan de gemme til andre serier... Eller bare lade nogle kickstarter-danskere om at gøre.

@Bota
Men eftersom der kun kan bruges 2 Game Pads, hvordan ville det så give mening?
0
1ups givet

#8 - Fawful

Level: 18 (Twhomp)

11-06-2013 21:27

Jeg er enig med folk, at det gerne have måttet være et 3D Mario i en mere open world, men synes dog stadig det ser underholdende ud. Man kunne godt fristes til at sige, det bliver for meget, med at finde på en eller anden ny power-up hele tiden, men må indrømme den kattedragt ser meget underholdende ud, at fare rundt i! Smiley
0
1ups givet

#9 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

11-06-2013 21:38

Des mere jeg ser des bedre ser det ud
0
1ups givet

#10 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

11-06-2013 21:46

Super Mario 3D Land er mit favoritspil i årevis, så er først og fremmest glad for at Super Mario 3D lader til at være blevet gjort til en spilserie.
For mig har den stereoskopiske 3D-effekt været en central del af Super Mario 3D-spilleoplevelsen indtil nu, så at det ikke er her er lidt svært for mig at acceptere. For mig at se ligner det lidt hvad New Super Mario Bros. Wii var for NSMB - et spil der sagtens kan spilles i singleplayer, men som først og fremmest er optimeret til multiplayer.

Traileren giver mig lidt blandede følelser. Alt i alt er jeg dog glad for at Super Mario 3D-koncepter lever videre.
1
1ups givet

#11 - Shajita

Level: 28 (Skeeter)

11-06-2013 21:52

Developer Direct tilføjet.
0
1ups givet

#12 - LocoLogo

Level: 7 (Korok)

11-06-2013 21:55

Det havde været et godt 3DS spil, men kan på ingen måde erstatte en ambitiøs, fuldfed Super Mario "Open World, Collect-athon, 120 star" 3d platformer.

Hvis Nintendo helt har opgivet den type spil, er det intet mindre end den største skuffelse jeg nogensinde har oplevet som spil-entusiast. Er der derimod blot tale om et entry til at holde os beskæftiget imens de arbejder på "det rigtige 3d Mario", har jeg ingen bekymring.

Under alle omstændigheder bør Nintendo komme med en officiel udmelding, om hvorvidt de planlægger at lave et Mario efter 120-stjerne opskriften.
0
1ups givet

#13 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

11-06-2013 22:05

Udviklerinterviewene er det bedste dagen har bragt Smiley
1
1ups givet

#14 - AND

Level: 35 (Lakitu)

11-06-2013 22:23

Jeg synes at det her spil ser interessant ud. All right, det er ikke et 120 star open world-spil, men lader derimod til at være en form for blanding imellem New Super Mario Bros. og Galaxy-spillene og det mener jeg helt klart kan gå hen og blive en vinder combo, hvis Nintendo formår at indkode en vis progression igennem hele spillet. Bliver det derimod ensformigt, så falder konceptet - der virker forholdsvis simpelt i sig selv - nok helt til jorden. Jeg er nu overordnet set yderst positiv omkring denne titel. De der full on 3D Mario-spil som Galaxy, Sunshine og 64 er bestemt gode titler, men samtidig synes jeg aldrig helt at de formåede at videreføre magien fra de gamle All Stars-titler (modsat eksempelvis Zelda-serien) og her virker det som om, at Nintendo forsøger at lave noget der i den grad spiller på nostalgien (ligesom NSMB-serien og i øvrigt også Donkey Kong Country Returns) hvilket jeg er stor fan af!

Når det er sagt; hvad f*** sker der for katte-dragten!? Smiley
0
1ups givet

#15 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

11-06-2013 22:26

Miyamoto like them kittens. Hvorfor tror du der kom katte i Nintendogs Smiley
0
1ups givet

#16 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

11-06-2013 22:32

Det var udviklerne der fandt på det og henvendte sig til myamoto Smiley
0
1ups givet

#17 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

11-06-2013 22:47

Der er altså også stjerner at samle. Bare 3 i hver bane
0
1ups givet

#18 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

11-06-2013 22:48

De erstatter jo bare Star Coins...
1
1ups givet

#19 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

11-06-2013 23:17

@AND
SM64 genren er skam ikke ringe, men når man tænker over det, kunne det lige så godt være sin egen IP, da det ikke har så meget at gøre med dét der definerer Mario. Mario bliver bare proppet ind i alle spilidéer, fordi Nintendo ikke tør satse på et nyt navn hver gang (ligesom TWW egentlig var Aonumas puzzledrøm om pirater efter Marvelous: Another Treasure Island).
0
1ups givet

