Tales of the Shire: A The...

N-cast #215: Er Indie Dir...

N-club Streams: Uge 16

Indie World Showcase apri...

Europa kommer til Switch

Indie-udsalg startet nu

SteamWorld Heist II annon...

Penny's Big Breakaway ude...

Se Indie World Showcase i...

Prøv Eiyuden Chronicle: ...

Amiibo!

Pokémon Unite

Hvad spiller du nu? Hvor ...

Spil på vej til Switch

Pokémon GO

Hollow Knight

Nintendo Switch

Tetris 99

Switch - spilrygter og sp...

F-Zero 99

Tilbudstråden

K: Diverse 3ds spil

V: Wii U Basic med Wii Fi...

S: Starlink inkl figur og...

S: Mario samlerting

GBxCart eller lignende GB...

Switch spil købes

S Bayonetta 3

K> NEW 2DS/3DS PAL (ubru...

S:Mario rabbids sparks of...

N-club Juletema 2018

Mario Party: The Top 100

Story of Seasons: Trio of Towns

Pixeline: Tåger over Talstrup (Nintendo DS)

Pokemon Ranger Shadows of Almia (Nintendo DS)

Iwata og Miyamoto imod en Zelda 25th Anniversary Edition-pakke

Skrevet af Lukas Skywalker - 18-06-2011 19:07

Sidste år, da Super Mario havde 25 års jubilæum, udkom Super Mario All-Stars - 25th Anniversary Edition. Dette spil indeholdt de klassiske Super Mario-platformspil til NES og SNES, og som afsløret under Nintendos konference ved E3 2011, vil der ikke komme en lignende Zelda-pakke.

I stedet kommer der til at være Zelda-koncerter her til efteråret, og hver Nintendo-konsol har fået et Zelda-spil i anledningen. Nintendo 3DS fik f.eks. Link's Awakening, der kan downloades via Nintendo eShop. Men en egentlig pakke, lig den som Super Mario-fans kunne købe i anledning af hans 25 års jubilæum, får Link ikke.

Nintendo of America prøvede angiveligt så småt at lave en lignende pakke, men Shigeru Miyamoto og Satoru Iwata satte en stopper for projektet, med begrundelsen "it's not the Nintendo way".

Kunne du tænke dig at have set en Zelda 25th Anniversary Edition-pakke?

0
1ups givet

Kommentarer:

#1 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

18-06-2011 19:18


0
1ups givet

#2 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

18-06-2011 19:55

"The Nintendo Way" bør vil altid være, hvad fans'ene vil have, og jeg er rimelig sikker på, at de fleste fans gerne vil have en jubilæumspakke med Zelda-spil i.

Men Iwata og Miyamoto er nok bange for, at den ville sælge for godt, så kunne det jo nemlig være, at de blev tvunget til at ændre de nye Zelda-spils struktur.
0
1ups givet

#3 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

18-06-2011 20:16

Det er ikke altid godt at gøre hvad fansne vil have lige nu, hvis det betyder at det skader forretningen i fremtiden.

F.eks. kunne Nintendo sagtens have hvert eneste 1. parts gameboy spil klar til launch ved e-shoppen. En universal gameboy emulator tager ingen tid at skrive og mængden af papirarbejde, som Nintendo skal igennem for at genudgive deres egne spil, er minimal.
Men istedet sender Nintendo et par stykker ud om måneden, for kunstigt at holde udbuddet lavt og efterspørgslen høj.
0
1ups givet

#4 - Jonas

Level: 15 (Geega)

18-06-2011 20:22

Så det er måske ikke klogt at udgive en opsamling, der med garanti vil sælge flere millioner eksemplarer? Smiley
0
1ups givet

#5 - Michael

Level: 18 (Twhomp)

18-06-2011 20:24

Man kunne også tænke i andre baner og måske skyde skylden på et dårligt salg (?) af sidste års samlerpakke.
0
1ups givet

#6 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

18-06-2011 21:09

@Jonas
Det ved jeg ikke, da jeg ikke kender Nintendo's fremtidige planer.
Men det, at de allerede sælger alle spillene over Virtual Console, og det, at et nyt marked er på vej gennem WiiU, kunne måske have noget at gøre med det.
Nintendo har også planer om at udgive tre store Zelda-spil(SS, OoT, LA) indenfor en relativ kort periode, så hvis de udgiver endnu flere, så risikerer de måske at folk ikke har råd/behov til at købe dem alle.

