Der havde været en del usikkerhed omkring Links alder, og dermed også omkring tiden i det "> Ingen The Wind Waker-"fejl" i Twilight Princess - N-club Danmark

Super Mario Maker 2 (Swit...

Super Monkey Ball: Banana...

Ugens Tilbud: Uge 29 2019

Ugens Downloads: Uge 29 2...

Joy-Cons sendes på gaden...

Nye figurer annonceret ti...

Star Wars Pinball annonce...

Luigi's Mansion 3 udkomme...

Vær med i den sidste Spl...

Ny hardware-udgave af Swi...

Marvel Ultimate Alliance ...

Alle local 4+ player spil...

Super Mario Maker 2

Gamle dage på N-club

Releasedatoer

SMM2 feedback for feedbac...

Nintendo Switch

Spil på vej til Switch

Fire Emblem: Three Houses

Harry Potter: Wizards Uni...

Tilbudstråden

S: Masser af spil

K: Super Smash Bros Ultim...

S: super smash bros switc...

Wii U spil til salg

S: Starfox-samling & 3DS-...

Preorders. Hvor?

K: Bowser Amiibo

Solgt

K: Wii U spil

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Story of Seasons: Trio of Towns

Mario Party: The Top 100

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowsers Minions

Ingen The Wind Waker-"fejl" i Twilight Princess

Skrevet af Matthias Aurelian - 19-07-2005 16:46

Shigeru Miyamoto og Eiji Aonuma siger i et nyt interview at der ikke vil blive lavet samme "fejl" i Twilight Princess som i The Wind Waker-spillet.

Der havde været en del usikkerhed omkring Links alder, og dermed også omkring tiden i det nye spil. Der blev diskuteret til et møde, at de havde "fortalt" om Links barndom så mange gange, at det ikke ville virke godt at bruge det igen, og der var heller ingen idéer til det. Derfor blev det besluttet, at i Twilight Princess ville Link ikke starte som barn i spillet.
Det var bl.a. derfor at de ikke ville lave det nye Zelda-spil som en efterfølger til The Wind Waker, og dermed blev det også besluttet at Twilight Princess skulle være mere "voksent", og Aonuma udtaler, at derfor skulle spillet have et mere voksent tema og en mere realistisk verden.

Aonuma indrømmer at The Wind Waker ikke blev så perfekt som han havde ønsket, og han indrømmer også at jagten på Triforce-stykkerne imod slutningen af spillet godt kunne have været gjort bedre, og han undskylder at det ikke blev bedre, og han siger at de led under et tidspres samtidigt med at det gik knap så godt. Og det resulterede i at han ikke mente at spillet var ordentligt færdigt.

The Wind Waker har fået høje anmeldelseskarakterer over alt. Og faktisk har "fejlene" i spillet givet godt håb for Twilight Princess. Aonuma nægter at begå de samme fejl, og tager dermed et større ansvar, og han siger at det ikke må gå galt denne gang.

Miyamoto har også taget kritikken til sig og indrømmer, at havet i The Wind Waker var for stort, og at antallet af fangekældre og huler var for småt. Han tilføjer så, at det nye spil vil have mange flere.

De siger at den gamle Zelda-stil stadig vil være der i det nye spil, og at det journalisterne så til E3 kun var en brøkdel af hele spillet.

Aounuma siger at Twilight Princess vil udvide Zelda-historien, og lover et langt og komplekst spil, med en til tider alvorlig handling. Dog vil der være en balance i det alvorlige og det knap så alvorlige, f.eks. vil stemningen i landsbyerne ikke være alvorlig overhovedet.

Miyamoto afslutter med at fortælle, at de vil have Twilight Princess til at indeholde alle sider af hvad folk mener The Legend of Zelda er.

Spillet kommer til GameCube i november i hele verden, og her på N-club kan vi dårligt vente.