#20 - HGC

Level: 16 (Space Pirate)

12-06-2013 01:11

Jeg håber ikke vi, som i Super Mario 3D Land, bliver spist af med en simpel Level Select-skærm, når der skal vælges bane. En åben hub som i Super Mario 64, Sunshine og Galaxy ville helt klart være det bedste (omend der nok let ville kunne opstå problemer i mulitplayer), men en overworld som i Super Mario World og NSMB Wii U ville gsåå være mindst lige så godt. Bare alt andet end det der var i Super Mario 3D Land, for det var simpelthen for kedeligt.
0
1ups givet

#21 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

12-06-2013 08:54

Nu hvor Peach er med, hvad bliver historien i spillet så??

Jeg synes nu også, det ser godt ud, men nej, ikke helt så "wow!" som Galaxy var.
1
1ups givet

#22 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

12-06-2013 09:03

JOEP skrev:
Nu hvor Peach er med, hvad bliver historien i spillet så??


Også min første tanke. Er dog glad for de skrottede den anden Toad.

0
1ups givet

#23 - AND

Level: 35 (Lakitu)

12-06-2013 09:37

Peblisko skrev:
@AND
SM64 genren er skam ikke ringe, men når man tænker over det, kunne det lige så godt være sin egen IP, da det ikke har så meget at gøre med dét der definerer Mario. Mario bliver bare proppet ind i alle spilidéer, fordi Nintendo ikke tør satse på et nyt navn hver gang (ligesom TWW egentlig var Aonumas puzzledrøm om pirater efter Marvelous: Another Treasure Island).



Haha - nice, jeg kendte ikke det spil! Smiley Jeg er helt enig. Altså, i dag er 3D Mario jo næsten lige så meget Mario som de gamle 2D'er fordi spillene netop er lavede, men den gang de kom ud, havde de jo absolut intet med Mario at gøre, foruden de bifigurer som var proppet ind i form af Toads og fjender (og Peach og Yoshi).

0
1ups givet

#24 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

12-06-2013 16:28

Crewet fra NintendoEverything nævner i deres podcast, at de synes spillet var kedeligt at prøve. De ville alle hellere have et ordentligt 3D-Mario, men det er selvfølgelig forskelligt, hvad folk mener. Tegner dog ikke super godt, at ingen af dem har lyst til at købe det her spil.

Samtidig tror de heller ikke at spillet vil sælge konsoller. Hvad tror I?
1
1ups givet

#25 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

12-06-2013 16:45

3D Land var sjovt, og det er jeg sikker på det her også bliver. Det bliver dog ikke på Galaxy-niveau.
0
1ups givet

#26 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

12-06-2013 16:52

For mig var 3D Land også over NSMB-spillene, så regner da også selv med at kunne lide det. Pænt er spillet ihvertfald, men håber ikke de katte der bliver alt for tilgængelige, da de fjerner ret meget af platformsoplevelsen..
0
1ups givet

#27 - Shajita

Level: 28 (Skeeter)

12-06-2013 18:31

Må indrømme, jeg har sådan en "Been there, done that" følelse omkring det her. Næsten alt ved Galaxy 1 og 2 føltes nyt. Det her ligner bare en upscaling af et 3DS spil som i forvejen føltes som et repeat af tidligere spil.

Siden Nintendo har New Bros. serien til at hvile på laurbærene med, havde jeg regnet med at de ville finde på noget banebrydende, som KUN kunne fungere på Wii U. Tydeligvis ikke tilfældet.
Det bliver sikkert sjovt alligevel, jeg havde bare håbet med noget vi ville snakke om i flere år ud i fremtiden, frem for et side spil indtil at Zelda/Mario Kart/Smash udkommer.
0
1ups givet

#28 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

12-06-2013 21:23

Når alt kommer til alt har vi så ikke siden sm64 ønsket at prøve et 3D Mario i Coop ?
0
1ups givet

#29 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

12-06-2013 21:51

chessr skrev:
Når alt kommer til alt har vi så ikke siden sm64 ønsket at prøve et 3D Mario i Coop ?