Det er dog helt sikkert af økonomiske grunde, hvis de vælger ikke at gøre det.
Nintendo's formål som firma er at tjene penge til investorerne og evt. sikre at markedet eksisterer på længere sigt, intet andet.



Derudover så tror jeg Miyamoto er for gammel og vigtig en del af det japanske firma-hierarki til at stadigt at være involveret i egentlig spiludvikling, noget som er tiltænkt unge slavearbejdere på kontoret lavest i hierakiet.
Han overser sikkert bare projekterne og kigger forbi af og til for at se om de ansatte arbejder hårdt nok.
Der er dog stadigt en kæmpe maskotværdi i at sige at Miyamoto egenhændigt har lavet hvert eneste spil Nintendo har udgivet. Så Miyamoto tager selvfølgelig med glæde hele æren.
Ligesom Walt Disney, der aldrig selv har animeret i hans studio og måtte sætte sin egen underskrift på andres tegninger, da han til sidst ikke engang selv kunne tegne Mickey Mouse.
Det minder mig om, at alle spil udgivet på en Nintendo konsol skal skrive navnene på alle direktørerne under Credits sektionen af spillet. Selv danske Max and the Magic Marker, på trods af at hverken Iwata eller Miyamoto næppe selv havde noget med udviklingen af spillet at gøre.

Derudover nr. 2, så tror jeg gerne at udviklerne ville lave et klassisk Zelda, eller et helt nyt ikke-lineært Zelda, men at de ikke er i stand til det, fordi investorerne og chefferne tvinger dem til at lave det samme om og om igen, fordi det er mere sikkert, rent økonomisk.
0
1ups givet

#7 - Dead-Cheese

Level: 25 (Kokiri)

18-06-2011 21:20

Jeg tror med the nintedo way mener den at de inden for de sidste år har udgivet en opsamling af de vigtigste spil. Se øverste billed i kommentarene. Og genudgivelser har vi om og om i igen af zelda spil, Ochania of time, GC og nu også 3ds. Links afwaking dx til color og nu på e-shop. osv. Jeg tror ikke det er god ide fordi at de nu har gjort det, og ikke lige vil igen.

Super mario bros. var heler ikke meningen at skulle blive så populær, men mange var lidt utilfrese, især at ikke engang control visningerne var blevet tilpasset en wii controller.
0
1ups givet

#8 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

18-06-2011 22:22

Michael >> Hvilken pakke tænker du på? Mario All-Stars pakken solgte ud, så de var nødt til at producere et nyt oplag.
0
1ups givet

#9 - Michael

Level: 18 (Twhomp)

18-06-2011 22:32

Alexander: Jaeh, jeg kendte egentlig ikke til hvor godt Mario-pakken havde solgt (derfor spørgsmålstegnet), men det er da i hvert fald den bedste forklaring imo. Men okay, hvis det ikke er tilfældet, så er jeg også temmelig blank.
0
1ups givet

#10 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

18-06-2011 23:35

Super Mario All-Stars har solgt 2,24 millioner eksemplarer, hvilket er yderst imponerende, når man tænker på, at det er et rom, der blev lavet til SNES'en for 18 år siden.
0
1ups givet

#11 - Moysen

Level: 16 (Space Pirate)

19-06-2011 00:15

Ville gerne havde købt den der Mario pakke. Smiley Men den var for dyr, og den eneste grund til at jeg ville have den, var for at få spillenes musik. x]

Har aldrig spillet andre TLoZ spil end OoT, MM, Spirit Tracks og TP. Og jeg tror heller ikke at jeg kommer til at spille de ældre versioner selvom de måske skulle udgive dem igen. :]
0
1ups givet

#12 - Michael

Level: 18 (Twhomp)

19-06-2011 01:06

Slet ikke dårlige tal, Alexander, ja så holder min idé nok ikke.

