Disney Dreamlight Valley ...

Husk The Game Awards på ...

Lanceringstrailer for Ins...

Nintendo eShop highlights...

Årets pakkeleg er i gang

Pokémon Violet (Switch)

Summer Game Fest 2023 sta...

Disney Speedstorm udskyde...

Lanceringstrailer for The...

Koa and the Five Pirates ...

Pokémon Scarlet & Violet

Glædelig Jul og Godt Nyt...

Mit gaming setup, vis mig...

Pokémon Unite

Splatoon 3

Switch - spilrygter og sp...

Spil på vej til Switch

Fire Emblem Engage

Sonic Frontiers

Game Boy spil til 6 årig

Tilbudstråden

S:Mario rabbids sparks of...

K: Diverse GameCube spil

K: Wii controllers med nu...

K: Dreamcast konsol (Defe...

S: Mario samlerting

S: Starlink inkl figur og...

V: Forseglede Nintendo ti...

Original autentisk ubrugt...

K: The Legend Of Zelda: T...

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

N-club Juletema 2018

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Far Cry Vengeance til Wii

Skrevet af Zøvnig - 28-11-2006 18:04

Da Wiimoten i sin tid blev introduceret snakkede alle om hvor perfekt en styring det måtte være til Firstperson shooters. Siden da har der dog været en lidt lunken modtagelse af de første spil i genren. Selvom Red Steel og Call od Duty begge af spil der har massere at byde på virker styringen ikke så optimal som forventet, i følge mange anmeldelser.

Der ser ud so om Ubisift er ved at have rettet på på de småfejl der er set i de andre spil. IGN har været i San Francisco hos Ubisoft hvor de har fået lov at prøve kører Far Cry Vengeance til Wii. Og de er meget, meget positive omkring styringen. I følge IGN er styringen virkelig god. Den bygger egenlig over nogle af de samme principper som styringen i Red Steel men er bare forbedret på en række små punkter. F.eks bevæger du dig nu mere frit når du løber med Nunchucken og bestemmer hvilken retning dit hoved og din gøb vender med Wiimoten. Holder du til gengæld A knappen nede på Wiimoten "holder dette skærmen fast" Dvs. du får så meget ro over bevægelserne at det bliver sindsyg let at sigte.

This game goes a long way toward proving the potential of the FPS genre on the Wii. While Ubisoft is still making use of the bounding box technique featured in every FPS so far on the console, there are significant enhancements to the control setup, elevating it over its counterparts on the Wii. Upon booting up the game, the first thing we noticed was just how responsive the control was compared to other titles out there. It was only a matter of minutes before we were cruising around the jungle, popping baddies in the head with ease.

The biggest addition to the control scheme is actually something that seems minor on the surface. Holding down the "A" button holds the screen steady, so that aiming around the screen does not turn your character's head. In practice, this makes quickly aiming at several enemies in succession easier than ever before on the Wii. This is also a boon for the game's driving sequences, which make use of the analog stick for movement of the vehicle and the Wiimote for aiming. Without use of the "A" button, we found ourselves aiming wildly about our surroundings, but while holding it down, our accuracy became perfect allowing for a much more pleasurable experience.



Når dette er sagt er de dog irriteret over at spillet er grimmere til Wii end til Xbox. Selvom Wii ikke sælges på grafikken er det unødvendigt at det ser så grimt ud når Wii er noget stærkere grafisk end den game Xbox. Lad os håbe de får rettet lidt op på dette før spillet lander i butikkerne. Det lader til at Far Cry kunne gå hen og blive det helt store firstperson shooter, som så mange har sukker efter til Wii

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - SkumF

Level: 1 (Goomba)

28-11-2006 18:13

Graffiken er godt nok heller ikke for køn. Wii'en kan helt sikkert levere noget der er langt bedre end det her. Men, det må vi nok vente lidt med og se fra FPS spillene.
0
1ups givet

#2 - Jeppe

Level: 1 (Goomba)

28-11-2006 18:36

Ideen med at låse view med "A" knappen lyder som en rigtig god forbedring til de FPs controls vi har set til. Desværre tror jeg ikke spillet er noget værd.
0
1ups givet

#3 - eShA

Level: 1 (Goomba)

28-11-2006 18:50

Jeg tror ikke de kan rette op noget mere, det udkommer om 10 dage. Det skulle meget gerne være i produktion Smiley
0
1ups givet

#4 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

28-11-2006 22:37

Detfik ikke spillet hele spillet. De fik forholdsvis kort tid med det. Så vi kan håbe på det er et lidt tidligere build
0
1ups givet

#5 - river_rage

Level: 1 (Goomba)

29-11-2006 01:44

Jeg forstår ikke hvorfor udviklerne ikke bare sætter sigtekornet fast på midten af skærmen.

Det ser jo ud til at virke fint i COD3, når man slår dynamic aiming fra:

http://youtube.com/watch?v=8cJbhMRxDJk
0
1ups givet

#6 - Jeppe

Level: 1 (Goomba)

29-11-2006 08:55

river_rage.. tror du langt hurtigere kan skyde en serie af fjender med fixed view, da du simpelthen bare peger på dem.
0
1ups givet

#7 - RF-Naruto

Level: 1 (Goomba)

29-11-2006 17:26

far cry er et sejt spil til pc hiihSmiley
0
1ups givet