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - AND

Level: 35 (Lakitu)

19-07-2005 18:15

Det lyder spændende, men jeg er glad for at de har taget kritikken fra WW til sig, for jeg er personligt HELT enig i, at spillet havde de ovennævnte fejl og mangler... Det bliver spændende og se om TP så rent faktisk KAN leve op til, hvad Nintendo lover...
0
1ups givet

#2 - Cebt

Level: 1 (Goomba)

19-07-2005 18:16

skal vi leje spot en stavefejl? Smiley "The Lengen of Zelda"?

men ellers lyder det fedt Smiley
0
1ups givet

#3 - Matthias Aurelian

Level: 1 (Goomba)

19-07-2005 18:28

Det er ikke en stavefejl....Det er en tastefejlSmiley der er en god forskelSmileySmiley
0
1ups givet

#4 - J3pseN

Level: 7 (Korok)

19-07-2005 19:01

Jeg synes det dårligste er de Pusle spil der! Jeg kommer aldrig igenem det sted! Fuck jeg er dårlig til denslag!!!

0
1ups givet

#5 - Mads_7

Level: 1 (Goomba)

20-07-2005 00:01

Jeg er ikke sikker på antallet af dungeons i TWW, men jeg synes bestemt ikke at havet i spillet var for småt. Det giver imo bareen mere realistisk fornæmmelse af afstanden mellem øerne. Det ville jo være lidt grimt hvis de havde placeret øerne, så man næesten kunne svømme fra den ene til den anden. >_>

Ellers lyder TP bare mere end kanooooon fedt, og jeg synes også det er godt at man for en gangs skyld ikke skal være et barn. Har ikke noget imod det, men det er rart at have en voksen Link en sjælden gang..
0
1ups givet

#6 - BonusNinja

Level: 3 (Koopa-Troopa)

20-07-2005 01:08

Der er jo næsten kun småøer i TWW... Der er ikke så meget at udforske. Det er det han mener med at havet er for stort, altså at øerne er for små i forhold til havets størrelse - og det er jeg fuldstændig enig med ham i.
0
1ups givet

#7 - J3pseN

Level: 7 (Korok)

20-07-2005 02:27

ja der skulle være nogen man kunne udforske lidt mer!

0
1ups givet

#8 - Matthias Aurelian

Level: 1 (Goomba)

20-07-2005 10:54

Ja, selve havets størelse er god nok imo. Men ja større øer.
Men noget er jo også, at når man har spillet Zelda nogle gange, så bliver man bedre til de gåder/opgaver/puzzles der diskes op med, og derfor tror jeg OGSÅ at WW kan være kort på den måde. Ocarina of Time kan også gennemføres (evt. 2 gang) hurtigt hvis man ved hvad man skal. Sådan er det jo med Zelda.
Har selv brugt en del tid på WW, og gør det stadigSmiley

Men jeg tror da nok at Aonuma og Miyamoto skal gøre det godt, også eftersom de virkelig har set og erfaret, at det skulle have været gjordt bedre.
Med det vi har set af TP ind til videre, så bliver det i hvert fald ikke en katastrofe.
0
1ups givet

#9 - Ané

Level: 1 (Goomba)

20-07-2005 13:56

weeeee Smiley
jeg synes det kunne være cool hvis man kunne sejle i TP. ligesom i TWW. så man ikke kun skal ridde/gå rundt Smiley
0
1ups givet

#10 - AND

Level: 35 (Lakitu)

20-07-2005 15:38

Matthias > Da jeg spillede WW, var det eneste andet Zelda-spil som jeg havde spillet OoT, og jeg synes stadig at WW var for let... Så det er ikke kun spillere som har meget erfaring (jeg HAR fået mere nu!) som synes at WW var for let...
0
1ups givet

#11 - Super Bowser

Level: 1 (Goomba)

20-07-2005 17:50

Det jeg finder grimmest ved TWW er tegnefilmsgrafikken.
0
1ups givet

#12 - CAPTAIN N

Level: 16 (Space Pirate)

20-07-2005 18:30

det var det en fed grafik. men vil stadig gerne havde realistisk. men det passede til stilen.

og måske skal man ikke sejle. men så får du lov at blive til en ulv
0
1ups givet

#13 - Matthias Aurelian

Level: 1 (Goomba)

20-07-2005 18:45

AND. Enig, jeg ville bare sige at det også kunne være det. Men ja, som du siger, så er det for kort, og det er jeg enig i (selvom det måske ikke var så tydeligt af det jeg skrevSmiley).
0
1ups givet