Mit gæt før E3 var, at de ville lave et "normalt" 3D Mario-spil, hvor den ene kan spille på fjernsynet og den anden på GamePaddet. Det virker ret oplagt at gøre på et eller andet tidspunkt.

1
1ups givet

#30 - Jonezy

Level: 18 (Twhomp)

12-06-2013 22:39

Galaxy spillene er mine yndlingsspil, så var først temmelig skuffet over denne 3D Land klon, men Cat-Mario og multiplayer redder dagen trods alt. Man ved bare at det spil bliver sjovt. Smiley

Bliver dog nok ikke lige så episk som galaxy spillene desværre....
1
1ups givet

#31 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

13-06-2013 01:33

Galaxy-spillene har gjort jer forkælede Smiley nu vil fansne have det umulige - endnu mere "fantastisk" 3d og "åbne" verdner! Men det tror jeg ikke Nintendo har råd til... Så skulle de lave indholdet så stort og kontrollen så god, at det kan sælge sig selv.
0
1ups givet

#32 - AND

Level: 35 (Lakitu)

13-06-2013 09:34

Hvis folk med 'åbne verdener' mener de der baner, som man skal spille igennem et hav af gange med minimale ændringer, så er det virkelig ikke noget jeg savner. Det er præcis dét der er årsagen til at SM64 simpelthen ikke holder dagen i dag.
0
1ups givet

#33 - LocoLogo

Level: 7 (Korok)

13-06-2013 10:20

Jeg føler mig nu ikke forkælede af Galaxy spillene, jeg forventer bare et 3D Mario i stil med SM64 og Sunshine, altså hvor selve banen ikke er lineær. Hvis Nintendo bare forsikrer mig om det nok skal komme, kan jeg sagtens være tålmodig Smiley
0
1ups givet

#34 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

13-06-2013 10:41

Det nye ser også åben ud
0
1ups givet

#35 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

13-06-2013 11:49

Peblisko skrev:
Galaxy-spillene har gjort jer forkælede Smiley


Det er sandt. Selv hvis de laver et star-collecting 3D Mario-spil, så er jeg ikke sikker på, om de kan toppe Galaxy-serien. De var godt nok ikke så banebrydende og revolutionerende som SM64, men som spil er de de bedste i serien IMO.

0
1ups givet

#36 - AND

Level: 35 (Lakitu)

13-06-2013 13:38

@ Chessr - der er da de der finish line flags med, som er kendt fra de gamle spil, så mon ikke de signalerer exit points?
0
1ups givet

#37 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

13-06-2013 13:42

AND skrev:
@ Chessr - der er da de der finish line flags med, som er kendt fra de gamle spil, så mon ikke de signalerer exit points?



Jo men det gør Stars da også i SM64,Galaxy;Sunshine osv Smiley

eller hvilke taler du om ? Checkpoints eller flagpole ?

0
1ups givet

#38 - AND

Level: 35 (Lakitu)

13-06-2013 15:28

Jeg taler om at videoen viser en flagpole, som er magen til dem fra de klassiske Mario-spil, hvor de signalerede at banen var slut.
0
1ups givet

#39 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

13-06-2013 16:11

Som Chessr siger, så har alle Mario.spil indeholdt baner og afslutninger på disse. Jeg troede så, at I med åben verden mente som i en dejligt stor hub á là SM64, men I tænker mere på Skyrim med åben verden? Det ville være voldsomt og ikke så Mario-ish, tror jeg.
0
1ups givet

#40 - LocoLogo

Level: 7 (Korok)

13-06-2013 16:49

JOEP: Nej, slet ikke a la Skyrim, men mere som du siger, med en stor hub, hvor man kan vælge mellem baner jo flere stjerner man får.
Chessr: Det er rigtigt, at stjernen markerer endepunktet, men det er ikke altid givet på forhånd hvordan du skal nå dette punkt. I 3D world er der tilmed en timer, som gør udforskning umulig.
Jeg siger ikke det bliver et dårligt spil, men det har mere til fælles med 2D Mario genren, end den 3D genre mange har vænnet sig til.