@ Moysen: Det er en skam, for du går glip af en masse perler. Jeg vil næsten mene, at du absolut SKAL prøve Wind Waker og A Link to the Past. Det er nok nogle af de letteste spil at gå i gang med, og så spiller alt bare på højeste tangent.
0
1ups givet

#13 - Lukas Skywalker

Level: 25 (Kokiri)

19-06-2011 01:15

Jeg tror nu også at der er en del der har købt Super Mario All-Stars 25th Anniversary Edition, som er blevet skuffede Smiley
0
1ups givet

#14 - Jonas

Level: 15 (Geega)

19-06-2011 01:23

Skuffede over hvad? Man må da gå ud fra, at med udgivelser som lige netop denne, ved de fleste nok, hvad fanden det er, de køber Smiley

Michael,
Enig, hvis man har en Wii, er der ingen vej udenom i hvert fald ALttP (TWW er nok lidt svært at få fat på i dag, men stadig et must!).
0
1ups givet

#15 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

19-06-2011 08:54

Jeg syntes nu meget godt om Marios 25th Anniversary-pakke. Ja klart, det var ret dovent af Nintendo, men det var nu en fed måde at fejre serien på. Ville elske at se en jubilæumspakke med Zelda, men det sker desværre ikke.
0
1ups givet

#16 - Kristian Mols

Level: ()

19-06-2011 09:34

Jonas, den var virkelig doven, de havde ikke engang gidet lave snes controlleren om til en wii-controller... og ekstragufffet var skrald...
0
1ups givet

#17 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

19-06-2011 11:04

Tro mig.. De er en forrretning der skal tjene penge, så hvis de mente der var statsgaranti for at score kassen, så ville de uden at blinke med øjnene smide en 25th anniversary pakke på gaden. Jeg er på ingen måde skuffet. jeg er tværtimod lidt træt af opsamlinger af ældre spil, som mange af os alleree har købt op til flere gange før. Jeg vil hellere have de bruger tid på nye spil end de her jubilæumspakker.

Jeg synes det er en god måde at fejre Zelda på, at vi alle får et gratis spil til vores 3DS.
0
1ups givet

#18 - Moysen

Level: 16 (Space Pirate)

19-06-2011 11:56

Hvad koster ALttP i Wii Shoppen? Hvis jeg skal have det, er det alt efter prisen, da jeg ikke har det økonomisk særligt godt pt. :/

Alligevel er Wind Waker også det eneste jeg godt kunne tænke mig at prøve. Er vild med tegneserie grafikken. Smiley
0
1ups givet

#19 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

19-06-2011 11:58

Zøvnig >> Hvis Nintendo tænkte så meget på indtjening, så ville de ikke lave en efterfølger til Luigi's Mansion, da originalen var en fiasko. Endvidere ville de udgive et 2D Mario spil til 3DS fremfor et 3D Mario, som er på vej, da det vil sælge langt flere eksemplarer - og konsoller!

Angående genudgivelser så kan det godt være, at du er træt af dem, men nu solgte Super Mario All Stars-pakken jo ret godt, så der er formentligt ret mange andre end dig, der ville købe en lignende Zelda-pakke. Når det er sagt, så er jeg sikker på, at den bedste løsning ville være, hvis Nintendo havde udviklet et nyt 2D Zelda-spil. Det burde de have gjort i stedet for at lave Ocarina of Time i 3D. Jeg går ud fra, at du er enig, da OoT 3D jo bare er endnu "en gamle genudgivelse" - dem som du er trætte af at købe igen og igen. Smiley
0
1ups givet

#20 - Jonas

Level: 15 (Geega)

19-06-2011 12:19

Moysen,
ALttP, koster det samme som alle andre SNES-spil, 800 Wii points. Man kan få 1000 for 7£ (;
0
1ups givet

#21 - Moysen

Level: 16 (Space Pirate)

19-06-2011 14:39

Hmm. Smiley Vil overveje. Smiley
0
1ups givet

#22 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

19-06-2011 14:44

Jeg købte for et par år siden ALttP til GBA over Ebay. Det har jeg ikke fortrudt. Smiley
0
1ups givet

#23 - Moysen

Level: 16 (Space Pirate)

19-06-2011 14:58

Har ikke nogen Classic Controller. Går det an med et GC styr?
0
1ups givet

#24 - Zalman

Level: 28 (Skeeter)

19-06-2011 14:59

Luigi's Mansion var ikke særlig populært nej, men det var et af de bedst sælgende spil til GameCuben. Taget i betragtning af hvor lidt konsollen solgte, klarede spillet sig egentlig meget godt.
0
1ups givet

#25 - Dead-Cheese

Level: 25 (Kokiri)

19-06-2011 15:02

Gc contoller virker til stort set alt som classic controller virker til, og i hvert alt fra virtuel console virker med GC controller.