Fint nok at det kommer, men det "gælder" ikke for det obligatoriske 3D eventyr
0
1ups givet

#41 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

13-06-2013 17:02

hmm tror bare dette er en mix som 3d land bare gjort større og bedre
0
1ups givet

#42 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

13-06-2013 17:11

Jeg er mest bange for movement (elle akrobatik) bliver mere begrænset. Dette var allerede forringet lidt i galaxy (intet dive, mere floaty, også lidt mere lineært, men ok), men jeg kan forestille mig at det her også bliver hold en knap nede for at løbe (2D Mario style) og/eller longjumps.

Giv mig dives, spinjumps, sideflips og triplejumps så skal det nok blive sjovt :3 (to sidste forhåbentlig i det mindste med. Men alle hop fungerer endnu bedre kombineret med et dive Smiley)
1
1ups givet

#43 - AND

Level: 35 (Lakitu)

13-06-2013 17:22

3D Mario har aldrig tidligere været lineært, Chessr - det er dét jeg mener.
0
1ups givet

#44 - BamBamthePyro

Level: 17 (Deku Baba)

13-06-2013 17:34

Det kun også komme på 3ds.
0
1ups givet

#45 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

13-06-2013 17:35

AND skrev:
3D Mario har aldrig tidligere været lineært, Chessr - det er dét jeg mener.



det kan vel diskuteres Smiley

0
1ups givet

#46 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

13-06-2013 18:29

Reelt set har der vel kun været to 3D-Mario-spil, der har været udforskningsbaseret platformeri: SM64 og Sunshine. Resten har fulgt en formel, der mere mindede om 2D-Mario.

Man kan så spørge sig selv: Har udforskningen nogen sinde været det, Mario reelt stod for? Det synes jeg ikke. Udfordrende banedesign og timing af hop har mere været en grobund for Mario-spillene. Jeg savner ikke collectathon-spil-genren som sådan - jeg tror, det ganske enkelt ikke er nær så sjovt nu om dage. Det var sjovt i 64'erens tid, fordi bevægelse i et 3D-rum var nyt og spændende, men jeg tror ikke, spil som disse kan holde én fanget i lang tid ad gangen nu. Desværre.
1
1ups givet

#47 - AND

Level: 35 (Lakitu)

13-06-2013 18:41

chessr skrev:

AND skrev:
3D Mario har aldrig tidligere været lineært, Chessr - det er dét jeg mener.



det kan vel diskuteres Smiley



Øh, har du tænkt dig at gøre det, eller...?

0
1ups givet

#48 - LocoLogo

Level: 7 (Korok)

13-06-2013 18:41

Nintendo har brug for mere diversitet, og den genre du er fortaler for, som jeg også synes er udmærket, er allerede velrepræsenteret på både 3ds og Wii U. Den genre jeg efterlyser har stadig rigtig, rigtig mange tilhængere.
0
1ups givet

#49 - Jonezy

Level: 18 (Twhomp)

13-06-2013 20:36

Destructoid spiller Super Mario 3D World og gal man, det ser sjovt ud...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JI5MQktFWUE
0
1ups givet

#50 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

13-06-2013 23:05

Videoen bekræfter næsten, at der ikke er et overworld. Ærgerligt.
0
1ups givet

#51 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

13-06-2013 23:48

Men behøver man en overworld (går ud fra du mener ligesom en hub) hvis udforskning ikke er det centrale? (som du selv nævner og som jeg er enig i)

EDIT: Jeg synes altså banedesignet ligner Galaxy 2 ret meget bare med multiplayer, når man kigger på Destructoid videoen. Hvad var det, der gjorde Wii-spillene så unikke? At man launchede afsted fra stjerner? Synes de mindede mig om det vi ser her.
0
1ups givet

#52 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

14-06-2013 09:27

Peblisko skrev:
Men behøver man en overworld (går ud fra du mener ligesom en hub) hvis udforskning ikke er det centrale? (som du selv nævner og som jeg er enig i)



Nej, det er ikke vigtigt, men Peach's castle i SM64 er stadig den bedste banevælger, jeg nogensinde har oplevet. Det var sjovt i sig selv.

0
1ups givet

#53 - LocoLogo

Level: 7 (Korok)

14-06-2013 12:40

I denne type Mario er det ikke nødvendigt med en hub, men lad os så håbe der kommer et Mario med en Peach's Castle agtig hub Smiley
0
1ups givet

#54 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

17-06-2013 19:38

KJ85 skrev:
Udviklerinterviewene er det bedste dagen har bragt Smiley


Det lyder til at 3D Land til 3DS blev udviklet med henblik på 3D World til Wii U. Det er muligvis et godt tegn for 3D World for mit vedkommende. Jeg har spillet de individuelle baner i 3D Land et utal af gange, så hvis noget fra dem har smittet af på 3D World kunne det godt gå hen og blive godt.