Luigis manson 2 var virkelig oplagt. Det første var jo tiltænkt 3d, men det blev aldrig til noget, så en 2'er skulle ligsom komme til 3ds på et eller andet tidspunkt.
Jeg havde så regnet med en genudgivelse af det første spil.
0
1ups givet

#26 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

19-06-2011 15:10

Zalman >> Men det laver ikke om på, at Luigi's Mansion solgte dårligt til GameCube (salget havde nok været endnu dårligere, hvis det ikke havde været et launch-spil, som folk købte, da der ikke var et rigtigt Mario-spil). Det udvidede publikum, dvs. alle de gamere, som Wii og DS har trukket til, gider ikke at spille det. Tilbage af der den lille gruppe af GameCube-spillere. Jeg gætter faktisk på, at der er endnu færre af dem sammenlignet med for seks-syv år siden, da mange af dem formentligt er skiftet over til PS3, 360 og PSP - eller bare er blevet ældre og mindre interesseret i sådan en type spil.

I øvrigt giver det ingen mening at lave Luigi's Mansion 2 til 3DS, da det kræver to analog-sticks. Nu bliver man nødt til at styre støvsugeren ved hjælp af touchskærmen. Hvis Nintendo virkelig gik op i at lave det bedste mulige Luigi's Mansion, så ville de udgive det til Wii eller Wii U, da styringen passer bedre der. Men nej, grunden til de udgiver det til 3DS, er fordi de kan lave "seje 3D-effekter" med skærmen. Nogle gange må man spørge sig selv, om Nintendo vitterligt går mest op i at lave gode spil eller god 3D-animation.
0
1ups givet

#27 - Dead-Cheese

Level: 25 (Kokiri)

19-06-2011 15:50

^Her må jeg sige at det giver mest mening med 3ds. Du siger jo selv at det kræver annalog. Wii u kan diskuteres, men lige netop fordi spillet er lavet til at kunne bruge 3d, det var IDEEN, i starten, og nu kan man det, det giver da mening at satse på god 3d aniamtion bare for en gangs skyld.
At publikummet er blevet mindre er en ting, som jeg tror er tvivlsomt. Det er luigi, hans tredje stand alone spil, som hovedperson. Bare navnet sælger. Så alt andet lige vil det i hvert fald sælge nogenlunde. Men jeg kan også tage fejl, det kan ende som nintendos største flop siden Mario is missing.
0
1ups givet

#28 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

19-06-2011 16:22

Dead Cheese >> For mig vil det aldrig give mening kun at satse på "stereoskopisk 3D" i spil - slet ikke når det er på bekostningen af spillets gameplay, dvs. styringen (underforstået, for at få 3D, kræver det at spillet skal udgives på 3DS, som ikke har to analog sticks).

Problemet med Luigi's Mansion er, at Nintendo står i sådan en situation, at alle de spil de laver, helst skal udvide brugerbasen - dvs. sælge konsoller. Det gør Luigi's Mansion næppe i ret høj grad.
0
1ups givet

#29 - stelzig

Level: 24 (Whomp)

19-06-2011 16:32

Det virker i hvert fald ret sjovt at de vælger at sige at dette ikke er the nintendo way når de gør det hele tiden, lol. Specielt med zelda (oot)

Forresten tvivler jeg på at deres koncert vil blive en bedre succes end at lave sådan en pakke.

Omkring luigi's mansion så tror jeg egentlig personligt at jeg vil foretrække at bruge støvsugeren på touchscreen fremfor motion controls når det ikke er first person. Det skal jo så pludselig bare være hele spillet der skal foregå på touchscreenen, men det skulle ikke være noget problem Smiley
0
1ups givet

#30 - Sillyyy

Level: 17 (Deku Baba)

19-06-2011 16:39

Jeg kan ikke forstå, hvorfor man kun kan spille Luigi's Mansion med to analog sticks. Man kan vel sagtens bevæge Luigi med analog sticket, og styre støvsugeren med Touch screen.
Har prøvet nogle spil med sådan en styring på Nintendo DS, hvor det jo bare var et styrekryds i stedet for analog stick, og jeg mener at det fungerede godt.
0
1ups givet

#31 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

19-06-2011 16:41

Hele spillet kommer netop IKKE til at foregå på touch-skærmen, da den jo ikke kan vise den stereoskopiske 3D-effekt.

Det her viser, hvorfor Nintendo 3DS er dømt til at fejle. Nintendo har lavet en konsol, hvor alle spil SKAL være i 3D (ellers lever de ikke op til navnet på konsollen), og selvom det gør spillene mindre gode i forhold til styring etc.
0
1ups givet

#32 - Jonas

Level: 15 (Geega)

19-06-2011 17:08

Neeej jeg fik krampe af Metroid Prime Hunters. Fungerer ikke.
0
1ups givet

#33 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

19-06-2011 17:22

Grunden til, at styringen i Metroid Prime Hunters fungerede nogenlunde, var, at du så det hele fra et førstepersons-perspektiv. Det betød, at det var muligt at styre forholdsvist præcist, selvom man ikke kiggede på den nederste skærm. Det fungerede nærmest som piletaster + mus som på PC, så hver eneste gang du rørte touch-skærmen, drejede du din karakter og dit udsyn flyttede sig på den øverste skærm.

I Luigi's Mansion bliver det anderledes, fordi spillet ikke er i førstepersons-perspektiv, men er i tredjeperson, hvor kameraet formentligt bliver fastlåst fra forskellige vinkler afhængig af banen. Jeg kan bare ikke forestille mig, hvordan det bliver muligt at sigte præcist, fordi du hurtigt ikke aner, hvor du peger henne på skærmen, da kameraet ikke ændrer sig af det som det gjorde i Hunters.

Men måske Nintendo bare sætter auto-aim på? Det ville egentligt ikke overraske mig. Så tror de sikkert, de kan tiltrække flere "dumme casual gamere" til. Smiley
0
1ups givet

#34 - Dead-Cheese

Level: 25 (Kokiri)

19-06-2011 18:02

Elelr at det ville være en nice funktion som ville være handy, selv om man havde det på en consol, men et godt forslag du kom med.
0
1ups givet

#35 - Jaksen

Level: 10 (Bomchu)

19-06-2011 19:30

Alexander-> "dumme" casual gamere? Du taler godt nok ned til Nintendos øvrige brugere.
0
1ups givet

#36 - Lukas Skywalker

Level: 25 (Kokiri)

19-06-2011 19:50

^ Der bliver ikke sagt "dumme" casual gamere men "dumme casual gamere", med andre ord skal det med al sansynlighed forestille et syn som Nintendo har (om det så blot er delvist må man jo selv bedømme) Smiley
0
1ups givet

#37 - Oni Nick

Level: 26 (Octopi)

19-06-2011 19:58

Nemlig, Nintendo tror at de fleste ikke aner hvordan man skal spille et spil.
0
1ups givet

#38 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

19-06-2011 20:13

Jaksen >> Når jeg skriver "dumme casual gamere", så referer jeg bare til, hvordan det meste af spilindustrien ser den gruppe af gamere. Hvis det står til mig, så ville jeg helst undlade at bruge begrebet, men når jeg bruger det, så er det hovedsageligt brugt ironisk for at fremstille, hvor dumt begrebet egentligt er.

De fleste hardcore gamere vil nok kalde mig for en casual gamer, fordi jeg ikke er så vild med cinematiske "hardcore" spil, men foretrækker spil med old school arkade værdier.
0
1ups givet

#39 - Togbis

Level: 16 (Space Pirate)

19-06-2011 20:51

Det bliver ikke nødvendigt at bruge touch-screen til at sigte med.
Jeg tror Nintendo løser dual-analog problemet ved at Luigi går i auto-aim mode, når først man har blitzet et monster. På den måde sigter Luigi altid over på monstret imens man suger, analog padded er dermed frit til at lade Luigi følge efter eller flygte fra monstret, lave cirkel bevægelser og undgå ting spøgelset den kaster efter ham.

Spillet bliver specielt tilpasset den håndholdte platform ved at der istedet for én stor gård findes flere forskellige Herregårde, som Luigi skal klare i små bider.
Originalen var ifølge mange alt for kortvarigt til at være et stationært spil.