0
1ups givet

#55 - O-train

Level: 35 (Lakitu)

17-06-2013 21:36

Ret kedeligt, at vi ikke så noget 64/Sunshine/Galaxy esque hvad der angår perspektivet (de verdener virker altid større og mindre lineære - selvom Galaxy er ret lineært, i hvertfald 2'eren)

Jeg har set rimelig mange videoer efterhånden, og det ser altså ret solidt ud, men stadigvæk: ville hellere have haft noget open world agtigt noget.
0
1ups givet

#56 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

17-06-2013 21:45

Jeg synes heller ikke banedesignet og perspektivet er så anderledes fra Galaxy 2. Det må være fordi folk savner noget længere tilbage, som SM64, for den eneste forskel jeg kan se her fra Wii-spillene er bare multiplayeren.
I mine øjne ER det her Galaxy 3, bare uden Kirby-referencer (stjerner).
0
1ups givet

#57 - AND

Level: 35 (Lakitu)

18-06-2013 07:45

^Det virker nu også som om, at der er bygget betydeligt videre to side scroller-delen i forhold til Galaxy 2, men ellers er jeg nu meget enig, Peb. Tror bestemt ikke at vi skal regne med at Nintendo går ud og præsenterer det 'rigtige' 3D Mario næste år eller noget i den stil.
0
1ups givet

#58 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

18-06-2013 09:38

Man skal aldrig sige aldrig for EAD Tokyo lyder til at have andet end Super Mario 3D World i støbeskeen:

El País asked director Koichi Hayashida as well as Koizumi about what their next projects are. Hayashida said that Super Mario 3D World is taking up all of his time at the moment, but Koizumi’s response was pretty interesting:

“I can not reveal it now, but soon we will make an announcement.”


0
1ups givet

#59 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

18-06-2013 09:47

Spændende. Laver de kun Mario-spil der?
0
1ups givet

#60 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

18-06-2013 10:09

Ikke kun, men primært:

EAD Tokyo Group 1:
Donkey Kong Jungle Beat | GCN
Super Mario Galaxy | Wii
Jibun de Tsukuru Nintendo DS Guide | NDSi
The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D | 3DS
The Legend of Zelda: Four Swords Anniversary Edition | NDSi

EAD Tokyo Group 2:
Flipnote Studio | NDSi
New Play Control: Donkey Kong Jungle Beat | Wii
Super Mario Galaxy 2 | Wii
Super Mario 3D Land | 3DS
Super Mario 3D World | Wii U


Begge Zelda-spil var co-produceret med Grezzo.

0
1ups givet

#61 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

18-06-2013 10:45

Man kan da krydse fingre for et Majora's Mask på 3DS så.
0
1ups givet

#62 - KJ85

Level: 58 (Tektite)

18-06-2013 12:42

Faktisk ikke noget dumt bud JOEP.

Han var nemlig meget involveret i udviklingen af det spil, såvel som andre spil i serien.

Jeg vil faktisk tro du har ramt spot on, når man tager det i betragtning Smiley
0
1ups givet

#63 - JOEP

Level: 50 (Torizo)

18-06-2013 14:39

Like if true!
0
1ups givet

#64 - AND

Level: 35 (Lakitu)

18-06-2013 16:20

I første omgang har Nintendo jo meldt ud, at man enten ville lave MM remake, aLttP remake eller et helt nyt 2D Zelda, men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig...
0
1ups givet

#65 - chessr

Level: 31 (ChuChu)

19-06-2013 21:14

Men der er no et nyt 2d Zelda på vej ?
Ang emnet er jeg sikker på dette nye Mario bliver blandt de bedste
0
1ups givet

#66 - Peblisko

Level: 21 (Paragoomba)

21-06-2013 01:30

Jeg kan heller ikke se nogen idé i endnu et 3DS remake, så jeg krydser fingre for et MM Wii U remake, det ville være perfekt i HD... Oh wait - goddamn unnecessary TWW.
0
1ups givet