3D var også en stor del af udviklingen af det originale Luigi's Mansion. Nintendo havde planer om allerede dengang at udgive en lille 3d-skærm, som man kunne sætte ovenpå gamecuben.
Miyamoto har også fortalt at de har fundet en række teknikker til at manipulerer med 3D'en på Nintendo 3DS.
F.eks. kan de gøre sådan at et spøgelse kun kan ses fra det ene øje eller at 3D-spøgelset bliver transparent mens det flyver ud af skærmen.
0
1ups givet

#40 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

19-06-2011 22:57

Alexander >> Jeg faldt først for Zelda serien da den gik i 3D så nej det ville ikke glæde mig at se et nyt 2d spil Smiley

Igen.. kan du ikke lade være med at konstatere at alle spil til 3DS bliver noget lort? Please, please , please. Du bruger de samme to argumenter hver gang og da 3DS nok kommer til at leve en del år, så bliver det pænt trættende i længden. Og husk lige, du aldrig selv spiller de spil du rækker ned (blandt andet fordi ikke gider 3DS og de spil du udtaler dig om som regel ikke er udgivet) Pretty, please og med sukker på.
0
1ups givet

#41 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

19-06-2011 23:21

Zøvnig >> Jeg har da på intet tidspunkt skrevet, at alle spil til 3DS bliver "lort". Det er sgu for fjollet, Zøvnig. Smiley
0
1ups givet

#42 - Zøvnig

Level: 20 (Moblin)

19-06-2011 23:39

Alexander > du har ret udtrykker lort er det jeg oversætte dine udtalelser med. Men der stoppede det fjollede vel så.

du skrev:"Hvis Nintendo virkelig gik op i at lave det bedste mulige Luigi's Mansion, så ville de udgive det til Wii eller Wii U, da styringen passer bedre der. Men nej, grunden til de udgiver det til 3DS, er fordi de kan lave "seje 3D-effekter" med skærmen. Nogle gange må man spørge sig selv, om Nintendo vitterligt går mest op i at lave gode spil eller god 3D-animation."

Det er denne type kommentarer du kommer med i stort set alle emner der omhandler 3DS spil. Du konstatere allerede nu, at spillet ikke er godt, men du har ikke prøvet det. Det er den del der bliver trættende i længden.
0
1ups givet

#43 - kasper88

Level: 28 (Skeeter)

19-06-2011 23:47

Zøvnig >>

Det er denne type kommentarer du kommer med i stort set alle emner der omhandler 3DS spil


Nej, min kommentar var specifikt møntet på Luigi's Mansion. Det originale spil brugte to analog sticks, og nu udgiver Nintendo det bevidst til en konsol, der kun har én, fordi de er mere interesserede i de visuelle effekter, de kan levere på 3DS-konsollen fremfor gameplayet. Nintendo har jo selv udtalt det, så lad vær med at angrib mig på grund af det. Smiley

0
1ups givet

#44 - Michael

Level: 18 (Twhomp)

20-06-2011 01:40

@ Zøvnig:
Dumbed down controls i Luigi's Mansion kan da i hvert fald næppe være et plus Smiley
0
1ups givet

#45 - Hassus

Level: 22 (Ice Keese)

20-06-2011 01:54

Hvis jeg skulle kommunikere én ting til kritikere af stereoskopisk 3D ville det være at det ikke er folkene bag 3D-produkterne, der tillægger effekten tillægsord som "in-your-face!", "eksplosivt!" og "radical!". Det er bare 3D - ikke mere eller mindre. Jeg forstår ikke hvorfor dybdesyn har fortjent alle de øgenavne. Ord jeg kan give effekten brugt i underholdning når den fungerer er f.eks. "rummeligt", "levende" og "indlevelsesskabende".
0
1ups givet

#46 - Kylar Saissore

Level: 12 (Fire Keese)

21-06-2011 19:17

sådan en pakke kunne jeg ellers virkelig godt tænke mig at have.. siden jeg ellers skal have fat i nes og snes og en gamecube for at kunne spille de helt gamle zelda spil.. (skal self have alle konsollerne aligevel) men det ville være en dejlig nem måde for os med ikke så mange penge at genopleve de gamle zelda eventyr
0
1ups givet

#47 - Jaksen

Level: 10 (Bomchu)

22-06-2011 07:52

-> Hassus. Helt enig. 3D er 3D. At det så kvalitetsmæssigt på 3DS er meget bedre end hvad man har set hidtil er underordnet. Det er, som forklaret tidligere, som at kigge ind af et vindue snarere end at ting popper ud af skærmen så man grinende dukker sig. Den slags hører biffen til.

Synes det er fint, at der ikke kommer en stor Zelda pakke. Det har vi fået kastet i nakken gennem tiden. Jeg synes at fejringen på E3 samt diverse spiludgivelser er rigeligt.
0
1ups givet